Gå til innhold

Låg med pulevennen til venninna mi.!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga var eg og min beste venninne på fest hos nokken venner..

Det var kjempe kjekt, vi sang og dansa lenge.. når kl blei masse så gjekk ho og la seg i senga til han eine som bur der.. Eg skulle egentlig gå heim, men eg var så trøtt at eg sovna på sofaen, med en fyr på fanget.

Etter en stund så våkna eg av at han kyssa meg på puppane og tok meg på meg.. vi gjekk bort til den andre sofaen og gjorde meir..

Ditta hørest ikkje så gale ut, men det som var ille her er at han er pulevennen til beste venninna mi.. og eg sa at eg selfølgelig ikkje komte til å gjøre nokke med han, fordi han er din!!...😓

Har jævlig dårlig samvittighet no, og eg og venninna mi bur ilag og jobba på samme jobben.. men ho driver å ignorera meg no. Veit ikkje kva eg skal gjøre for at ho skal tilgi meg.. 

Anonymkode: 8196d...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der kommer til å ta tid, så vær forberedt på å si unnskyld mange ganger.

Tipper dere er i tidlig tyveårene? Sånt skjer i tyveårene, så blir noen sure en god stund, og til slutt går man videre. Men jeg vet om vennskap som har tatt slutt pga sånt, så trø varsomt om du vil beholde vennskapet.

Ha tålmodighet!

Anonymkode: e7633...b13

Skrevet

Nærmer oss tjue begge to :)

Første ho gjorde når ho kom heim frå jobb var å gå inn på soverommet, har ikkje gått ut siden.. ho har såtte der inne nokken tima no.

Eg går ikkje inn og plager ho eller nokke, eg lar ho få vere litt i fred. 

Men eg Vetsje helt om det er rett?.. burde eg bare snakke til ho om det, eller skal eg vente til ho tar kontakten?.. Har prøvde å små snakke litt med ho om andre ting, men ho svarer bare kort og irritert...

Anonymkode: 8196d...fc9

Skrevet

Det er 18 års grense på forumet her

Anonymkode: 2eef6...3e8

Skrevet

Hi, det er ikke lov å skrive dialekt her inne - hold deg til bokmål eller nynorsk.

Det er godt mulig hun har mer følelser for den "pulevennen" enn hun har innrømmet. Stemmer det så er hun sikkert veldig såret nå, både skuffet av deg og han. Deg fordi bestevenninner bør man kunne forvente mer av. Og han fordi det blir veldig tydelig at han kun har sex med henne og ikke noe mer. På et vis føler hun sikkert at hun har mistet dere begge to, at ingen av dere har vært ærlige med henne.

Legg deg helt flat, unnskyld deg!

Om vennskapet kan reddes eller ikke, det kommer an på hvordan dere greier å takle dette fremover.

Anonymkode: 1919e...9e6

Skrevet

Skjønner venninna di veldig godt. Jeg hadde også blitt dritsur, forbanna og veldig lei meg om ei venninne hadde hatt sex med MIN pulevenn... Og klart det er noen følelser der mellom dem! 

Anonymkode: e7f8f...767

Skrevet

Du har ikke barn, håper jeg? Bare tilfeldig at du havnet på dette forumet fordi du kunne få råd fra mamma uten at det er din mamma?  Håper det! Han pulevennen høres ut som et scoop...og du er vel ikke tidenes bestis.. 

Stakkars venninne!

Anonymkode: 661b7...2d3

Skrevet

Jeg svarte over her et sted, men kom til å tenke på en ting - håper dere brukte prevensjon, Hi? Hvis ikke håper jeg du tar en angrepille og får sjekket deg for seksuelt overførbare sykdommer. Din venninne bør i så fall også sjekke seg for seksuelt overførbare sykdommer, for hvis han ikke brukte kondom med deg vet dere jo at han ligger rundt med mange og at han heller ikke beskytter seg.

Dessuten, fyren begynner med seksuelle tilnærminger av en kvinne som han vet er full og som sover. Potensiell voldtektsmann, selv om han ikke ble det akkurat denne gangen. At du har sex med en som bare forsøker å forsyne seg av deg, det er meg ganske uforståelig.

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi, det er ikke lov å skrive dialekt her inne - hold deg til bokmål eller nynorsk.

Det er godt mulig hun har mer følelser for den "pulevennen" enn hun har innrømmet. Stemmer det så er hun sikkert veldig såret nå, både skuffet av deg og han. Deg fordi bestevenninner bør man kunne forvente mer av. Og han fordi det blir veldig tydelig at han kun har sex med henne og ikke noe mer. På et vis føler hun sikkert at hun har mistet dere begge to, at ingen av dere har vært ærlige med henne.

Legg deg helt flat, unnskyld deg!

Om vennskapet kan reddes eller ikke, det kommer an på hvordan dere greier å takle dette fremover.

Kvifor er det ikkje låv å skriva på dialekt? 

Anonymkode: e19d7...1ef

Skrevet

Sånt skjer blandt ungdommen 🙄

Venninners pukekompiser/kjæreste er forbudt område, så gjør du ikke det igjen.⛔️

Det ordner seg nok 😊

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kvifor er det ikkje låv å skriva på dialekt? 

Anonymkode: e19d7...1ef

Fordi det står i forumreglene

Anonymkode: 42ab2...e85

Skrevet

Sikker på at dette bare er en pulevenn fra venninnen din sin side? Det kan ha starte slik å utviklet seg til noe mer..

Anonymkode: f39ce...eee

Skrevet

Du våkner av at han kysser deg på puppene og tar på det...? Og dette belønner du med å ha sex med overgriperen? Hvor gikk det galt i livet ditt??

Skrevet

Du som bruker slike ord er neppe særlig moden. Seriøst !? Æsj!

Og han er en horebukk så at du har vært borti ham er ikke noe verre enn om du hadde deg med hvem som helst av andre horebukker. Han er ikke sammen med venninnen din. Og det hun og du holder på med, med å ligge rundt, bør dere slutte ned sporenstreks.

Anonymkode: 2b410...771

Skrevet

Minner om at det skal skrives på bokmål eller nynorsk slik det står i reglene man godtok når man laget seg en bruker på forumet. Evt videre innlegg på dialekt vil bli slettet.

Ann Christin, admin

Skrevet

Jeg elsker denne tråden. Den minner meg om hvorfor jeg er takknemlig over å ha fylt 40. 

Anonymkode: 827a5...b75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...