Gå til innhold

kansje teit spørsmål men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir sjeden min videre av att jeg bruker en større dildo enn min manns penis?? den er ikke mye større men litt!! er gravid og superkåt og kjøpte meg en dildo jeg trodde var ca like stor som penisen til mannen min som jeg kunne ri på😋 

Anonymkode: 5f20c...71f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel ikke svare deg helt på deg, da jeg egentlig ikke vet det helt riktige svaret, men sjeden er god på å tilpasse seg. Det kan jo hende det ikke har noe å si om du er flink å gjøre knipeøvelser?

Selv blir jeg mest tilfredsstilt av stimulering utenpå og ikke inni.

Anonymkode: 78819...88d

Skrevet

har gode muskler der nede og kniper daglig. har kansje 2-3 orgasmer for dagen det er vel også trening? eller? 

hi

Anonymkode: 5f20c...71f

Skrevet

Nei! ;-) 

kanskje bare akkurat etterpå, men det trekker seg tilbake igjen. Det er bare å knipe ;-) 

Anonymkode: 1651b...5c2

Skrevet

Du er gravid, og skal snart føde noe på str med en honningmelon i omkrets, også lurer du på om en dildo som er bittelitt større en din mann sin penis gjør deg videre? 😂 

Alle kvinner som har født, tror du at de går rundt med 30cm stort hull mellom bena?! 

...skjeden er elastisk, om du lurte. Klarer den å trekke seg sammen etter en fødsel så bør den klare å takle en dildo😏

Anonymkode: 279ad...65f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...