Gå til innhold

Flere som LAGER julegaver nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver med håndarbeid, tok litt lenger tid enn jeg hadde trodd ;) så driver nå helt på tampen. Flere?

Anonymkode: 9072a...20f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekker opp hånden. Ja jeg strikker nisser som skal være ekstrating sammen med noe annet jeg har kjøpt. Holder på å sy de sammen nå før de skal toves. Så tørke før sy på ansikt og skjegg. Maaaaasse arbeid igjen altså 😁

Skrevet

Her blir det «Goodie bag», med hjemmelagd krydder, karameller, julekaker, et par gode øl, bhg bilde av unga+ litt greier so ungene har lagd :)  Greit til de som er vanskelig å kjøpe til ;)

Anonymkode: 626a6...f88

Skrevet
30 minutter siden, Love my kidz skrev:

Rekker opp hånden. Ja jeg strikker nisser som skal være ekstrating sammen med noe annet jeg har kjøpt. Holder på å sy de sammen nå før de skal toves. Så tørke før sy på ansikt og skjegg. Maaaaasse arbeid igjen altså 😁

Lykke til 😄

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her blir det «Goodie bag», med hjemmelagd krydder, karameller, julekaker, et par gode øl, bhg bilde av unga+ litt greier so ungene har lagd :)  Greit til de som er vanskelig å kjøpe til ;)

Anonymkode: 626a6...f88

Sant :) spennende med krydder 

Skrevet

Ble ferdig med eggelikøren i helgen, og kjører straks igang med glassmestersild til mamma og svigers. 

Skrevet

Ja har igjen et par Mariussokker, har kommet til mønsteret på den ene. Og en lue. Der har jeg kommet et godt stykke. 

Anonymkode: c6b16...e03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...