Gå til innhold

Hvordan bli smartere og penere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyttårsforsett for 2018 her altså. Er lei av å være en tapere, både utseendemessig og når det gjelder intellekt. Hvilke grep bør jeg ta for å bli smartere? Hva jeg må gjøre for å få bedre utseende, har jeg noen lunde kontroll på. 

Anonymkode: 7c325...efc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutte å tenke at det er viktig å se penere ut. Det er da en god begynnelse på å bli smartere?

Skrevet

Studer! Da blir du smartere, får mer selvtillit og blir automatisk penere ;)

Anonymkode: 5498a...60d

Skrevet

Gå til frisøren, få deg en ny fresh frisyre, sørg for velstelte bryn og gå gjerne til innkjøp av ny garderobe. 

Og begynn å les bøker om noe som interesserer deg. Ikke fokuser på å bli smart, men å finne noe du syns er interessant. 

Mest av alt er vel selvtillit det viktigste både for å føle seg smart og pen :)

Anonymkode: 46c0d...8fc

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Studer! Da blir du smartere, får mer selvtillit og blir automatisk penere ;)

Anonymkode: 5498a...60d

Har allerede mastergrad og to ettårsstudier, har tenkt å ta et språkkurs ved siden av jobben nå. Problemer med utseende skyldes sykdom og skade. 

Anonymkode: 7c325...efc

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gå til frisøren, få deg en ny fresh frisyre, sørg for velstelte bryn og gå gjerne til innkjøp av ny garderobe. 

Og begynn å les bøker om noe som interesserer deg. Ikke fokuser på å bli smart, men å finne noe du syns er interessant. 

Mest av alt er vel selvtillit det viktigste både for å føle seg smart og pen :)

Anonymkode: 46c0d...8fc

Takk for råd, det med bryn har jeg tenkt å gjøre noe med på nyåret, blir permanent med maskin. 

Anonymkode: 7c325...efc

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har allerede mastergrad og to ettårsstudier, har tenkt å ta et språkkurs ved siden av jobben nå. Problemer med utseende skyldes sykdom og skade. 

Anonymkode: 7c325...efc

Hvorfor tror du at du ikke er smart da?🤔 Tenker du må få opp selvtilliten din:)

God ide lenger oppe om å gå til frisør! Og kjøp nye klær:)

Anonymkode: 5498a...60d

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for råd, det med bryn har jeg tenkt å gjøre noe med på nyåret, blir permanent med maskin. 

Anonymkode: 7c325...efc

Ville heller nappet og farget hos frisør en gang i mnd. 

Anonymkode: 5498a...60d

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ville heller nappet og farget hos frisør en gang i mnd. 

Anonymkode: 5498a...60d

Sykdommen gjør at jeg ikke har så mye å farge, dessverre. 

Anonymkode: 7c325...efc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...