Twintipp Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 På black friday handlet jeg mye på nett, av to forskjellige leverandører. Altså vi snakker i november. Dette skulle vært julegaver, ca 20 stk tilsammen.. ! Vel, ingen av pakkene er kommet frem. Jeg har ringt, sendt mail, snakket med kundeservice og fortsatt ingen pakker. Den ene pakken har de sendt, men til feil adresse, på andre siden av landet!! Vel, ringte kunderservice i dag igjen, og fikk for 5 gang beskjed om at de holder på å pakke leveransen. I dag ga jeg meg ikke, og kjerringa ble surere og surere!! Ikke en gang har de noengang vært ydmyke og høflige... På nettsiden deres reklamerer dere for at dersom bestillingen er gjort før 17 desember så skal den være fremme til jul, stemmer det spurte jeg.. Vel, vi kan ikke garantere for noe, vi har vel ingen garantierer for noe her i livet, har vi vel? Svarte dama mens hun tygget tyggis. Kommer aldri til å bestille noengang igjen på nett sånn. Verken de eller på den andre butikken og budleverandøren er vært hyggelig og imøtekommende, bare sure, irriterte og frekke! Så da er det bare å humpe rundt med bekkenløsning å finne 20 nye gaver jeg allerede har betalt for. God jul!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Jøss, hva slags butikker var dette? Du må jo ha vært max uheldig? Jeg bestilte også en del på Black friday, og alle varene kom uka etter, de fleste på onsdag og torsdag Bestilte siste julegavene på nett torsdag forrige uke, og de fikk jeg akkurat hentebeskjed på sms nå for 10 min siden, de er fremme alt Anonymkode: ade28...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå