Gå til innhold

September 2018


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

Her går det bra 😍 Vært på Tul i dag! En fin liten bønne som utvikler seg slik den skal 💖 9 uker på vei i dag 😊

Anonymkode: 95c5a...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Hoppetau skrev:

Jeg har termin 1 september foreløpig 😊 dette er mitt 3 svangerskap og alle har blitt satt tilbake noen dager så regner med terminen blir 3-4 sept etter oul 😊 

har du barn fra før? 

Jeg har termin 26 september 😊😊 Blir spennende å se på oul da for deg 😊

Det er mitt 5 svangerskap, har mistet 1 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, <3 Legoland <3 skrev:

Jeg har termin 26 september 😊😊 Blir spennende å se på oul da for deg 😊

Det er mitt 5 svangerskap, har mistet 1 barn.

Ja det er like spennende hver gang med oul 😍 

Da har du brei erfaring med dette å gå gravid 😉 men veldig trist å høre at du har mistet ett barn 💔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hoppetau skrev:

Ja det er like spennende hver gang med oul 😍 

Da har du brei erfaring med dette å gå gravid 😉 men veldig trist å høre at du har mistet ett barn 💔 

Ja, er alltid spennende med oul 😊😊

Ja, har jo litt erfaring 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hoppetau skrev:

Hvordan står det til med alle? 😊

her er det tydelig en symptomtopp! Kvalm, trett og andpusten bare ved å gå en etasje opp 😝 kjenner det er tungt å være tilstede på jobb. Men er vell ikke så lenge til det roer seg ☺️

fysen på kremere supper og lakris 🙈😋

Her går det i kvalme og trøtt.

 

Gleder meg til å begynne og fortelle folk. Skal på tul 22. Feb for å finne ut hvor langt jeg er på vei🙈

Anonymkode: d2a4f...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede fortalt det til de nermeste 😊 følte ikke for å holde det hemmelig denne gangen. Men jeg sier ikke noe om det på sosiale medier og slikt nei. 

Vet du sånn ca hvor langt du er på vei? 😊 spennende å se da når du skal på ul ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Hoppetau skrev:

Har allerede fortalt det til de nermeste 😊 følte ikke for å holde det hemmelig denne gangen. Men jeg sier ikke noe om det på sosiale medier og slikt nei. 

Vet du sånn ca hvor langt du er på vei? 😊 spennende å se da når du skal på ul ☺️

Tror jeg er en plass mellom 5-7 uker

Anonymkode: d2a4f...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tror jeg er en plass mellom 5-7 uker

Anonymkode: d2a4f...947

Er nr tre til oss, men venter litt med og fortelle. Litt smånervøs for hva folk vil si🙈Er en liten attpåklatt. Har to på 5 og 7 fra før. 

Anonymkode: d2a4f...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått å vært bekymret siste uken på grunn av en del spotting av ferskt blod, viste seg og være en svangerskapscyste  som blør så har hatt veldig vondt i høyre siden, akkurat som om en veps stikker meg innvendig til tider. 

ser ut til at spira i magen har det helt fint. 

Er 6+2 så legen mente det ikke var noe grunn til bekrymring 😊 

noen andre som har hatt dette før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Milla16 skrev:

Har gått å vært bekymret siste uken på grunn av en del spotting av ferskt blod, viste seg og være en svangerskapscyste  som blør så har hatt veldig vondt i høyre siden, akkurat som om en veps stikker meg innvendig til tider. 

ser ut til at spira i magen har det helt fint. 

Er 6+2 så legen mente det ikke var noe grunn til bekrymring 😊 

noen andre som har hatt dette før? 

Å så bra da 💜💜 har ingen erfaringer. Lykke til videre. Klem 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetau skrev:

Har allerede fortalt det til de nermeste 😊 følte ikke for å holde det hemmelig denne gangen. Men jeg sier ikke noe om det på sosiale medier og slikt nei. 

Vet du sånn ca hvor langt du er på vei? 😊 spennende å se da når du skal på ul ☺️

Jeg lurer også veldig på å fortelle det l familien. Er greit for de å vite hvorfor man er sliten og dårlig 😊

Hvilken uke er du i da egentlig med termin 1 sep?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er nr tre til oss, men venter litt med og fortelle. Litt smånervøs for hva folk vil si🙈Er en liten attpåklatt. Har to på 5 og 7 fra før. 

Anonymkode: d2a4f...947

Det er bare koselig med en liten attpåklatt da 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, <3 Legoland <3 skrev:

Jeg lurer også veldig på å fortelle det l familien. Er greit for de å vite hvorfor man er sliten og dårlig 😊

Hvilken uke er du i da egentlig med termin 1 sep?

Er 9+0 i dag ☺️ 

Barna mine er 14 og 2 år 🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hoppetau skrev:

Er 9+0 i dag ☺️ 

Barna mine er 14 og 2 år 🤗 

Godt på vei da 😊😊 jeg er bare 5+3 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hoppetau skrev:

Hvordan står det til med alle? 😊

her er det tydelig en symptomtopp! Kvalm, trett og andpusten bare ved å gå en etasje opp 😝 kjenner det er tungt å være tilstede på jobb. Men er vell ikke så lenge til det roer seg ☺️

fysen på kremere supper og lakris 🙈😋

Her har jeg nettopp ligget i tidens influensa i en uke så har ikke fått kjent på gravidplager ennå🙊. Bare 6+3 da, men tydelig mage på kvelden, det stresser meg litt altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Spirierbien skrev:

Her har jeg nettopp ligget i tidens influensa i en uke så har ikke fått kjent på gravidplager ennå🙊. Bare 6+3 da, men tydelig mage på kvelden, det stresser meg litt altså!

