Gå til innhold

Jeg har 10 barn med 6 forskjellige menn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir stadig møtt med fordommer. Hvorfor er det så mange som har så mange sterke meninger om hvordan andre lever livet sitt? Hadde du likt om noen blandet deg inn i ditt liv?

Anonymkode: bdfc6...f15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he nei, det hadde jeg ikke likt. At noen blandet seg, altså. Men fy fader, jeg hadde ikke likt de 10 ungene alene. Og hvertfall ikke de 6 eksene 😂😂😂 One big happy family? 

Skrevet

Sikker på at det ikke var 11 da? Oj ajaja boff! 

Anonymkode: 03291...dcb

Skrevet
7 minutter siden, amandine skrev:

He he he nei, det hadde jeg ikke likt. At noen blandet seg, altså. Men fy fader, jeg hadde ikke likt de 10 ungene alene. Og hvertfall ikke de 6 eksene 😂😂😂 One big happy family? 

Du hadde ikke likt de 10 ungene alene?

Eksene er en kabal ja 😂

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikker på at det ikke var 11 da? Oj ajaja boff! 

Så patetisk du er. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så patetisk du er. 

Kan du være selv, flagreguri. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kan du være selv, flagreguri. 

Bedre dét, en en tørr dås som ingen noensinne har besøkt. 

Skrevet

Jeg forbeholder meg retten til å himle litt med øynene for meg selv, og tenke at det hadde jeg aldri orket, før jeg hadde sagt at alle får leve livet sitt som de vil, så lenge det ikke går ut over andre... 

Anonymkode: ac45a...e96

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bedre dét, en en tørr dås som ingen noensinne har besøkt. 

Å, buhu, nå ble jeg lei meg 🙄

Skrevet

Du har jammen vært effektiv! Kudos for det 😅

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du hadde ikke likt de 10 ungene alene?

Eksene er en kabal ja 😂

Nei fy fader. Mine egne fire pluss er ok men 10?? Ikke pokker 

Skrevet

Hvordan lever du livet ditt da, hva slags jobb har du som tjener godt nok til å brødfø disse barna, og hvordan får du tid til å følge opp alle sammen?

Hilsen travel firebarnsmor som ser pengene fly....

Anonymkode: f7b56...6ee

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å, buhu, nå ble jeg lei meg 🙄

Det var ikke meningen at du skulle bli lei deg, bare at du skulle få opp øynene for hvor unødvendig og idiotisk din kommentar var. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan lever du livet ditt da, hva slags jobb har du som tjener godt nok til å brødfø disse barna, og hvordan får du tid til å følge opp alle sammen?

Hilsen travel firebarnsmor som ser pengene fly....

Ønsker ikke å kommentere min økonomi, i fare for å bli gjenkjent, men vi klarer oss greit økonomisk ja. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ønsker ikke å kommentere min økonomi, i fare for å bli gjenkjent, men vi klarer oss greit økonomisk ja. 

Nå er det ikke akkurat vanlig å ha 10 barn med 6 menn, så om noen skulle kjenne deg igjen er det vel mer sannsynlig at de gjør det på det enn på hva slags jobb du har...

Det jeg ville frem til er at folk gjerne blir provosert og har mest fordommer mot de som får barn etter barn på "statens" regning, altså de som ikke jobber selv, men lever av nav.

Om du selv klarer å tjene penger nok til å forsørge barna, og har kapasitet til å følge de opp, så er det jo ikke noe problem. Men er du av landets "navere" som bare får barn etter barn og lever på støtten du får, da må du regne med flere hevede øyebryn.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er nok en av få i landet - ganske trolig også den eneste - som har 10 barn med seks ulike menn, så å skrive noe om økonomien din øker nok ikke sjansen særlig for å bli gjenkjent...

