Gå til innhold

Noen som ikke har begynt med julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kronisk utsetter, og handle julegaver er noe av det verste jeg vet. Har nå gått nesten 2 uker med dårlig samvittighet for jeg må snart begynne.

Har heldigvis liten familie, så er ikke mer en 15 personer jeg må ha gave for og derav 3 barn. Har fri fra i morgen. Er heldigvis invitert samtlige dager slik at jeg slipper å handle mat (har tilbudt å bidra og ta med noe, men alle takket nei).

Anonymkode: 82015...ab6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Broren min handler alt på lillejulaften. Men han liker ikke å handle gaver. Jeg elsker det og handler hele året når jeg finner noe jeg vet vil passe til noen.

Skrevet

Jeg handlet i går og skal handle i dag. Har lange lister og målbevisst gange. Jeg vil at det skal være personlige gaver, så om det dukker opp noe i løpet av året er jeg på plass (min søsters gave ble faktisk kjøpt i august). Men i det store og det hele er det lagingen av lister og tankearbeidet jeg driver med som tar tid...

Skrevet

Jeg var ferdig med julegavene 2. desember jeg😂 Liker å være tidlig ute, slik jeg slipper å bruke desember på å kjøpe julegaver. Desember er travel nok som den er med juleavslutninger på skolen, med idretten, oppvisninger osv.

Anonymkode: 3a65f...6c2

Skrevet

Har 20 stykker å handle til. 

Tenkte å begynne til torsdag 😅 

Anonymkode: b1674...943

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har 20 stykker å handle til. 

Tenkte å begynne til torsdag 😅 

Lykke til😊 jeg hadde ikke taklet det, men du kommer helt sikkert i mål. God jul!

Anonymkode: f7c10...6aa

Skrevet

Jeg sliter. Har tre familier jeg skal SENDE gaver til, og jeg har enda ikke kjøpt gavene. Tror fristen for å sende var før forrige helg... 🤪

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lykke til😊 jeg hadde ikke taklet det, men du kommer helt sikkert i mål. God jul!

Anonymkode: f7c10...6aa

Takk! Kan trenge det 😀 men handler effektivt under press! 

God jul til deg også ✨

Skrevet

har 8 gaver og handler alle på fredag :

er alene med mine 2 barn og har kun mine foreldre og en søster ( uten familie ) så blir ikke mye gaver, 2 til barna , 2 til mine foreldre, og 4 til søsteren min ( da barna og foreldrene mine får mindre gaver pga de er dyrere enn det hun ønsker seg,men blir samme pris når jeg kjøper 4.

Anonymkode: 64ba0...1d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...