Jeg har også voldso mage. Mye luft 😷🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2018 den 22.45, <3 Legoland <3 skrev:

Jeg har også voldso mage. Mye luft 😷🙈

Hvordan kler du deg da for å skjule det?🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Spirierbien skrev:

Hvordan kler du deg da for å skjule det?🙊

Jeg er litt overvektig. Folk tror vell at det skyldes overvekten 😂😂 og jeg går ofte med hettegenser o.l. selv om det ikke er min stil 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Gravid i uke 6, termin rundt 21 september. Legen har henvist meg til tidlig UL på grunn av forrje graviditet og fødsel. Skal få tett oppfølgning denne gangen. Så sjekker posten hver dag i håp om at brevet med dato skal dukke opp! Den kommende storebroren har akkurat fylt syv år. Gleder oss til dagen vi skal fortelle han om graviditeten da han har ventet i en evighet allerede. Jeg som ikke har vært helt klar. Foreløbig er jeg kun veldig trøtt og hormonell om dagen. Far i huset husker ikke at jeg var så ille sist. Hahah. En spennende og nervepirrende tid, men for øyeblikket storkoser jeg meg med følelsen og må smøre meg med talmodighet.

Gratulerer til alle sammen:bolledeig:

Anonymkode: e0e8b...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei:) Gravid i uke 6, termin rundt 21 september. Legen har henvist meg til tidlig UL på grunn av forrje graviditet og fødsel. Skal få tett oppfølgning denne gangen. Så sjekker posten hver dag i håp om at brevet med dato skal dukke opp! Den kommende storebroren har akkurat fylt syv år. Gleder oss til dagen vi skal fortelle han om graviditeten da han har ventet i en evighet allerede. Jeg som ikke har vært helt klar. Foreløbig er jeg kun veldig trøtt og hormonell om dagen. Far i huset husker ikke at jeg var så ille sist. Hahah. En spennende og nervepirrende tid, men for øyeblikket storkoser jeg meg med følelsen og må smøre meg med talmodighet.

Gratulerer til alle sammen:bolledeig:

Anonymkode: e0e8b...2e1

Gratulerer til deg og. Jeg skal på tidlig ul i mars 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei:) Gravid i uke 6, termin rundt 21 september. Legen har henvist meg til tidlig UL på grunn av forrje graviditet og fødsel. Skal få tett oppfølgning denne gangen. Så sjekker posten hver dag i håp om at brevet med dato skal dukke opp! Den kommende storebroren har akkurat fylt syv år. Gleder oss til dagen vi skal fortelle han om graviditeten da han har ventet i en evighet allerede. Jeg som ikke har vært helt klar. Foreløbig er jeg kun veldig trøtt og hormonell om dagen. Far i huset husker ikke at jeg var så ille sist. Hahah. En spennende og nervepirrende tid, men for øyeblikket storkoser jeg meg med følelsen og må smøre meg med talmodighet.

Gratulerer til alle sammen:bolledeig:

Anonymkode: e0e8b...2e1

Gratulerer og velkommen hit ❤️🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

Blir litt forsiktig med her, film positiv test for 2 dager siden og i følge app jeg bruker skal termin være rundt 26/09 - hvis alt går som det skal. Det blir første barn 😱 nå har jeg et litt rart spm. Synes det er litt tidlig å fortelle venner enda, da jeg ikke engang har vært på 1 kontroll. Men har en venninne som gjerne vil ha meg med til Barcelona i juli. Det er rundt uke 31 i graviditeten. Jeg har jo kjempe lyst til å være med, men det er jo umulig å si hvilken form man er i. Noen som har noen meninger å dele? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mystique skrev:

Hei, 

Blir litt forsiktig med her, film positiv test for 2 dager siden og i følge app jeg bruker skal termin være rundt 26/09 - hvis alt går som det skal. Det blir første barn 😱 nå har jeg et litt rart spm. Synes det er litt tidlig å fortelle venner enda, da jeg ikke engang har vært på 1 kontroll. Men har en venninne som gjerne vil ha meg med til Barcelona i juli. Det er rundt uke 31 i graviditeten. Jeg har jo kjempe lyst til å være med, men det er jo umulig å si hvilken form man er i. Noen som har noen meninger å dele? 

Jeg har også termin 26 september 😊😊Sist mens 15 desember, du også?

Jeg har desverre ikke noen råd ang å reise. Jeg kunne ikke reist pga fare for blodpropp. Men tror ikke jeg hadde tatt sjansen. Forsikring dekker jo ikke svangerskaps sykdom o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel den 18. Mulig min app er litt off - så kan jo være den 29/09 isteden om jeg tenker meg om ☺️ 

Nei, er litt rådvill - er en litt privat person så har ikke noe lyst til å fortelle det. Forhåpentligvis må hun ikke kjøpe billetter nå. Det løser seg vel på et vis 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...