Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 For snart 30 år siden (jepp, gammel) hadde jeg min første kjæreste, forhold som varte to år (fra jeg var 16 til 18 år). Jeg har truffet han en gang siden det ble slutt og da i ca.5 minutter. Forrige uke traff jeg han i byen og vi tok en kaffe. Han er gift og jeg er gift. Da jeg fortalte det tilnannen min, ble han skikkelig sur. Er det mulig? Et forhold som var for 30 år siden...blir så oppgitt 🙈 Anonymkode: b44bd...791
Evablaum Skrevet 21. desember 2017 #2 Skrevet 21. desember 2017 Hahhah. Det er litt morsomt da. Såfremt sjalusi ikke er et megaproblem hos dere. Ellers hadde jeg ikke orket å fortalt ham så mye.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #3 Skrevet 21. desember 2017 Hvorfor ble mannen din sur? Spør ham. Trolig ble han sur fordi han er sjalu (da blir spørsmålet om han er mye sjalu og hvor mye du orker av det), eller om han er redd for å miste deg (som gjerne går hånd i hånd med sjalusien), eller om det er slik at han mener han har grunn til å ikke stole på deg (da har dere jo et tillitsproblem i forholdet som dere må gjøre noe med). Jeg vil tro mannen din er mye sjalu? Anonymkode: 5caeb...911
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #4 Skrevet 21. desember 2017 Han pleier aldri være sjalu, og har heller aldri hatt grunn til det. Jeg gidder ikke bry meg, får satse på at han hadde en dårlig dag... Anonymkode: b44bd...791
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #5 Skrevet 22. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han pleier aldri være sjalu, og har heller aldri hatt grunn til det. Jeg gidder ikke bry meg, får satse på at han hadde en dårlig dag... Anonymkode: b44bd...791 Eller at han hadde dårlig selvfølelse. Anonymkode: 4167b...f82
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #6 Skrevet 22. desember 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Eller at han hadde dårlig selvfølelse. Anonymkode: 4167b...f82 Men hvordan er forholdet deres om dagen? Er dere flinke til å finne på ting sammen, som for eksempel å gå på café bare dere to? Ikke sikkert det var mannen du var med han ble sur for, men handlingen/at han føler seg nedprioritert? Snakk med mannen din. Siden han ikke er den sjalu typen må det jo være en grunn til at han reagerte som han gjorde. Anonymkode: 912b4...730
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #7 Skrevet 22. desember 2017 Jeg gikk arbeidsledig og en kompis av oss var hjemme på fritur på båt. Så vi tok en fjelltur sammen. Gubben min ble dritsur, men ikke fordi jeg gikk sammen med han. Fordi han ville tatt den turn sammen med meg. Så kanskje det er noe slikt? "Åja, hun har ikke tid til å ta en random kaffe med meg, men med han har hun der" Spør han hvorfor han ble sur. Anonymkode: 7d0bb...783
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #8 Skrevet 22. desember 2017 For en dust!? Man må da kunne snakke med gamle bekjente uten at mannen blir sur for det, herlighet. Han må ha seriøse tillitsproblemer altså, tipper du aldri har noe med det motsatte kjønn å gjøre til vanlig. Anonymkode: cdcb9...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå