Gå til innhold

HERREGUD!?!?!?!?!?!?!? Er du.... Offended?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen har oppfattet hvor populært det er å bli støtt av.... alt? Så de finner opp egne historier, der de gjør ørret til hai, bare for å få medieoppmerksomhet. Jeg legger ved noen eksempler.... Tar gjerne imot fler 

http://www.tv2.no/a/5567682/ - Rasismekakene... Kaker i både hvitt brunt og sort. Lurer på hvem som skulle stått for motstanden dersom det stakkars bakeriet kun hadde produsert hvite kaker? 

http://www.side2.no/foreldre/mor-ut-mot-frisrkappe---mine-barn--skal-ikke-bli-en-del-av-disneys-definisjon-av-skjnnhet/3422803972.html
En god mulighet til å komme i media?

-- https://www.nettavisen.no/livsstil/tobarnsmor-vil-ha-tornerose-eventyret-fjernet-fra-skolen/3423392545.html  -  Barna vil uansett aldri kjenne den ekte historien (De fleste i 30¨åra kjente ikke til den før i 2017 likevel) 

Noen som har noen fler gode eksempler? Og da mener jeg gode eksempler. Som tydelig er tegn på sivile mennesker som ønsker medieplass med sin "sjokkerende oppdagelse" 

Anonymkode: 38386...a86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skyter jo deg selv litt i foten her ved å velge krigstyper og en blanding av norsk og engelsk samt masse rar tegnsetting i overskriften din... du søker jo også oppmerksomhet i dette mediet, bare at du gjør det med å latterliggjøre andre.

Hvordan ville du uttrykt noe skriftlig som var virkelig sjokkerende?

Anonymkode: 61f8f...f3c

Skrevet

For å understreke at alle blir krenket av alt kommer anonym ...f3c med det tåpelig svaret :-D

Anonymkode: ff0e9...d00

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For å understreke at alle blir krenket av alt kommer anonym ...f3c med det tåpelig svaret :-D

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte jeg skulle holde meg for god til å svare :P 

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte jeg skulle holde meg for god til å svare :P 

For god til å svare på en edruelig kritikk mot at innlegget ditt er dårlig formulert? For det er det jo.

Anonymkode: 7e82a...98a

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For god til å svare på en edruelig kritikk mot at innlegget ditt er dårlig formulert? For det er det jo.

Men du forstod vel hva Hi skulle frem til? Du er jo et strålende eksempel på det hi skriver om.

Hi: Jeg er enig med deg. Dette er den nye folkesykdommen. Det lages en sak ut av ingenting, og folk leser, sluker det ikke-eksisterende innholdet og henger seg på bølgen.

Jeg er helt for at vi må bli kvitt rasisme, seksuelle overgrep, forskjellsbehandling på kjønn osv, men med alle disse sakene som er i media om dagen, slik som de du linker til, er jeg redd det store budskapet forsvinner i hylekoret.

Anonymkode: 41aac...996

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men du forstod vel hva Hi skulle frem til? Du er jo et strålende eksempel på det hi skriver om.

Hi: Jeg er enig med deg. Dette er den nye folkesykdommen. Det lages en sak ut av ingenting, og folk leser, sluker det ikke-eksisterende innholdet og henger seg på bølgen.

Jeg er helt for at vi må bli kvitt rasisme, seksuelle overgrep, forskjellsbehandling på kjønn osv, men med alle disse sakene som er i media om dagen, slik som de du linker til, er jeg redd det store budskapet forsvinner i hylekoret.

Anonymkode: 41aac...996

Jeg er eksempel på krenkethet fordi jeg syns HI uttrykker seg på mangelfullt norsk? Da tror jeg ikke helt du skjønner betydningen av ordet krenkelse. Det er vel heller forumets tallrike analfabeter som konstant går krenkede rundt fordi noen drister seg til å rette på dem. 

Skrevet

Kakene er jo rasistiske fordi de er blackface. Det er ikke majoriteten som får bestemme hva som er rasistisk eller ikke, det er gruppene som har opplevd undertrykkelse og rasisme som bestemmer hva de opplever som støtende. Jeg hadde selv reagert hvis jeg så disse på bakeriet.

Grunnen til at det virker som om folk er mer lettstøtte enn før er fordi de aldri har hatt en plattform hvor de kan uttrykke seg, og nå som de har det sier de i fra.

Skrevet

Jeg er krenket over at du føler deg krenket over at jeg føler meg krenket. 

Anonymkode: 5f01f...4ea

Skrevet

mye rart :/ spesielt artikkel nr 2 :/ 

Anonymkode: ba94a...353

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...