Gå til innhold

Er du fornøyd med kroppen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du ha endra på? 

Jeg er fornøyd med kroppsfasongen min sånn egentlig men jeg veier maaange kilo for mye og har masse strekkmerker på magen. Tror jeg kunne blitt fornøyd om jeg blei normalvektig men det har jeg egentlig aldri vært. 

Kunne tenkt meg noen cm lavere også. Jeg er 177.

Anonymkode: 40bb7...938

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sterk som en bjørn, men syns dessverre at kroppen er litt for gammel og feit for tida. Håper det går over.

Anonymkode: 42061...ad2

Skrevet

Liker høyden og kroppsformen min. Men jeg har 10 kg for mye,  klarte aldri å gå ned etter fødsel. 

Anonymkode: 0190c...8d9

Skrevet

Er fornøyd nok :)  Det er mye å ikke være fornøyd nå etter flere år med sykdom som har satt sine spor, men jeg velger å overse det jeg ikke kan få gjort noe med og heller fokusere på at jeg egentlig er fornøyd, eller i hvert fall vil bli det om jeg kan få trent litt mer igjen.

Hi, vekten din kan du gjøre noe med :)

Anonymkode: 4aac8...163

Skrevet

Var altfor tynn som barn. Ble fornøyd i ungdomstiden. Vært fornøyd siden, foruten rett etter graviditet. Likte ikke å veie 20 kg for mye. Jobbet hardt og gikk ned igjen. Veldig fornøyd nå. 

Anonymkode: a6b55...e9a

Skrevet

Er egentlig veldig fornøyd :)

Klart, magen kunne vært langt fastere og det nytter ikke lenger å skylde det på graviditet for 7 år siden. Men med tanke på at jeg ikke har gått aktivt inn for å faktisk gjøre noe med det, så må jeg si meg meget fornøyd med kroppen min :)

Anonymkode: 8f485...d8e

Skrevet

Selvfølgelig! Hvorfor skal jeg gidde å bruke tid på å være misfornøyd? Det stjeler bare energi som jeg kan bruke på andre ting. 

Anonymkode: e87eb...a5e

Skrevet

Er fornøyd med kroppen min med tanke på at den har bært frem ett barn. Veier nok 6-7kg for mye. Klarer ikke å gå ned... 

Men var ikke fornøyd sammenlignet med hvordan kroppen min så ut før jeg ble gravid. Tok meg lang tid å akseptere hvordan kroppen min ser ut i dag.

Anonymkode: 418b8...919

Skrevet

Alt for tynn, prøver iherdig å feite meg opp. Jeg trives ikke med å være tynn, ikke tykk heller men noen kilo ekstra liker jeg. Har ikke kroppsfasongen til å ha flat mage osv, da stikker ribbeina langt utenfor magen. For øyeblikket har jeg stjålet buksene til mitt ene barn som er i str 13/14 år for å ha bukser som ikke faller av, 

Det er litt gøy at jeg kan bruke så mye ulikt av klær nå, men jeg trives slettes ikke slik. Mine to tennåringer som er tynne maser om at jeg må feiet meg opp, jeg ser vist ut som ett vandrende sjelett uten klær sier de. Gleder meg til å få litt polstring igjen (teit samlivsbrudd som har skylden, effektiv slankekur når jeg veide litt mer enn jeg ønsket men engasjert til å gjøre noe med det var jeg ikke. )

Anonymkode: 9e45f...fbb

Skrevet

Litt i tynneste laget (46 kg/163 cm), men er spedbygd og er ikke mager selvom jeg er tynn. Er ellers heldig med å ikke ha fått et eneste strekkmerke etter 2 fullgåtte svangerskap og er fornøyd med kroppen.

Anonymkode: 6d972...773

Skrevet

Ja, den duger bra. 

Men ønsker meg en lengre tunge! Det er så mange ting jeg skulle ønske jeg kunne smake mer på og få tak i med den. Tenk så bra å kunne slikke opp siste rest av nugattiboksen... eller tvinne tungen rundt gubbens utstyr under en hyrdestund. 

Anonymkode: 2b3bc...f36

Skrevet

Jeg er super fornøyd ☺️ Timeglass med super smal midje og breie hofter, samt en stor bakdel,  perfekt vekt og. 

Anonymkode: 738d6...ef2

Skrevet

Ja, kjempefornøyd! Båret fram to flotte barn og den ser fortsatt slak og veltrent ut. Trener ganske tung styrke for å beholde kroppen. Trives med å være slank og og sterk. 

Anonymkode: f80d8...bee

Skrevet

Nei er ikke fornøyd nå. Har alltid vært slank og i god form, men etter ett svangerskap har jeg Iallefall 15 kg for mye. Dobbelhake har jeg også. Trives ikke med å ha for mange kilo på kroppen , så når ammingen er over skal jeg sette i gang med tiltak :) 

Skrevet

Nei, stygg som faen. Ingenting å være fornøyd med. 

Skrevet
6 minutter siden, cherry coke skrev:

Nei er ikke fornøyd nå. Har alltid vært slank og i god form, men etter ett svangerskap har jeg Iallefall 15 kg for mye. Dobbelhake har jeg også. Trives ikke med å ha for mange kilo på kroppen , så når ammingen er over skal jeg sette i gang med tiltak :) 

Hvorfor vente? 🤔☺️

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor vente? 🤔☺️

Fordi jeg ammer:) spiser sunt og varierer nå og går turer. Men må nok ha hardere skyts, så må på diett. 

Skrevet
1 minutt siden, cherry coke skrev:

Fordi jeg ammer:) spiser sunt og varierer nå og går turer. Men må nok ha hardere skyts, så må på diett. 

Bare ikke overstige kaloriinntaket, og spise riktig mat, så trenger du ikke mye av dietter ☺️ 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bare ikke overstige kaloriinntaket, og spise riktig mat, så trenger du ikke mye av dietter ☺️ 

Har ikke godt ned likevel. Har holdt på lenge:) legen mener at jeg er en av de som tviholder på fettreservene og at jeg vil gå ned etter endt amming. Time will show. Dessuten er det ikke lenge til over nyttår;-) skal nye julebrusa og skumnissene mine enn så lenge :)

Skrevet

Utseendemessig, mener du?

både og. Jeq veier noen kilo for mye, har løs hud med strekkmerker på magen, of puppene kunne vært fastere. Likevel kaster jeg ikke bort tiden min på å være misfornøyd med slik jeg ser ut. Min mann viser også at han liker meg akkurat slik jeg er:)

jeg har dessverre et par kroniske sykdommer som gjør at jeg er serdeles misfornøyd med hvordan kroppen fungerer, og skulle selvfølgelig hvert uten disse.

Anonymkode: 2cf91...2de

Skrevet
4 minutter siden, cherry coke skrev:

Har ikke godt ned likevel. Har holdt på lenge:) legen mener at jeg er en av de som tviholder på fettreservene og at jeg vil gå ned etter endt amming. Time will show. Dessuten er det ikke lenge til over nyttår;-) skal nye julebrusa og skumnissene mine enn så lenge :)

Ønsker deg lykke til ☺️☺️ 

Skrevet

Ja,er 40. Født flere barn og har nok en kropp som ser yngre ut enn jeg er. Er i tilleg sterk og sunn med litt slender yogakropp, klær sitter pent på.  Men det å ha en frisk kropp er jo viktigst!

Anonymkode: e8972...f91

Skrevet

Ja, er fornøyd. Trener moderat, og er påpasselig med hva jeg spiser. Er slank, har passe store pupper og en spretten rumpe. Født to barn og har relativt flat mage uten et eneste strekkmerke. 

Anonymkode: 0cdf3...f3e

Skrevet
10 timer siden, cherry coke skrev:

Trene kan du gjøre uansett?😊 

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trene kan du gjøre uansett?😊 

Trener annenhver dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...