Jeg håper du bare troller. Hvis du mot formodning ikke gjør det og du føler mange har fordommer mot deg, så vil jeg tro at en av årsakene er det at du viser en historikk hvor du velger å få barn raskt inn i et forhold og å velge menn som ikke er bra for deg. En, to, tre ganger kan man kanskje forsvare, men med seks ulike menn - da gir du meg inntrykk av å ikke ha en stabilitet i deg selv, og det gjør at jeg også setter spørsmålstegn på hvor gode omsorgsevnene dine egentlig er. Når du bytter menn så ofte involverer du barna dine også. Dvs. det kommer og går menn i ditt liv oftere enn hva sunt er for barna dine, og det du gir dem er ustabile liv. At du greier å holde en god tone med alle mennene hva samvær angår når du har valgt menn som du helt tydelig ikke passer sammen med, det er jo også noe man må tvile på.

Neste grunn jeg kan tenke meg til at du møter fordommer er det hun over sier hvis du lever kun på inntekt fra nav og bidrag. Noe som er mest nærliggende å tro, spesielt hvis du nå er alene med barna. For om du jobber fullt vil jeg tro du sliter med å følge opp alle barna på en god nok måte uten å legge for mye ansvar på de største.

Hvorfor tror du selv at du møter fordommer, Hi?

Anonymkode: c70c4...fe9

Skrevet

Dette er ikke sant!! 

Var jo nettopp ei som stod frem i en avis eller et blad, og sa hun hadde 10 barn med 6 forskjellige og at hun hadde vunnet i Lotto. 

Hun stod frem med navn og bilde. Tviler veldig på at det er deg. 

Anonymkode: 00354...83a

Skrevet

Da slår du naboen. Hun har bare åtte barn med fem forskjellige menn 😳

Anonymkode: 0b72e...725

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er ikke sant!! 

Var jo nettopp ei som stod frem i en avis eller et blad, og sa hun hadde 10 barn med 6 forskjellige og at hun hadde vunnet i Lotto. 

Skulle akkurat til å skrive det samme. For da er du jo ikke særlig anonym. Så mest sannsynlig er du en som utgir seg for å være henne bare for å se fordommene folk måtte ha. 

Anonymkode: 9411c...e62

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette er ikke sant!! 

HI bare koker suppe på avisartikkelen og ønsker å piske opp litt stemning her. Burde rapporteres.

Anonymkode: 5b98b...36d

Skrevet

Jeg skulle ønske at jeg hadde en stor familie, men fikk bare ett barn. Får dere det til å funke så spiller det vel ingen rolle hva andre mener!

Anonymkode: e431f...edd

Skrevet

Var vel en dokumentar om ei som hadde 11 barn med 10 menn. Noen ser og økonomien i det, spesielt de som er ufør, og tidligere fikk høye barnetillegg, barnetrygd og bidrag, noen fedre betaler jo 5000 eller mer i bidrag pr. barn. Har du 11 barn, blir det mye penger, og med barnetillegget og barnetrygd.

Er mange som har fått mange barn som ufør, fordi de fikk så mye i barnetillegg. Så kommer det nye regler, og folk har jo gått ut i media og sagt at de hadde ikke fått så mange barn, hadde de visst det.

Har selv en venninne, som nå leter etter en mann med bra jobb, hun skal prøve å bli gravid med, uten at han vet det. Da hun er ufør, og økonomisk klarer seg bedre har hun barn. Hun tar de med til en privat lege, får satt diagnose på barna, så hun får hjelpestønad og. Hipp hurra for de som får barn av kun økonomiske grunner. 

Anonymkode: a77c0...31d

Skrevet

Tenker at det må være mange personnr å holde styr på 🤔

Man MÅ ikke bli gravid med hver mann man treffer..

Og du,i fare for å bli gjenkjent så kan du ikke svare på økonomien? Haha,den var lite gjennomtenkt 🤣

Anonymkode: 68ab1...410

Skrevet

Tipper det er du som vant i Lotto, skriver blogg og 6 av barna bor hos sin far.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...