Gå til innhold

Hvordan har DU det i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig bra her. Siste dag før ferien på jobb. Ble avslutta med deilig julefrokost, mange klemmer og glade kolleger.

Nå blir det middag om noen minutter. En deilig dag. 😀

Anonymkode: 809c9...eb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utrolig sliten :/ glad det er juleferie i 10 dager fra imorgen :D

Skrevet

Psykisk har jeg det bra. Hadde en god del ærend jeg egentlig måtte i dag, men helsa er ikke med på det, så i dag har jeg ligget det meste av dagen. Skal på et kort besøk i kveld, men blir da hentet og kjørt hjem igjen etter et par timer. Så har det forsåvidt greit tross alt.

Anonymkode: b9945...dc8

Skrevet

Midt på treet. 😊 Ser frem til 4 dager fri i morgen kl 15. Skal nytes. 🎅🏻🎄🍻

Barna mine skal til faren, men skal tilbringes med familie og kos med film osv. 

Anonymkode: 53527...ab2

Skrevet

Idag er jeg irritert! Jeg har datet en mann i fem måneder, men han "spiser" meg helt opp. Han sender melding på melding på melding, og jeg rekker jo hverken å svare eller å savne han. Siden tirsdag har han sendt tilsammen 67 meldinger og jeg har svart to ganger hver dag, mye fordi jeg jobber mye og har barn men også fordi jeg blir drittlei maset. Har prøvd å si det til han at han må roe ned 20 hakk, men det går jo ikke inn. Dumper snart hele mannen til tross for at jeg liker alt ved han utenom maset.

Anonymkode: 58274...f9d

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Idag er jeg irritert! Jeg har datet en mann i fem måneder, men han "spiser" meg helt opp. Han sender melding på melding på melding, og jeg rekker jo hverken å svare eller å savne han. Siden tirsdag har han sendt tilsammen 67 meldinger og jeg har svart to ganger hver dag, mye fordi jeg jobber mye og har barn men også fordi jeg blir drittlei maset. Har prøvd å si det til han at han må roe ned 20 hakk, men det går jo ikke inn. Dumper snart hele mannen til tross for at jeg liker alt ved han utenom maset.

Anonymkode: 58274...f9d

Det var ganske intenst da. 

Anonymkode: 53527...ab2

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Idag er jeg irritert! Jeg har datet en mann i fem måneder, men han "spiser" meg helt opp. Han sender melding på melding på melding, og jeg rekker jo hverken å svare eller å savne han. Siden tirsdag har han sendt tilsammen 67 meldinger og jeg har svart to ganger hver dag, mye fordi jeg jobber mye og har barn men også fordi jeg blir drittlei maset. Har prøvd å si det til han at han må roe ned 20 hakk, men det går jo ikke inn. Dumper snart hele mannen til tross for at jeg liker alt ved han utenom maset.

Anonymkode: 58274...f9d

Du har skrevet om ham tidligere? Dette er jo helt enormt. Han høres ikke helt stabil ut! Når du gjør det slutt, pass på å alliere deg med noen venner, for slike som er som han kan snu og vise voldelige sider når de blir dumpet, selv om du ikke har sett dem til nå.

Anonymkode: b9945...dc8

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du har skrevet om ham tidligere? Dette er jo helt enormt. Han høres ikke helt stabil ut! Når du gjør det slutt, pass på å alliere deg med noen venner, for slike som er som han kan snu og vise voldelige sider når de blir dumpet, selv om du ikke har sett dem til nå.

Anonymkode: b9945...dc8

Nei jeg har ikke skrevet om dette her inne før, men du har nok rett i at dette er en mann jeg må bryte med. 

Anonymkode: 58274...f9d

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Idag er jeg irritert! Jeg har datet en mann i fem måneder, men han "spiser" meg helt opp. Han sender melding på melding på melding, og jeg rekker jo hverken å svare eller å savne han. Siden tirsdag har han sendt tilsammen 67 meldinger og jeg har svart to ganger hver dag, mye fordi jeg jobber mye og har barn men også fordi jeg blir drittlei maset. Har prøvd å si det til han at han må roe ned 20 hakk, men det går jo ikke inn. Dumper snart hele mannen til tross for at jeg liker alt ved han utenom maset.

Anonymkode: 58274...f9d

😱 67!? 😱

Hadde heller vært singel. 

Skrevet

Har det igrunn bra, men er gravid med Nr 3 og veldig sliten med dårlig bekken. Så fysisk er ting litt tungt, og ungene er gira på jul så det ender mye i krangling og utålmodighet😬 gleder meg til huset er ryddet og vasket og julefreden kan senke seg ❤️

Anonymkode: 8fca8...084

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...