Gå til innhold

Flere som veldig lett begynner å gråte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er og har alltid vært så ekstremt sårbar, skal virkelig ingenting til for å få tårene til å presse på. Som barn led jeg nok litt av "flink-pike-syndromet". Har blitt bedre til å gi meg selv rom for å feile nå som voksen, men uansett begynner jeg å gråte så fort noen sier noe som er kritikk eller kan vries om til kritikk inne i hodet mitt. Flere som er sånn? 

Anonymkode: d38ff...ccf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Og utrolig lettrørt på toppen av det hele. 

Anonymkode: 5e3c3...2e8

Skrevet

Jeg også! Gråter til tider for den minste ting. Utrolig slitsomt!

Anonymkode: 694e3...68c

Skrevet

Meg også- veldig irriterende, men klarer ikke å stoppe...- glad det ikke bare er meg da😊😊

Skrevet

Ja. Kan begynne å gråte av de minste ting. Som at naboen sier noe hyggelig (så pen du er i dag), eller en reklame på TV. Siste jeg gråt av var reklamen der den homofile sønnen får rettetang av faren i julegave. Nesten flaut til tider. 🙈

Skrevet

Ja, griner og griner.

Kritikk og om jeg må hevde meg sjøl, ta plass eller argumentere for mine behov, eller ønsker.

"Vanlig" grin er det også mye av, type lettrørt av tv og om jeg er lei meg - men de er mer sosialt aksepterte. Å begynne å grine fordi jeg ytrer ønske om å spise på Egon istedenfor Peppes er ikke like forsått... Så da jatter jeg med da, og lar andre bestemme :P

Anonymkode: fa822...5a5

Skrevet

Både ammer og er gravid samtidig, så renner det i strie strømmer her om dagen. I tillegg mistet vi et familiemedlem i sommer,  så nå opp mot jul har det kommet en del tårer.

Men er lettrørt til vanlig også. Sippet meg gjennom talen jeg holdt som forlover, for eksempel. Og det smitta,  så plutselig satt mannen min,  bruden og brudens mor, far, søster og mormor og gråt også.

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, griner og griner.

Kritikk og om jeg må hevde meg sjøl, ta plass eller argumentere for mine behov, eller ønsker.

"Vanlig" grin er det også mye av, type lettrørt av tv og om jeg er lei meg - men de er mer sosialt aksepterte. Å begynne å grine fordi jeg ytrer ønske om å spise på Egon istedenfor Peppes er ikke like forsått... Så da jatter jeg med da, og lar andre bestemme :P

Anonymkode: fa822...5a5

Ha ha høres helt ut som meg. Kjenner alltid tårene kommer og en klump i halsen når jeg ytrer en mening som går mot majoriteten, kunne med andre ord IKKE vært politiker. Husker jeg var hos frisøren en gang, også var jeg ikke helt fornøyd med klippen (Ingen katastrofeklipp, var bare ikke helt som jeg hadde sett for meg). Klarte å presse ut noen ord og fikk spurt om ikke hun kunne klippe det annerledes, og joda, det var ingen problem. Mens hun gikk å henta noe saker satt jeg og tørka tårer i skjul. Ikke pga. håret, det var greit i seg selv, men fordi jeg følte jeg hadde kritisert henne, noe jeg ikke hadde så det var jo bare kjempeteit😂

Anonymkode: d38ff...ccf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...