Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Skrevet 20. desember 2017 Hva er det rareste du har blitt tilbudt til jul fordi den som lagde maten hadde helse-hangups eller andre særheter? Mannen min spiste julemiddag hos eksens familie og fikk sukkerfri riskrem lagd på upolert ris og fettredusert fløte. (For det er på julaften man virkelig skal slanke seg! 😂) Ingen i rommet klarte å få den ned, unntagen hun som hadde laget den. Hun ble selvsagt skitsur, og påsto etterpå at kattene hennes hadde likt den kjenpegodt... Anonymkode: 0630c...462
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 Ingenting, men jeg lagde en gang( bare en) kakao med noe kunstig søtning ( tror det var sukrin) og tok med på tur. Stakkars unger, den var helt og direkte fæl! Anonymkode: 5d29a...1fd
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 Ha-ha... kattenes kvalitetsstempel er ikke det jeg ville skrytt av - spesielt ikke mtp. hvor godt de liker våtfor fra butikkene som lukter høgg... Tror jeg har vært forskånet fra lignende opplevelser. Eller kanskje jeg bare har fortrengt dem Har feiret jul mange forskjellige steder, men synes at folk stort sett gjør en helhjertet innsats for at gjester skal ha det bra - og da later jeg som om ting er veldig godt uansett hvor godt jeg liker det eller ikke. Med godt selskap smaker det meste litt bedre uansett. Anonymkode: 25658...347
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #4 Skrevet 20. desember 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er det rareste du har blitt tilbudt til jul fordi den som lagde maten hadde helse-hangups eller andre særheter? Mannen min spiste julemiddag hos eksens familie og fikk sukkerfri riskrem lagd på upolert ris og fettredusert fløte. (For det er på julaften man virkelig skal slanke seg! 😂) Ingen i rommet klarte å få den ned, unntagen hun som hadde laget den. Hun ble selvsagt skitsur, og påsto etterpå at kattene hennes hadde likt den kjenpegodt... Anonymkode: 0630c...462 Kunne vert min søster du beskrev her. Vi ble alle bedt på grøt lille julaften var det vell. Hun hadde da mekka en gigastor grøtgryte. Den var da rennende som vann å smakte helt helv...med sukrin eller noe i den duren å helt sikkert laga på skummet melk å smør på siden som var utgått på dato for leeenge siden. Vet ikke hva hun hadde i grøten 100% men den var ihverfall sunn som f.. Altså når man er så forbanna syk å ikke kan lage normal mat om så livet stod på spill, nei da ber du ikke folk på middag. Ingen spiste opp grøten å alle barna kommentere hvor dårlig grøten var (ja det var barn i en alder på 4/5 å nedover) Kjenner jeg gruer meg til julaften for å se hva hun tar med seg hjemmefra så hun kan sitte å spise på mens vi andre nyter julemat med poteter å hele pakka. Anonymkode: 02768...4ec
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #5 Skrevet 20. desember 2017 Mamma prøvde å pimpe opp multrekremen ved å akevittflambere bærene. Det ble med den ene gangen, for å si det slik. Og nevnes hvert år ved julemiddagsbordet selv om det er over ti år siden. Anonymkode: 4af03...832
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #6 Skrevet 20. desember 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kunne vert min søster du beskrev her. Vi ble alle bedt på grøt lille julaften var det vell. Hun hadde da mekka en gigastor grøtgryte. Den var da rennende som vann å smakte helt helv...med sukrin eller noe i den duren å helt sikkert laga på skummet melk å smør på siden som var utgått på dato for leeenge siden. Vet ikke hva hun hadde i grøten 100% men den var ihverfall sunn som f.. Altså når man er så forbanna syk å ikke kan lage normal mat om så livet stod på spill, nei da ber du ikke folk på middag. Ingen spiste opp grøten å alle barna kommentere hvor dårlig grøten var (ja det var barn i en alder på 4/5 å nedover) Kjenner jeg gruer meg til julaften for å se hva hun tar med seg hjemmefra så hun kan sitte å spise på mens vi andre nyter julemat med poteter å hele pakka. Anonymkode: 02768...4ec Erre fest så erre fest, folkens! La oss koke skummamelksgrøt og sukre den med suketter! Anonymkode: 0630c...462
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #7 Skrevet 21. desember 2017 Har en venninne som var helt besatt av hva hun mente var sunt. Var hos dem en julaften i denne perioden hennes, og fikk servert gresskarsuppe til julemiddag. Suppa var god den,men var liksom ikke det man venta seg på julaften. Vi ble iallfall ikke tunge og dorske etter julemiddagen . Anonymkode: a06f9...9f7
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #8 Skrevet 21. desember 2017 Min kjære svigermor glemmer å ha sukker oppi riskrem og vanlig krem. Smaker blæh . Tør ikke si noe etter 11 år, selvom jeg burde 🙈 Anonymkode: 6e6fe...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå