sug lut Skrevet 21. desember 2017 #26 Skrevet 21. desember 2017 17 minutter siden, Mandala skrev: Skulle ikke være anonym 😉 Enig med deg, Mandala, om man MÅ utenfor julemat ville jeg blitt gladere for finnbiff, for eksempel, enn taco/pizza.
Evablaum Skrevet 21. desember 2017 #27 Skrevet 21. desember 2017 Skjønner ikke hvordan dere klarer å være lei av julemat 2. juledag allerede? Her er det litt bedre middag lillejulaften, men ikke julemat. Så er der fullt kjør med julemat de neste 3 dagene. Er jo ikke lei allerede etter 2 dager!? Nei til taco 2. juledag!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #28 Skrevet 21. desember 2017 Jeg prøver å tenke på en måte det hadde fungert for meg. Da måtte det vært norske smaker, potetkaker, godt storfekjøtt med ørlite krydder, ramsløk, stekte epler, sylta kål, rømme... Tex-mex taco andre juledag hadde jeg blitt skuffet over. Det bryter liksom med julestemningen jeg trakter etter. Anonymkode: a6969...aed
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #29 Skrevet 21. desember 2017 2 timer siden, sug lut skrev: Enig med deg, Mandala, om man MÅ utenfor julemat ville jeg blitt gladere for finnbiff, for eksempel, enn taco/pizza. Blærk! Nei. Finnbiff er jo så utrolig kjipt. Masse seige kjøttslintrer full av fett og sener og whatnot. Det er i alle fall ikke mye festmat spør du meg. Da heller en god reinstek i det minste. Anonymkode: c2706...303
Helene Harepus Skrevet 21. desember 2017 #30 Skrevet 21. desember 2017 Nå kan jeg riktignok styre min begeistring for taco, men har selv servert fiskesuppe og hjemmebakt brød (og god dessert) med stor suksess i romjulen.
cherry coke Skrevet 21. desember 2017 #31 Skrevet 21. desember 2017 Jeg elsker taco! Gjerne simpleste sort fra old El paso også. Men ikke 2 juledag de er det poteter, saus og noe deilig kjøtt/fisk som gjelder. Selv skal vi ha andebryst med masse deilig tilbehør
Yellow Brick Road Skrevet 21. desember 2017 #33 Skrevet 21. desember 2017 Du kan servere akkurat det du vil, men taco er ikke akkurat det jeg har mest lyst på på andre juledag, i alle fall ikke om jeg forventet deilig julemat. Men det er langt bedre enn pizza i alle fall. Tar gjerne taco på tredjedag, men ikke på andredag når det fremdeles er helligdager og jul - taco er hverdagsmat for meg. Men hadde jeg kommet til deg og fått det servert, hadde jeg spist og vært fornøyd og jeg hadde ikke skrevet innlegg her inne om det forferdelige dama som serverte taco...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #34 Skrevet 21. desember 2017 Ville blitt skuffet. Laks, torso,and, skinkestek, helstekt kalkun - er så mange andre muligheter som ikke tar helt knekken på julehøytidsstemningen. Anonymkode: 6025e...6c5
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #35 Skrevet 21. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ville blitt skuffet. Laks, torso,and, skinkestek, helstekt kalkun - er så mange andre muligheter som ikke tar helt knekken på julehøytidsstemningen. Anonymkode: 6025e...6c5 Haha! Ikke torso. Torsk!! Anonymkode: 6025e...6c5
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #36 Skrevet 21. desember 2017 Det blir fisk:-) Og barna får taco på lørdag heller når det bare er vi i familien som koser oss. Takk for innspill:-) Anonymkode: cabd2...aeb
Tulisa Skrevet 21. desember 2017 #37 Skrevet 21. desember 2017 11 timer siden, sug lut skrev: Jeg ville ikke gjort det, for meg er julaften, 1. og 2. juledag tradisjonsdager med tradisjonsmat og sånn er det i hele vår slekt. Deretter er det fritt fram i romjula, forsåvidt, men fortsatt foretrekker jeg å få servert eller servere noe som er jul og ikke en fredag i oktober. Enig i dette. Julaften, 1.og 2.juledag er 'julematdager'. Jeg er ikke spesielt vrang og vrien, men hadde blitt skuffet om jeg fikk servert taco på 2.juledagsmiddag
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #38 Skrevet 21. desember 2017 Helt innafor, og når unegne ikke er så glade i julemat er det hvertfall innafor. Selv er jeg ikke glad i julemat, så julemiddag mer enn julaften liker jeg ikke. Har en unge som elsker julemat og får ikke nok, og en som ikke spiser noe av det. Hun spiser kun poteter og tilbehør. Hun som elsker julemat får alltid sin dose og litt til, så jeg har ikke dårlig samvittighet for å ikke lage det hjemme. Hun har fått beskjed om å komme og hjelpe naboen med å spise opp ribberestene første juledag. Hun ble invitert på pinnekjøtt hos samme her tidligere i desember siden ingen likte det hjemme hos de, så syns hun det var koselig en spiste med hun hvertfall. Og hun var hos en annen nabo og spiste en annen dag. Faktisk ganske mange som ikke er så glad i julemat når alt kommer til alt virker det som, for tilbudene om å hjelpe til å spise opp har stått i fleng. Hun har takket nei til flere. Anonymkode: 58823...905
Superdolly Skrevet 22. desember 2017 #39 Skrevet 22. desember 2017 11 timer siden, Yellow Brick Road skrev: Du kan servere akkurat det du vil, men taco er ikke akkurat det jeg har mest lyst på på andre juledag, i alle fall ikke om jeg forventet deilig julemat. Men det er langt bedre enn pizza i alle fall. Tar gjerne taco på tredjedag, men ikke på andredag når det fremdeles er helligdager og jul - taco er hverdagsmat for meg. Men hadde jeg kommet til deg og fått det servert, hadde jeg spist og vært fornøyd og jeg hadde ikke skrevet innlegg her inne om det forferdelige dama som serverte taco... Kunne ikke sagt det bedre selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå