Gå til innhold

Er så mange msom er utro..: (

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare tilfeldig: s ...Fortell om siste gangen du hadde en greie med en opptatt mann.. nysgjerrig på historiene rundt omkring.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært med 4 som har vært utro med meg (han ene visste jeg ikke hadde dame)

i tillegg vet jeg om flere som har vært eller er utro. Tror også min siste eks var utro.

Så jeg har funnet ut at jeg skal være alene fremover.

Anonymkode: 88a00...80a

Skrevet

Er ikke mange som er til å stole på nei.. alle jeg har vært sammen med har vært utro. 

Anonymkode: 43af4...8da

Skrevet

Var med en som var utro mot sin samboer. 

Anonymkode: 4f0df...00d

Skrevet

Er heldigvis gift nå med en jeg kan stole på.. men ser jo at det skjer mye rundt om.. inspirert av annet innlegg..

Anonymkode: 43af4...8da

Skrevet

Har vært med to.

Ons med en, men fant ut først etterpå at han hadde samboer og barn.

En annen var visstnok på vei ut av forholdet. Og det var ikke så naivt som det høres ut, jeg hadde det nemlig fra samboeren hans at det var slutt og at de skulle flytte fra hverandre - dette var før jeg og han hadde falt for hverandre, og jeg visste da ikke at de to var samboere. Da han fortalte meg om samboeren så fortalte han eksakt samme hun hadde fortalt, så jeg hadde ingen grunn til å ikke tro det.

Ville aldri vært sammen med en jeg visste var i et forhold normalt sett. Listen over tilbud jeg har fått fra gifte/samboende menn, den er imidlertid så lang at man kan miste litt troen på menn. Så mange som kommer med tåredryppende historier om at kona er en heks, de får ikke sex osv. osv. og så tror de at de skal få sympatisex fra meg. Eller de som ikke kan flytte fra kona/sambo pga. ungene. Og så er det de som tar av seg gifte-/forlovelsesring når de går ut. Og så er det selvfølgelig også de som får kompisene til å lyve og bekrefte at de liksom er single. Tror jeg har vært borti de fleste varianter, men ser heldigvis ut til å ha fått en "sjette sans" for å luke ut slike opptatte menn.

Til tross for dette har jeg fremdeles tro på at det finnes mange gode og trofaste menn der ute :)

Anonymkode: c02d5...11e

Skrevet

Herregud. Tullete innlegg. Som å skrive "er så mange som er syke for tida, fæle greier. Fortell om sist du var syk, så jeg kan uffe meg litt."

Anonymkode: c35a0...9a6

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herregud. Tullete innlegg. Som å skrive "er så mange som er syke for tida, fæle greier. Fortell om sist du var syk, så jeg kan uffe meg litt."

Hopp over da, ikke klikk deg inn. 

Anonymkode: 7b5ca...2ed

Skrevet

Jeg har hatt sex med en opptatt mann en gang, men vil egentlig si det var han som utnyttet meg. Jeg var 18-19 år og han var over 30 og sjefen min på jobb. Han hadde samboer, men hadde meg helt rundt lillefingeren i tillegg. Jeg var kjempeforelsket og han brukte lang tid på å bearbeide meg.... Men uansett var det bedritent av meg også, jeg visste jo at han hadde samboer selv om han beklaget seg veldig over hvor dårlig forholdet var og at han var på vei ut.

Har opplevd en gang at en kjæreste var utro.

Anonymkode: daf40...f2f

Skrevet

Har 1 x jeg vet var utro... også har jeg 2 x 'er jeg mistenker var det

Generelt sett, basert på historier fra venner, kolleger og andre mener jeg utroskap er veldig vanlig! 

Anonymkode: 8002d...10b

Skrevet

Jeg tror jeg har til gode å bli sjekket opp av en singel mann på byen. For de single er jo gjerne ute etter noe litt mer særiøst enn de som er opptatt. Har selv vært utro flere ganger. Mannen min var og utro. Og xene mine. Så joda. 
Traff en pappa fra skolen og, som sto å råklina med ei annen dame i baren på et utested. Så forsøkte han å legge an på venninna mi. Jeg pirka han på skulderen og sa hei, da forsvant han fort. Hjemme var nemlig kona og barna dems, som er venner med mine barn. 

Anonymkode: abc0a...18d

Skrevet

Ikke opplevd det nærmt på før nå. Da en venninne er det. Liker ikke situasjonen. 

Litt usikker, men møte en mann på nettet og lurer litt på om han egentlig var sammen med ex som han sa, men vet jo ikke sikkert da. Rotet med han flere ganger. 

Anonymkode: 9744f...f35

Skrevet

De fleste med litt Ok utseende og som ikke er totalt nærdete er nok utro om sjansen byr seg. Folk er så naive 

Anonymkode: 8fde8...9f8

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hopp over da, ikke klikk deg inn. 

Anonymkode: 7b5ca...2ed

Nei, idioti bør snuses opp og skytes hvor enn i verden det prøver å etablere seg.

Skrevet

Aldri vært utro og heller aldri opplevd utroskap i et forhold (jeg kan vel ikke vite, men har aldri hatt grunn til mistanke). 

Har vært hodestups forelsket i to stk med kjæreste, i tyveårene. Det ene var gjensidig og seg andre var mer som en lettbeint flørt. Skjedde aldri noe fysisk men tipper det hadde gjort det om jeg hadde tatt initiativ. Var ikke så intr. i å være nr 2. Fant etter en stund en bra fyr som var singel 👍🏻  

Har heller aldri vært i en situasjon hvor utroskap kunne kommet opp som et alternativ. Skjønner ikke helt hvordan folk kommer opp i det? Hvor og med hvem? Jobber med masse kjekke menn, men de holder fingrene fra fatet alle som en. Aldri hørt om utroskap eller sett noe i sosiale sammenhenger. Og jeg er ikke blant de første som forlater festen akkurat. 

Anonymkode: 6dcb6...e0c

Skrevet

Jeg hadde sex med en som er i ett forhold i dag🙈 Er selv i forhold, så begge var utro.

Anonymkode: 9d9f0...e5b

Skrevet

1.Var bitter etter bruddet med exmannen og brydde meg nada om andre. Hadde med meg fotballtreneren til sønn hjem, og vi hadde oss 2 x i året i over flere år.

2. Var i et dårlig samboerskap med en mann som ikke fikk pikken opp og hadde et onenight stand på danskebåten- (skammer meg)

Anonymkode: 31fc9...e92

Skrevet

Så trist å lese....

Jeg har ikke vært utro selv. Kunne aldri tenkt meg å være det heller, ELLER å ha sex med en som var sammen med ei annen dame. Det er bare ekkelt å tenke på, synes nå jeg.... Når jeg er ute andre steder enn i byen jeg bor, så er det alltid noen interesserte mannfolk, men kunne aldri rota med noen slik. Det er skummelt, og jeg tror virkelig ikke det gagner forholdet. Å ende opp skilt med de mannfolkene som er ledige på markedet, er ikke noe å trakte etter heller. 

Var ute på byen og der så jeg en mann som var utro mot ei venninne av meg for mange år siden. Han endte opp med å bli sammen med den han var utro med. Nå er han ute på byen og er utro mot henne også.  Once a cheater, always a cheater. Ville ikke tatt i ham med ei ildtang :):) 

Anonymkode: db1f8...f21

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så trist å lese....

Jeg har ikke vært utro selv. Kunne aldri tenkt meg å være det heller, ELLER å ha sex med en som var sammen med ei annen dame. Det er bare ekkelt å tenke på, synes nå jeg.... Når jeg er ute andre steder enn i byen jeg bor, så er det alltid noen interesserte mannfolk, men kunne aldri rota med noen slik. Det er skummelt, og jeg tror virkelig ikke det gagner forholdet. Å ende opp skilt med de mannfolkene som er ledige på markedet, er ikke noe å trakte etter heller. 

Var ute på byen og der så jeg en mann som var utro mot ei venninne av meg for mange år siden. Han endte opp med å bli sammen med den han var utro med. Nå er han ute på byen og er utro mot henne også.  Once a cheater, always a cheater. Ville ikke tatt i ham med ei ildtang :):) 

Tror du at visst man er det en gang så alltid? 

Har aldri hvert det selv. 

Anonymkode: 9744f...f35

Skrevet

Har hatt sex med 5 av 22 som har vist seg å ha vært samboer eller gift. Traff de på byen, Internett, i studiemiljø, arbeidsplassen. Menn i alderen fra 26 - 55 år.

Det er som det går sport i det de gjør, de skjuler godt at de i realiteten er opptatt. 

Han ene jeg traff online sa han nylig var blitt singel. Vi møttes, hadde deilig sex og så ikke hverandre igjen. Men.. en felles bekjent av oss hadde sett oss kjørende sammen og kontaktet meg i ettertid. Viste seg at fyren hadde 4 barn og kona var gravid i 5 mnd med nr 5. Jeg var 20 år og singel.

Jeg fikk mange ekle opplevelser, blant annet en kone som tok kontakt. Det har hvertfall fått meg til å få avsmak fra alt som har med utroskap å gjøre og jeg har ikke vært utro mot min mann gjennom 14 år. 

Anonymkode: 9cdd1...66a

Skrevet

Jeg har et slags forhold til en gift mann gående. Ingen følelser involvert, bare seksuell kjemi. Han vet at dersom jeg blir klar for å date og ha et forhold, så dumper jeg han lett. Han kan jo bare finne en ny sexpartner. Men akkurat nå passer det flott. Jeg ønsker ikke et forhold nå, men ønsker sex. Han ønsker ikke å gå fra kona, men ønsker sex. 

Anonymkode: ac4ad...3ed

Skrevet
På 18.12.2017 den 8.27, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt sex med en opptatt mann en gang, men vil egentlig si det var han som utnyttet meg. Jeg var 18-19 år og han var over 30 og sjefen min på jobb. Han hadde samboer, men hadde meg helt rundt lillefingeren i tillegg. Jeg var kjempeforelsket og han brukte lang tid på å bearbeide meg.... Men uansett var det bedritent av meg også, jeg visste jo at han hadde samboer selv om han beklaget seg veldig over hvor dårlig forholdet var og at han var på vei ut.

Har opplevd en gang at en kjæreste var utro.

Anonymkode: daf40...f2f

Dette kunne vært meg! Mulig vi jobbet på samme plass, har hørt i ettertid at min sjef hadde napp flere plass i bedriften 😂

Anonymkode: e8b08...b20

Skrevet
På 17.12.2017 den 23.19, Hønemorpåhaugen skrev:

Er det bare tilfeldig: s ...Fortell om siste gangen du hadde en greie med en opptatt mann.. nysgjerrig på historiene rundt omkring.. 

Jeg har aldri vært sammen med en opptatt mann. Hvorfor i alle dager skal jeg være nr 2?

Anonymkode: 44e22...c21

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så trist å lese....

Nei, det stemmer ikke alltid det altså. At man er utro flere ganger.

Anonymkode: 44e22...c21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...