Gå til innhold

Hadde du blitt litt lei deg av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pakket ut skolesekken til min datter på på 10. Og finner ut at alt hun har laget i høst, inkludert flere pyntede kort er til den nye samboeren sin dame.

Har et tungt brudd bak meg der spesielt far og denne damen har gjort mye stygt mot meg.  Dette vet ikke min datter om selvfølgelig.

Må innrømme jeg ble litt lei meg nå. Jeg vet hun har jobbet med tre ting i høst, alt var til hun andre.

Anonymkode: 46392...196

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente eksen sin dame. 

Skrevet

Ja jeg hadde nok kjent at det svei litt. Men aldri vist det til barnet. 

Skrevet

Ja, det hadde jeg nok. Men tross alt er det jo flott at hun har et godt forhold til denne damen? 

Anonymkode: 172e6...f0d

Skrevet

Ja, ut fra hva du forteller i HI så skjønner jeg at du ble lei deg for det. 

Anonymkode: de538...97d

Skrevet

Au, ja, den hadde jeg kjent, ja. Og det er litt rart at jeg hadde blitt så lei meg, for jeg har vært i din tiårings sko. Min far fikk ny samboer og jeg tegnet og styrte for å få henne til å like meg. Det var noe litt krampaktig over det, og bak lå nok en frykt for å miste pappen min mer enn at jeg var så glad i den nye damen. Kan det ligge noe lignende bak hos din datter? Jeg skal love deg at det har ingenting med hennes følelser for deg å gjøre! Men som sagt, skjønner at du ble lei deg.

Anonymkode: d58df...70e

Skrevet

Ja jeg hadde nok grått over dette (ikke foran min datter selvfølgelig).. Men du får ta det som hun over her sier.. er nok et forsøk fra hennes side for å få den nye stemoren til å like seg. Deg vet hun jo at hun er elsket av og ikke trenger å gjøre en innsats for å bli likt/ønsket/elsket... 

Gir deg en god klem HI ❤

Anonymkode: 85db9...672

Skrevet

Takk for fine svar💕 Kan godt hende det er noe i det.

Jeg unner henne et godt forhold med denne kvinnen.

Men er litt utslitt etter å svelget tusen kameler fra far og den nye damen.

hi

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for fine svar💕 Kan godt hende det er noe i det.

Jeg unner henne et godt forhold med denne kvinnen.

Men er litt utslitt etter å svelget tusen kameler fra far og den nye damen.

hi

Forstår deg veldig godt.. har vært i en lik situasjon som deg.. har roet seg litt nå heldigvis.. Men denne julen er den første uten barna mine.. De skal feire jul med far og nye dama... kjenner at jeg prøver å late som det ikke er tilfelle.. distansere meg fra det hele og ikke tenke for mye på det.. hvis jeg begynner å tenke på det så blir jeg helt ødelagt.. Men barna er ikke bare mine.. og barna fortjener å ha en far, selv om jeg personlig ikke synes han fortjener dem etter at han har vært mye fraværende, flyttet langt bort fra dem og generelt trakassert meg sammen med ny dame..

Han var utro mot meg med henne, og hun taklet ikke at vi måtte ha kontakt pga barna så hvis han ville være sammen med henne så måtte de flytte, noe han gikk med på.. Barna gjør jo alt for farens gunst dessverre, mens jeg får all dritten, sorgen, sinnet, osv... 

Prøver å la være å bli bitter, men det er utrolig vanskelig når man ser all dritten han påførte alle oss andre kun fordi han tenkte med feil hode..

Anonymkode: 85db9...672

Skrevet

Ja, det hadde jeg blitt 💔

Men ikke glem at DU er mamman og vil gå foran uansett. Er nok noe i at hun vil bli likt av  denne dama og prøver litt iherdig ?

Skrevet

Jeg skjønner deg godt! Min ex sin nye dame er ett forferdelig menneske, hun har tråkket langt over mine grenser, legger ut ting på nett for å provosere og har tilogmed løyet om meg til bf for å ødelegge samarbeid. Nå er barnet mitt bare noen år, men de har fått noe det har laget fra bhg og hun har såklart klint det ut på nett. Det føles ikke mye greit ut. Men jeg kan tåle mye så lenge barnet er glad i henne og hun er snill med barnet.

Anonymkode: 0f026...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...