Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Hei Har en sort flekk på venstre øye som beveger seg opp og ned inn mot senteret av øyet, i mørket ser jeg lysglimt til venstre ytterst i øyekroken når jeg blunker. Lurer på hva det er, eventuelt om det er noe å gjøre med det, kan være irriterende i perioder. Anonymkode: e82cf...d44
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #2 Skrevet 19. desember 2017 Gå til legen. Hornhinnen kan være løs. Få det sjekket så snart som overhode mulig. Anonymkode: ddc06...5f4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Enig med første som svarte - lege så fort som mulig! Om det er hornhinneløsning er det viktig å få hjelp så fort som mulig for å ikke miste syn på det øyet! Anonymkode: c8e5d...ef9
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 Jeg ville heller bekymret meg for netthinneløsning enn hornhinne. Ta kontakt med legevakt så blir du henvist til øyeblikkelig hjelp på øyeavdeling. Anonymkode: 83581...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå