Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 Nyttårsforsett for 2018 her altså. Er lei av å være en tapere, både utseendemessig og når det gjelder intellekt. Hvilke grep bør jeg ta for å bli smartere? Hva jeg må gjøre for å få bedre utseende, har jeg noen lunde kontroll på. Anonymkode: 7c325...efc
gale damen Skrevet 21. desember 2017 #2 Skrevet 21. desember 2017 Slutte å tenke at det er viktig å se penere ut. Det er da en god begynnelse på å bli smartere?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #3 Skrevet 21. desember 2017 Studer! Da blir du smartere, får mer selvtillit og blir automatisk penere Anonymkode: 5498a...60d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #4 Skrevet 21. desember 2017 Gå til frisøren, få deg en ny fresh frisyre, sørg for velstelte bryn og gå gjerne til innkjøp av ny garderobe. Og begynn å les bøker om noe som interesserer deg. Ikke fokuser på å bli smart, men å finne noe du syns er interessant. Mest av alt er vel selvtillit det viktigste både for å føle seg smart og pen Anonymkode: 46c0d...8fc
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #5 Skrevet 21. desember 2017 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Studer! Da blir du smartere, får mer selvtillit og blir automatisk penere Anonymkode: 5498a...60d Har allerede mastergrad og to ettårsstudier, har tenkt å ta et språkkurs ved siden av jobben nå. Problemer med utseende skyldes sykdom og skade. Anonymkode: 7c325...efc
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #6 Skrevet 21. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gå til frisøren, få deg en ny fresh frisyre, sørg for velstelte bryn og gå gjerne til innkjøp av ny garderobe. Og begynn å les bøker om noe som interesserer deg. Ikke fokuser på å bli smart, men å finne noe du syns er interessant. Mest av alt er vel selvtillit det viktigste både for å føle seg smart og pen Anonymkode: 46c0d...8fc Takk for råd, det med bryn har jeg tenkt å gjøre noe med på nyåret, blir permanent med maskin. Anonymkode: 7c325...efc
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #7 Skrevet 21. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har allerede mastergrad og to ettårsstudier, har tenkt å ta et språkkurs ved siden av jobben nå. Problemer med utseende skyldes sykdom og skade. Anonymkode: 7c325...efc Hvorfor tror du at du ikke er smart da?🤔 Tenker du må få opp selvtilliten din:) God ide lenger oppe om å gå til frisør! Og kjøp nye klær:) Anonymkode: 5498a...60d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #8 Skrevet 21. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for råd, det med bryn har jeg tenkt å gjøre noe med på nyåret, blir permanent med maskin. Anonymkode: 7c325...efc Ville heller nappet og farget hos frisør en gang i mnd. Anonymkode: 5498a...60d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #9 Skrevet 21. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ville heller nappet og farget hos frisør en gang i mnd. Anonymkode: 5498a...60d Sykdommen gjør at jeg ikke har så mye å farge, dessverre. Anonymkode: 7c325...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå