Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 Hun ringer meg aldri hvis det ikke er noe hun lurer på eller trenger hjelp til. Hun vil aldri komme på besøk, selv om vi bor i samme by. Hun spør ikke om jeg vil komme til henne. Hun elsker barna mine, men etter de kom har hun mistet interessen for meg. Ofte får jeg ikke engang si ferdig en setning før hun blir lei, nesten uansett hvor viktig temaet kan være. Jeg får heller ikke en klem, selv hvis jeg er lei meg for noe. Hun er faktisk mye varmere mot flere andre i slekten på samme alder som meg, enn det hun er mot sin datter. Er ikke dette litt rart? Anonymkode: cddd0...0c8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #2 Skrevet 21. desember 2017 Er vel bare å spør henne om det er noe galt, noe som er skjedd? Hadde jeg gjort. Anonymkode: 5d337...2bf
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #3 Skrevet 21. desember 2017 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun ringer meg aldri hvis det ikke er noe hun lurer på eller trenger hjelp til. Hun vil aldri komme på besøk, selv om vi bor i samme by. Hun spør ikke om jeg vil komme til henne. Hun elsker barna mine, men etter de kom har hun mistet interessen for meg. Ofte får jeg ikke engang si ferdig en setning før hun blir lei, nesten uansett hvor viktig temaet kan være. Jeg får heller ikke en klem, selv hvis jeg er lei meg for noe. Hun er faktisk mye varmere mot flere andre i slekten på samme alder som meg, enn det hun er mot sin datter. Er ikke dette litt rart? Anonymkode: cddd0...0c8 Sånn er det hos meg å. Ingenting å gjøre med det, men bare lære å leve med det. Ikke elske henne mindre pga det, mor er bare en. Anonymkode: 271ab...42c
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #4 Skrevet 21. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er vel bare å spør henne om det er noe galt, noe som er skjedd? Hadde jeg gjort. Anonymkode: 5d337...2bf Ikke alltid det gjør noe forskjell. Jeg er ikke Hi, men har det på lik måte. Jeg har fortalt min mor utallige ganger at jeg føler meg mindre elsket og mindre verdsatt av henne, men hver gang får jeg til svar at det er bare noe jeg føler og at hun er like glad i alle barn. Anonymkode: 271ab...42c
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #5 Skrevet 21. desember 2017 Nei, det er litt sånn at det ikke er vits i å snakke om det. Men jeg blir litt lei meg. Det er ikke noe gøy å se at hun feks blir i dårlig humør når jeg kommer på besøk, sur og frekk. Godt å se at flere har opplevd noe lignende. Hi Anonymkode: cddd0...0c8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #6 Skrevet 21. desember 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er litt sånn at det ikke er vits i å snakke om det. Men jeg blir litt lei meg. Det er ikke noe gøy å se at hun feks blir i dårlig humør når jeg kommer på besøk, sur og frekk. Godt å se at flere har opplevd noe lignende. Hi Anonymkode: cddd0...0c8 Hva om du snur det på hodet, og spør henne hva hun ville følt dersom barnebarna ble sure når HUN viste seg i døra, hva ville hun følt hvis de bet henne av i alle setninger og nektet å lytte til henne? For samme hvem man er i relasjonen, så er det vondt å ikke bli mottatt og respektert av dem man bryr seg om. Kanskje klarer hun å leve seg inn i det dersom du bruker barnebarna som eksempler (det nytter nok ikke å bruke deg selv som eksempel.) Anonymkode: 137d9...8e7
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #7 Skrevet 21. desember 2017 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er litt sånn at det ikke er vits i å snakke om det. Men jeg blir litt lei meg. Det er ikke noe gøy å se at hun feks blir i dårlig humør når jeg kommer på besøk, sur og frekk. Godt å se at flere har opplevd noe lignende. Hi Anonymkode: cddd0...0c8 Hvorfor gidder du å besøke henne hvis hun oppfører seg sånn? Kan du ikke bare la vær? Anonymkode: b76e6...225
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #8 Skrevet 21. desember 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor gidder du å besøke henne hvis hun oppfører seg sånn? Kan du ikke bare la vær? Anonymkode: b76e6...225 Jo, det er egentlig det jeg vurderer nå. Hun blir sikkert bare glad til, og jeg har lite støtte i henne uansett. Det er vel bare en vanesak Hi Anonymkode: cddd0...0c8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #9 Skrevet 21. desember 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva om du snur det på hodet, og spør henne hva hun ville følt dersom barnebarna ble sure når HUN viste seg i døra, hva ville hun følt hvis de bet henne av i alle setninger og nektet å lytte til henne? For samme hvem man er i relasjonen, så er det vondt å ikke bli mottatt og respektert av dem man bryr seg om. Kanskje klarer hun å leve seg inn i det dersom du bruker barnebarna som eksempler (det nytter nok ikke å bruke deg selv som eksempel.) Anonymkode: 137d9...8e7 Godt forslag, men det nytter ikke å snakke med henne. Hun har aldri hørt på meg. Aldri, faktisk. Hi Anonymkode: cddd0...0c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå