Gå til innhold

"Enjoy" bonusguide, hørt om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom noen på døra å ville gi meg. Sa jeg ville tenke på det. Noen som vet noe om det?

Anonymkode: 93d62...4be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Praktisk, du får rabatt hos forskjellige butikker og restauranter. Vi sparte inn 2 ganger det vi betalte for kortet bare da vi spiste på biffrestaurent.

Anonymkode: 42a0d...4c9

Skrevet

Solgt det i mange år for fotballen 

Du får såpass mange rabatter at om du husker å bruke det tjener du fort inn kjøpesummen 

Anonymkode: aeb16...946

Skrevet

Bare tull. Rabattene var dårlige (20% på KappAhl, liksom?) og det var alltid spesielle vilkår som gjorde at de ikke kunne brukes. Vanskelig å selge (vi skulle selge for håndballlen, ble aldri kvitt dem) 

Skrevet

Det er så mange butikker med at det er mye å spare hvis du husker kortet.

F.eks skulle jeg ha en haug av gaver på Kozmos. Da kom 20% godt med.

Anonymkode: 6d8f7...4d6

Skrevet
5 timer siden, aanonym skrev:

Bare tull. Rabattene var dårlige (20% på KappAhl, liksom?) og det var alltid spesielle vilkår som gjorde at de ikke kunne brukes. Vanskelig å selge (vi skulle selge for håndballlen, ble aldri kvitt dem) 

20% i gullsmeden når vi skulle kjøpe bunadsølv, 25% i sportsbutikken når vi skulle kjøpe sykkel, spis to og betal for en i flere restauranter, 30% på et kjøp på Cubus osv, vi sparte ihvertfall en del penger på det.

Ingen spesielle vilkår heller bortsett fra at det stort sett gjelder på fullprisvarer da selvfølgelig.

Anonymkode: aeb16...946

Skrevet

Vi "måtte" kjøpe to, og har spart inn det eine på 2 mnd, så likte det betre enn div lodd vi har fått.  Vårt kort varer frå oktober - oktober, så då har du evt gått glipp av 2 mnd allereie, men kan vere ulikt frå stad til stad.

Skrevet

Her er det desember til desember, og vi har hvertfall spart inn de to siste årene. Første året glemte jeg det🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...