Gå til innhold

Min 17 årige sønn ble tatt i skrittet av en jente på fest i går..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, Bomsi ❤ skrev:

Elsker når menn ikke kan ta blikket fra meg og tilfeldigvis kommer litt for nær. Tar det som et kompliment på at jeg er interessant og kanskje litt hot.

Jeg finnes ikke interessert i dem siden jeg er opptatt, men liker jo å bli likt :-P 

Når du skriver -tilfeldigvis-, men du da -tilfeldigvis-, eller «tilfeldigvis». Så vidt forskjellige ting det. 

Elsker når menn ikke kan ta blikket fra meg og tilfeldigvis kommer litt for nær. Tar det som et kompliment på at jeg er interessant og kanskje litt hot.

Jeg finnes ikke interessert i dem siden jeg er opptatt, men liker jo å bli likt :-P 

Når du skriver -tilfeldigvis-, men du da 

-tilfeldigvis-, eller «tilfeldigvis». To vidt forskjellige ting det. 

Når du skriver -tilfeldigvis-, men du da 

-tilfeldigvis-, eller «tilfeldigvis». To vidt forskjellige ting det. 

Gjest Bomsi ❤

Til Evablaum

Den som kålrabifisen først er var, fødte Jesus i matfatet til en gris med en kjempefis og er derfor en mor som tar drepen på sin bror med sine illeluktende ord. Altså, et helvete på jord.

Husk det når du skal spise julemiddag med kålrotstappe at høyt henger de og jævla langt detter de. Spesielt om balla ikkje er kappa til pinneved.  Du,Evamor

2 timer siden, Bomsi ❤ skrev:

Til Evablaum

Den som kålrabifisen først er var, fødte Jesus i matfatet til en gris med en kjempefis og er derfor en mor som tar drepen på sin bror med sine illeluktende ord. Altså, et helvete på jord.

Husk det når du skal spise julemiddag med kålrotstappe at høyt henger de og jævla langt detter de. Spesielt om balla ikkje er kappa til pinneved.  Du,Evamor

Du er visst litt langt nede i juleakevitten allerede. 

Sjelden jeg har merket meg et nick som klarer å drite seg ut i hvert eneste innlegg hun skriver, men den prisen tar visst du.

Anonymkode: f9ab2...1d6

Annonse

6 timer siden, Bomsi ❤ skrev:

Til Evablaum

Du klarer ikke å drite deg litt mer ut da

Anonymkode: 231cd...20d

Gjest Bomsi ❤
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er visst litt langt nede i juleakevitten allerede. 

Sjelden jeg har merket meg et nick som klarer å drite seg ut i hvert eneste innlegg hun skriver, men den prisen tar visst du.

Jeg har ikke skrevet innlegg på noen år så kan du vise til et av innleggene du snakker om?

50 minutter siden, Bomsi ❤ skrev:

Jeg har ikke skrevet innlegg på noen år så kan du vise til et av innleggene du snakker om?

Denne tråden var vel eksempel nok i seg selv.

Anonymkode: 44219...a11

1 time siden, Bomsi ❤ skrev:

De du kom med for to år siden var såpass kleine at jeg husker deg. Hva med å redigere litt før du poster? Bare et tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...