Gå til innhold

Nyttårsforsetter!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ELSKER nyttårsforsetter! Tanken på å starte på noe nytt, eller videreføre noe som er bra. Har hatt nyttårsforsetter så lenge jeg kan huske, og noen av dem har jeg også klart å holde. De aller fleste går rett til helvete innen førtiende dag jul, men det gjør ikke noe.

I 2018 skal jeg:

  • Bli dødsdeilig
  • Spille mer musikk (altså spille selv, kanskje endelig komme i gang med plass i orkester som jeg har ventet lenge på)
  • Arkivere, ikke prokastinere

Det blir litt av en jobb.

Videoannonse
Annonse
Gjest Skrekkøgla
Skrevet

Jeg skal

•komme tilbake til fordums prakt, vektmessig

•fullføre strikkeprosjekt og ikke kjøpe garn

• redde ryggen min fra helvete med trening

•være en koseligere person (haha, bare tulla!) 

Skrevet

Jeg skal 

- spare mer penger

- være mer sosial

- ned i vekt

- kaste mindre mat

Så gjenstår det å se da, pleier å gå helt skeis hvert år. Prøver meg en siste gang på sommerkroppen 2014 

Anonymkode: 0a9e7...819

Skrevet
16 minutter siden, Skrekkøgla skrev:

Jeg skal

•komme tilbake til fordums prakt, vektmessig

•fullføre strikkeprosjekt og ikke kjøpe garn

• redde ryggen min fra helvete med trening

•være en koseligere person (haha, bare tulla!) 

Skål!

Skrevet

Nyttårsforsetter er bra ja! 

Jeg skal være mer blid og positiv overfor mannen min, fortsette påbegynt vektnedgang, og handle matvarer mer fornuftig/økonomisk.

Anonymkode: 21758...500

Skrevet

Jeg skal ha sex. Masse sex. Husker ikke sist.. 

Anonymkode: b51f0...543

Skrevet (endret)

Trikset er å ikke ha nyttårsforsetter, men starte med hvadetnåmåttevære 29. desember. Da har man overtaket på seg selv, og ikke minst på andre, man er allerede i fart når andre skal begynne å trene, slutte å snuse, begynne å pule, slutte å trøstespise garn eller hva det nå er.

Endret av sug lut
Skrevet

Danse mer!

Sove mer!

Synge mer!

Fortsette å holde avstand til sukker, eller egentlig, gjenoppta avstanden (har slurva de siste ukene) 

 

Anonymkode: d6432...03b

Skrevet

Som hvert år: 

-være rausere

-prøve å ikke være et ræva menneske

- carpe diem

-være ærligere (på hva jeg vil)

Skrevet

I 2018 skal jeg:

- nyte permisjonstiden med babyen

- leke mer og bruke mer tid med større barn

- være mer avslappet

- lage flere album

- nyte sex igjen og mer sex

Anonymkode: 1fdba...4ce

Skrevet

Jeg skal ikke;

- bygge hus

- formere meg

Jeg skal:

- spise mer (dvs stresse mindre så jeg kjenner at jeg er sulten)

- sove mer (igjen stresse mindre = sove mer og bedre)

- reise til en plass på jorden hvor jeg faktisk har mulighet til å få litt sol på kroppen.

 

Anonymkode: fe544...085

Skrevet

I 2018 skal jeg si mer NEI så jeg ikke blir så sliten som jeg er nå 😄

 

Skrevet

- Få med barna på mer av det som skjer av kulturelleting i byen, om det er på bibliotek, kino, teater..

- Mer alenetid med mannen

Ellers forsette slik jeg er

Skrevet

Jeg skal strukturerer arbeidsdagen bedre og doble omsetningen i firmaet mitt.

innen utgangen av 2018 skal jeg ha tegnet ferdig huset jeg skal bygge i 2019. Det meste skal være planlagt til den minste detalj, kjøkken, farger, gulv, fliser... det blir bra😄

fortsette å trene 2-3 ganger i uken. 

Anonymkode: e8b06...f94

Skrevet

Bygge hus til familien

Bruke medlemskapet hos SATS

Slutte å frekventere anonyme forum

Anonymkode: 598f2...e2c

Skrevet

Trene litt mer, være flinkere å planlegge og lage mat fra bunnen, mer alenetid med mannen. Absolutt overkommelig. Ungene blir større og alt begynner å bli lettere. God jul alle sammen!

Anonymkode: 590f2...645

Skrevet

Trene oftere enn tre ganger i året.

Spise litt mindre dritt.

Fase ut nikotin.

Ha sex med noen som er bra for meg.

Skrive ferdig boka mi.

Anonymkode: 4f684...fcf

Skrevet

- Bli slank

- Spare mer

- stresse mindre

Skrevet

har 0. ikke visst blir bare mer press og mer uintresant

Anonymkode: ab59d...d97

Skrevet

Trener som jeg gjør nå. 

Singel så gå på date. 

Håper på sex. 😂

Anonymkode: 84fc2...06b

Skrevet
På 20.12.2017 den 1.31, sug lut skrev:

Trikset er å ikke ha nyttårsforsetter, men starte med hvadetnåmåttevære 29. desember. Da har man overtaket på seg selv, og ikke minst på andre, man er allerede i fart når andre skal begynne å trene, slutte å snuse, begynne å pule, slutte å trøstespise garn eller hva det nå er.

God idé! Da kan jeg med rette si "altså dette har jeg holdt på med helt siden i fjooor!"

Skrevet
På 19.12.2017 den 20.27, Fru Banderas skrev:

Jeg ELSKER nyttårsforsetter! Tanken på å starte på noe nytt, eller videreføre noe som er bra. Har hatt nyttårsforsetter så lenge jeg kan huske, og noen av dem har jeg også klart å holde. De aller fleste går rett til helvete innen førtiende dag jul, men det gjør ikke noe.

I 2018 skal jeg:

  • Bli dødsdeilig
  • Spille mer musikk (altså spille selv, kanskje endelig komme i gang med plass i orkester som jeg har ventet lenge på)
  • Arkivere, ikke prokastinere

Det blir litt av en jobb.

Det heter prokrastinere 😉 

Jeg skal bli flinkere til å si ja. I motsetning til mange andre, er jeg allerede veldig flink til å si nei. 

Anonymkode: a6e13...aab

Skrevet

Jeg skal:

Lese mer

Tilbringe mer tid i skogen

Bli tynn igjen

 

 

Anonymkode: 6458c...303

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det heter prokrastinere 😉 

Jeg skal bli flinkere til å si ja. I motsetning til mange andre, er jeg allerede veldig flink til å si nei. 

Anonymkode: a6e13...aab

Det har du helt rett i! Jeg svelget en bokstav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...