Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Skrevet 20. desember 2017 Jeg har ikke sett den før, heller ikke sett 4 og 5. Nå har jeg sett 1 og 2, og synes at de har litt julesjarm, selv om de ikke er noen store filmer. Men 3'eren var trasige saker, er resten like ille? Noen som har sett alene hjemme filmene? Anonymkode: 0bcf1...077
sug lut Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 Det stemmer, og det blir bare verre. Jeg hadde influensa ei jul og så alt som var, de siste ble jeg nok egentlig bare sykere av. Liker 1 og 2 kjempegodt, da.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 15 minutter siden, sug lut skrev: Det stemmer, og det blir bare verre. Jeg hadde influensa ei jul og så alt som var, de siste ble jeg nok egentlig bare sykere av. Liker 1 og 2 kjempegodt, da. Uffda, de neste er enda verre, er det mulig altså Hvorfor lagde de en helt ny familie, så fullstendig blottet for sjarm og med et plott som er til å dø av kjedsomhet av. Nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke har sett noen andre enn 1 og 2 Anonymkode: 0bcf1...077
februarprins2013 Skrevet 21. desember 2017 #4 Skrevet 21. desember 2017 jeg synes faktisk den er ok, i forhold til 4 og 5 som er helt forferdelig... men 1 og 2 vil alltid bli mye bedre <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå