Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 Veldig bra her. Siste dag før ferien på jobb. Ble avslutta med deilig julefrokost, mange klemmer og glade kolleger. Nå blir det middag om noen minutter. En deilig dag. 😀 Anonymkode: 809c9...eb5
februarprins2013 Skrevet 21. desember 2017 #2 Skrevet 21. desember 2017 utrolig sliten :/ glad det er juleferie i 10 dager fra imorgen
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #3 Skrevet 21. desember 2017 Psykisk har jeg det bra. Hadde en god del ærend jeg egentlig måtte i dag, men helsa er ikke med på det, så i dag har jeg ligget det meste av dagen. Skal på et kort besøk i kveld, men blir da hentet og kjørt hjem igjen etter et par timer. Så har det forsåvidt greit tross alt. Anonymkode: b9945...dc8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #4 Skrevet 21. desember 2017 Midt på treet. 😊 Ser frem til 4 dager fri i morgen kl 15. Skal nytes. 🎅🏻🎄🍻 Barna mine skal til faren, men skal tilbringes med familie og kos med film osv. Anonymkode: 53527...ab2
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #5 Skrevet 21. desember 2017 Idag er jeg irritert! Jeg har datet en mann i fem måneder, men han "spiser" meg helt opp. Han sender melding på melding på melding, og jeg rekker jo hverken å svare eller å savne han. Siden tirsdag har han sendt tilsammen 67 meldinger og jeg har svart to ganger hver dag, mye fordi jeg jobber mye og har barn men også fordi jeg blir drittlei maset. Har prøvd å si det til han at han må roe ned 20 hakk, men det går jo ikke inn. Dumper snart hele mannen til tross for at jeg liker alt ved han utenom maset. Anonymkode: 58274...f9d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #6 Skrevet 21. desember 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Idag er jeg irritert! Jeg har datet en mann i fem måneder, men han "spiser" meg helt opp. Han sender melding på melding på melding, og jeg rekker jo hverken å svare eller å savne han. Siden tirsdag har han sendt tilsammen 67 meldinger og jeg har svart to ganger hver dag, mye fordi jeg jobber mye og har barn men også fordi jeg blir drittlei maset. Har prøvd å si det til han at han må roe ned 20 hakk, men det går jo ikke inn. Dumper snart hele mannen til tross for at jeg liker alt ved han utenom maset. Anonymkode: 58274...f9d Det var ganske intenst da. Anonymkode: 53527...ab2
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #7 Skrevet 21. desember 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Idag er jeg irritert! Jeg har datet en mann i fem måneder, men han "spiser" meg helt opp. Han sender melding på melding på melding, og jeg rekker jo hverken å svare eller å savne han. Siden tirsdag har han sendt tilsammen 67 meldinger og jeg har svart to ganger hver dag, mye fordi jeg jobber mye og har barn men også fordi jeg blir drittlei maset. Har prøvd å si det til han at han må roe ned 20 hakk, men det går jo ikke inn. Dumper snart hele mannen til tross for at jeg liker alt ved han utenom maset. Anonymkode: 58274...f9d Du har skrevet om ham tidligere? Dette er jo helt enormt. Han høres ikke helt stabil ut! Når du gjør det slutt, pass på å alliere deg med noen venner, for slike som er som han kan snu og vise voldelige sider når de blir dumpet, selv om du ikke har sett dem til nå. Anonymkode: b9945...dc8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #8 Skrevet 21. desember 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har skrevet om ham tidligere? Dette er jo helt enormt. Han høres ikke helt stabil ut! Når du gjør det slutt, pass på å alliere deg med noen venner, for slike som er som han kan snu og vise voldelige sider når de blir dumpet, selv om du ikke har sett dem til nå. Anonymkode: b9945...dc8 Nei jeg har ikke skrevet om dette her inne før, men du har nok rett i at dette er en mann jeg må bryte med. Anonymkode: 58274...f9d
Nordisk Skrevet 21. desember 2017 #9 Skrevet 21. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Idag er jeg irritert! Jeg har datet en mann i fem måneder, men han "spiser" meg helt opp. Han sender melding på melding på melding, og jeg rekker jo hverken å svare eller å savne han. Siden tirsdag har han sendt tilsammen 67 meldinger og jeg har svart to ganger hver dag, mye fordi jeg jobber mye og har barn men også fordi jeg blir drittlei maset. Har prøvd å si det til han at han må roe ned 20 hakk, men det går jo ikke inn. Dumper snart hele mannen til tross for at jeg liker alt ved han utenom maset. Anonymkode: 58274...f9d 😱 67!? 😱 Hadde heller vært singel.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #10 Skrevet 21. desember 2017 Har det igrunn bra, men er gravid med Nr 3 og veldig sliten med dårlig bekken. Så fysisk er ting litt tungt, og ungene er gira på jul så det ender mye i krangling og utålmodighet😬 gleder meg til huset er ryddet og vasket og julefreden kan senke seg ❤️ Anonymkode: 8fca8...084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå