Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Spiser du det du har lyst på eller tenker du at det må være sunt og fullt av næring slik at kroppen kan bekjempe sykdommen? Jeg ligger nå med feber på 4. dagen. Har ikke appetitt, men det eneste som frister litt er yoghurt og potetgull. Grønnsaker frister ikke, for å si det sånn.. Jeg drikker vanligvis bare vann, men nå har jeg bare lyst på saft med isbiter. Kanskje ikke det smarteste.. Anonymkode: 26854...a44
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #2 Skrevet 19. desember 2017 Når jeg er syk spiser jeg det jeg har lyst på. Viktigste er å få i seg næring, samme hva det er. Saft med isbiter er bra. Når jeg har null matlyst går der ofte i salt potetgull og litt doven cola. Og kanskje loffskive med mild ost. God bedring Anonymkode: de182...e2a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Spørs hvordan jeg er syk. Frister ofte mest med chips, cola og loff. Men for å bli frisk så er det én ting som aldri svikter; te kokt på rause mengder ingefær, med sitron og honning i. Rensker godt opp og er antiseptisk. Ellers er det bra med ulike typer smoothies. Vitaminbomber Mat med mye hviøk og chilli. Anonymkode: 4250e...f4c
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 Jeg spiser det jeg vil ha. Skiter i næringsinnhold. Det jeg vil ha er som regel fullt av energi (kalorier), og det tenker jeg kroppen har godt av. Druer og klementiner er det sunneste jeg spiser som syk. Ellers går det ofte i kjeks og brus og kinamat/pizza. Anonymkode: 3930a...2bc
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #5 Skrevet 19. desember 2017 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spiser du det du har lyst på eller tenker du at det må være sunt og fullt av næring slik at kroppen kan bekjempe sykdommen? Jeg ligger nå med feber på 4. dagen. Har ikke appetitt, men det eneste som frister litt er yoghurt og potetgull. Grønnsaker frister ikke, for å si det sånn.. Jeg drikker vanligvis bare vann, men nå har jeg bare lyst på saft med isbiter. Kanskje ikke det smarteste.. Anonymkode: 26854...a44 Hva mener du med det? Anonymkode: ac269...5d6
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #6 Skrevet 19. desember 2017 Sjuk hver dag jeg. Her gr det i normal middag og brødskiver. Anonymkode: ac269...5d6
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #7 Skrevet 19. desember 2017 sjelden jeg får i meg mat når jeg er syk,men kan friste med banan eller eple Anonymkode: e1c5d...211
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #8 Skrevet 19. desember 2017 Jeg er ikke skrudd riktig sammen da jeg er syk. Har nå bronkitt, og i dag har jeg spist pizza, potetgull og sjokolade, og onanert 3 ganer, og er fortsatt kåt. Sånn er det alltid da jeg er syk. Bortsett fra ved omgangssyke da. Anonymkode: 3fc4f...040
sug lut Skrevet 20. desember 2017 #9 Skrevet 20. desember 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke skrudd riktig sammen da jeg er syk. Har nå bronkitt, og i dag har jeg spist pizza, potetgull og sjokolade, og onanert 3 ganer, og er fortsatt kåt. Sånn er det alltid da jeg er syk. Bortsett fra ved omgangssyke da. Anonymkode: 3fc4f...040 Hahaha det er en herlig konstruksjonsfeil, da! Gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå