Gå til innhold

Er det noe galt med eggstokkene mine?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hatt vondt der i ukevis.. som menssmerter.. Det hender at jeg får smerter i forbindelse med eggløsning, men ikke i ukevis. Skal ha mens om en uke, ikke hatt sex før eller under eggløsning. Hatt mens som normalt. Smerten brer seg litt nedover begge lårene.

Anonymkode: 3e819...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye annet som kan gjøre vondt, det trenger ikke være eggstokkene. Kan du være forstoppet? 

Anonymkode: 605d9...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, beef sister skrev:

Det mener du at dib sin nettgynekolog skal kunne svare på? 

Kontakt gynekolog dersom du bekymrer seg. 

Beklager!

Anonymkode: 3e819...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er mye annet som kan gjøre vondt, det trenger ikke være eggstokkene. Kan du være forstoppet? 

Anonymkode: 605d9...214

Nei, er ikke det :) Uten at jeg skal legge ut om detaljer. Men vet at fordøyelsen kan gå litt inn i de samme smertene der nede, ja... 

Anonymkode: 3e819...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, er ikke det :) Uten at jeg skal legge ut om detaljer. Men vet at fordøyelsen kan gå litt inn i de samme smertene der nede, ja... 

Anonymkode: 3e819...80d

Det er generelt vanskelig å si at smerter kommer fra et gitt organ inne i magen, siden smertekoblingene er såpass diffuse. Det er godt mulig å være forstoppet selv om man ikke innser det selv, alt fra lite og ofte, til sjelden og mye med lite og ofte innimellom, svært løs eller svært hard.. Jeg er mye forstoppet selv og mønsteret mitt varierer mellom alle ytterpunkter som finnes, sammen med mye vondt av forskjellige slag :)

Anonymkode: 605d9...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er generelt vanskelig å si at smerter kommer fra et gitt organ inne i magen, siden smertekoblingene er såpass diffuse. Det er godt mulig å være forstoppet selv om man ikke innser det selv, alt fra lite og ofte, til sjelden og mye med lite og ofte innimellom, svært løs eller svært hard.. Jeg er mye forstoppet selv og mønsteret mitt varierer mellom alle ytterpunkter som finnes, sammen med mye vondt av forskjellige slag :)

Anonymkode: 605d9...214

Så hvis man bæsjer 1 gang om dagen kan man være forstoppet? :)

Anonymkode: 3e819...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så hvis man bæsjer 1 gang om dagen kan man være forstoppet? :)

Anonymkode: 3e819...80d

Ja, det kan man faktisk :)

Jeg har hatt sånne smerter og det var vanncyster. Ikke noe farlig, men ikke behagelig på noe vis heller! Kanskje du skulle tatt en GU sjekk for å utelukke?

Anonymkode: 9ce3b...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det kan man faktisk :)

Jeg har hatt sånne smerter og det var vanncyster. Ikke noe farlig, men ikke behagelig på noe vis heller! Kanskje du skulle tatt en GU sjekk for å utelukke?

Anonymkode: 9ce3b...065

Hmm ja. Men ikke vondt idag 

Anonymkode: 3e819...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...