Gå til innhold

Hva synes dere om meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på byn i går. Er 40 rotet med en på 27. Bare klinte. Ikke likte jeg han noe spesielt godt heller. Husker jeg tenkte spiller det noe rolle da. Er enslig så ingen å stå til ansvar for. Blir litt oppgitt, men er gjerne savnet etter en. 

Hva mener dere? 

Anonymkode: 6ef11...267

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er normal, men situasjonen er litt trist..

Anonymkode: a67cc...be4

Skrevet

Ungdommen slipper unna med å stå å kline med ukjente på byen. Når man derimot har bikket 40, jeg vet ikke jeg.. Tacky?

Skrevet

Uff. Ja, er gjerne litt trist. Dritt situasjon. 

Anonymkode: 6ef11...267

Skrevet

Overasket over at du spurte hvor gammel han var, ellers tenker jeg "samma for meg..."

Anonymkode: 8a420...8b8

Skrevet

Den situasjonen synes jeg lett du skal snu til det positive. Du er sikkert en hot 40åring! 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Var på byn i går. Er 40 rotet med en på 27. Bare klinte. Ikke likte jeg han noe spesielt godt heller. Husker jeg tenkte spiller det noe rolle da. Er enslig så ingen å stå til ansvar for. Blir litt oppgitt, men er gjerne savnet etter en. 

Hva mener dere? 

Anonymkode: 6ef11...267

Du trenger visst litt moro. 

Anonymkode: 86104...2b0

Skrevet

Ja, har det ekstremt kjedelig på det punktet. Og hatt det sånn i mange år. Så er litt seksuelt frustrert som tydeligvis kommer ekstra frem når jeg har drukket. 

Men blir litt flau av å kline med en så ung ute. 

Anonymkode: 6ef11...267

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...