Fru Banderas Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Jeg ELSKER nyttårsforsetter! Tanken på å starte på noe nytt, eller videreføre noe som er bra. Har hatt nyttårsforsetter så lenge jeg kan huske, og noen av dem har jeg også klart å holde. De aller fleste går rett til helvete innen førtiende dag jul, men det gjør ikke noe. I 2018 skal jeg: Bli dødsdeilig Spille mer musikk (altså spille selv, kanskje endelig komme i gang med plass i orkester som jeg har ventet lenge på) Arkivere, ikke prokastinere Det blir litt av en jobb.
Gjest Skrekkøgla Skrevet 19. desember 2017 #2 Skrevet 19. desember 2017 Jeg skal •komme tilbake til fordums prakt, vektmessig •fullføre strikkeprosjekt og ikke kjøpe garn • redde ryggen min fra helvete med trening •være en koseligere person (haha, bare tulla!)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Jeg skal - spare mer penger - være mer sosial - ned i vekt - kaste mindre mat Så gjenstår det å se da, pleier å gå helt skeis hvert år. Prøver meg en siste gang på sommerkroppen 2014 Anonymkode: 0a9e7...819
Fru Banderas Skrevet 19. desember 2017 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2017 16 minutter siden, Skrekkøgla skrev: Jeg skal •komme tilbake til fordums prakt, vektmessig •fullføre strikkeprosjekt og ikke kjøpe garn • redde ryggen min fra helvete med trening •være en koseligere person (haha, bare tulla!) Skål!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #5 Skrevet 19. desember 2017 Nyttårsforsetter er bra ja! Jeg skal være mer blid og positiv overfor mannen min, fortsette påbegynt vektnedgang, og handle matvarer mer fornuftig/økonomisk. Anonymkode: 21758...500
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #6 Skrevet 19. desember 2017 Jeg skal ha sex. Masse sex. Husker ikke sist.. Anonymkode: b51f0...543
sug lut Skrevet 20. desember 2017 #7 Skrevet 20. desember 2017 (endret) Trikset er å ikke ha nyttårsforsetter, men starte med hvadetnåmåttevære 29. desember. Da har man overtaket på seg selv, og ikke minst på andre, man er allerede i fart når andre skal begynne å trene, slutte å snuse, begynne å pule, slutte å trøstespise garn eller hva det nå er. Endret 20. desember 2017 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #8 Skrevet 20. desember 2017 Danse mer! Sove mer! Synge mer! Fortsette å holde avstand til sukker, eller egentlig, gjenoppta avstanden (har slurva de siste ukene) Anonymkode: d6432...03b
litekreativtbrukernavn Skrevet 20. desember 2017 #9 Skrevet 20. desember 2017 Som hvert år: -være rausere -prøve å ikke være et ræva menneske - carpe diem -være ærligere (på hva jeg vil)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #10 Skrevet 20. desember 2017 I 2018 skal jeg: - nyte permisjonstiden med babyen - leke mer og bruke mer tid med større barn - være mer avslappet - lage flere album - nyte sex igjen og mer sex Anonymkode: 1fdba...4ce
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #11 Skrevet 20. desember 2017 Jeg skal ikke; - bygge hus - formere meg Jeg skal: - spise mer (dvs stresse mindre så jeg kjenner at jeg er sulten) - sove mer (igjen stresse mindre = sove mer og bedre) - reise til en plass på jorden hvor jeg faktisk har mulighet til å få litt sol på kroppen. Anonymkode: fe544...085
Mamma_til_2 Skrevet 20. desember 2017 #12 Skrevet 20. desember 2017 I 2018 skal jeg si mer NEI så jeg ikke blir så sliten som jeg er nå 😄
Evablaum Skrevet 20. desember 2017 #13 Skrevet 20. desember 2017 - Få med barna på mer av det som skjer av kulturelleting i byen, om det er på bibliotek, kino, teater.. - Mer alenetid med mannen Ellers forsette slik jeg er
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #14 Skrevet 20. desember 2017 Jeg skal strukturerer arbeidsdagen bedre og doble omsetningen i firmaet mitt. innen utgangen av 2018 skal jeg ha tegnet ferdig huset jeg skal bygge i 2019. Det meste skal være planlagt til den minste detalj, kjøkken, farger, gulv, fliser... det blir bra😄 fortsette å trene 2-3 ganger i uken. Anonymkode: e8b06...f94
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #15 Skrevet 20. desember 2017 Bygge hus til familien Bruke medlemskapet hos SATS Slutte å frekventere anonyme forum Anonymkode: 598f2...e2c
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #16 Skrevet 20. desember 2017 Trene litt mer, være flinkere å planlegge og lage mat fra bunnen, mer alenetid med mannen. Absolutt overkommelig. Ungene blir større og alt begynner å bli lettere. God jul alle sammen! Anonymkode: 590f2...645
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #17 Skrevet 20. desember 2017 Trene oftere enn tre ganger i året. Spise litt mindre dritt. Fase ut nikotin. Ha sex med noen som er bra for meg. Skrive ferdig boka mi. Anonymkode: 4f684...fcf
IreneUtålmodig Skrevet 20. desember 2017 #18 Skrevet 20. desember 2017 - Bli slank - Spare mer - stresse mindre
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #19 Skrevet 21. desember 2017 har 0. ikke visst blir bare mer press og mer uintresant Anonymkode: ab59d...d97
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #20 Skrevet 21. desember 2017 Trener som jeg gjør nå. Singel så gå på date. Håper på sex. 😂 Anonymkode: 84fc2...06b
Fru Banderas Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #21 Skrevet 21. desember 2017 På 20.12.2017 den 1.31, sug lut skrev: Trikset er å ikke ha nyttårsforsetter, men starte med hvadetnåmåttevære 29. desember. Da har man overtaket på seg selv, og ikke minst på andre, man er allerede i fart når andre skal begynne å trene, slutte å snuse, begynne å pule, slutte å trøstespise garn eller hva det nå er. God idé! Da kan jeg med rette si "altså dette har jeg holdt på med helt siden i fjooor!"
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #22 Skrevet 21. desember 2017 På 19.12.2017 den 20.27, Fru Banderas skrev: Jeg ELSKER nyttårsforsetter! Tanken på å starte på noe nytt, eller videreføre noe som er bra. Har hatt nyttårsforsetter så lenge jeg kan huske, og noen av dem har jeg også klart å holde. De aller fleste går rett til helvete innen førtiende dag jul, men det gjør ikke noe. I 2018 skal jeg: Bli dødsdeilig Spille mer musikk (altså spille selv, kanskje endelig komme i gang med plass i orkester som jeg har ventet lenge på) Arkivere, ikke prokastinere Det blir litt av en jobb. Det heter prokrastinere 😉 Jeg skal bli flinkere til å si ja. I motsetning til mange andre, er jeg allerede veldig flink til å si nei. Anonymkode: a6e13...aab
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #23 Skrevet 21. desember 2017 Jeg skal: Lese mer Tilbringe mer tid i skogen Bli tynn igjen Anonymkode: 6458c...303
Fru Banderas Skrevet 22. desember 2017 Forfatter #24 Skrevet 22. desember 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Det heter prokrastinere 😉 Jeg skal bli flinkere til å si ja. I motsetning til mange andre, er jeg allerede veldig flink til å si nei. Anonymkode: a6e13...aab Det har du helt rett i! Jeg svelget en bokstav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå