Gå til innhold

Barnetrygda for desember

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom tidlig i mnd sant? 

Korttidshukommelse og latskap, derfor jeg spør 😬

Anonymkode: b2273...58e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kom 18. Des 😊

Skrevet
4 minutter siden, Plutselig_gravid skrev:

Den kom 18. Des 😊

Så sent? 😳 Herrefred, jeg får tråle nettbanken etter svar. 18 burde jeg huske..., mente jeg fikk de rundt 4 jeg. Nettbanken i desember er hat altså. 😁

Anonymkode: b2273...58e

Skrevet

Jeg fikk den den 18.desember 

Men uføretrygden som egentlig har utbetaling den 20. i måneden skulle komme den 12. sa de, men ble betalt ut den 7. Det var tidlig synes jeg 

Anonymkode: 1c6a0...6e6

Skrevet

Er det bare meg som synes at dette er en uting. Jeg tenker at de som har dårlig styring på økonomien, og trenger disse pengene, sannsynligvis bruker dem opp før jul, og sliter dermed i januar.

Anonymkode: c961a...f71

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det bare meg som synes at dette er en uting. Jeg tenker at de som har dårlig styring på økonomien, og trenger disse pengene, sannsynligvis bruker dem opp før jul, og sliter dermed i januar.

Jeg tenker at folk får ta det på sin egen kappe. Bli voksen og lær deg å styr penger. Ikke sitt å sutre over lite penger i januar, bli heller flinkere til å fordele de! Dette gjelder meg selv også. Derimot har jeg penger på andre kontoer jeg kan bruke. 

Anonymkode: f10cf...3ef

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at folk får ta det på sin egen kappe. Bli voksen og lær deg å styr penger. Ikke sitt å sutre over lite penger i januar, bli heller flinkere til å fordele de! Dette gjelder meg selv også. Derimot har jeg penger på andre kontoer jeg kan bruke. 

Anonymkode: f10cf...3ef

Det er ikke alle som har penger på andre kontoer de kan bruke. Man blir ikke feit av trygd akkurat.

Anonymkode: cc5b1...4c1

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

det er jo faktisk deres egen skyld

Anonymkode: 9d918...774

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...