Gå til innhold

Katten min har blitt helt koko!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er en kastrert hannkatt på 10 år som alltid har vært en lydløs, lat katt som tar livet med ro. Etter at vi måtte avlive en annen katt har denne blitt helt rar. Går bare rundt å maser hele dagen, mjauer og uler og ser seg ikke mett på oppmerksomhet. På natta tråkker han rundt i huset (klør-parkett-natta-mye støy) og bare lager masse lyder. Vi har enda en katt, så skorter ikke på selskapet selvom ingen av de noengang har vært venner. 

Noen som har opplevd dette før eller vet noe om det?

Anonymkode: 91e1c...b56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, dere hadde tre katter, nå har dere to. De to siste liker ikke hverandre noe særlig? 

Enten så savner han den tredje katten (kanskje de sloss, sov eller hatet hverandre og nå er denne borte slik at det er slutt på "vanen") eller så driver vel de to siste å kjemper om revir eller noe. Å kjempe om revir er ikke var slossing så vidt jeg har forstått. Uansett har nok "rang-plasseringen" blitt endret etter at den tredje katten er borte. 

Eller så har to ting skjedd likt, men uavhengig av hverandre: at den ene katten ble borte og denne er blitt syk eller noe, ganske samtidig.

Er du sikker på at det ikke er andre ting som er endret? Kanskje dere har fått et spøkelse 😱

Anonymkode: eb961...90f

Skrevet

Forresten: dersom de var gode venner (som du vet om eller ikke) så er det muligens sorg 😔

Anonymkode: eb961...90f

Skrevet

Jeg ordla meg litt feil. Ingen av de har vært venner. De har godtatt hverandre, men de spiste ikke sammen, ligger ikke i samme sofa sammen, går ikke ut og inn sammen.... de bar godtar at de andre er der også unngår de hverandre utover det. 

Men kanskje det er endringer i rang ja, det har jeg ikke tenkt på ! Takk! :) 

Anonymkode: 91e1c...b56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...