Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #1 Skrevet 17. desember 2017 Kom noen på døra å ville gi meg. Sa jeg ville tenke på det. Noen som vet noe om det? Anonymkode: 93d62...4be
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #2 Skrevet 17. desember 2017 Praktisk, du får rabatt hos forskjellige butikker og restauranter. Vi sparte inn 2 ganger det vi betalte for kortet bare da vi spiste på biffrestaurent. Anonymkode: 42a0d...4c9
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #3 Skrevet 17. desember 2017 Solgt det i mange år for fotballen Du får såpass mange rabatter at om du husker å bruke det tjener du fort inn kjøpesummen Anonymkode: aeb16...946
aanonym Skrevet 17. desember 2017 #4 Skrevet 17. desember 2017 Bare tull. Rabattene var dårlige (20% på KappAhl, liksom?) og det var alltid spesielle vilkår som gjorde at de ikke kunne brukes. Vanskelig å selge (vi skulle selge for håndballlen, ble aldri kvitt dem)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #5 Skrevet 17. desember 2017 Det er så mange butikker med at det er mye å spare hvis du husker kortet. F.eks skulle jeg ha en haug av gaver på Kozmos. Da kom 20% godt med. Anonymkode: 6d8f7...4d6
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #6 Skrevet 17. desember 2017 5 timer siden, aanonym skrev: Bare tull. Rabattene var dårlige (20% på KappAhl, liksom?) og det var alltid spesielle vilkår som gjorde at de ikke kunne brukes. Vanskelig å selge (vi skulle selge for håndballlen, ble aldri kvitt dem) 20% i gullsmeden når vi skulle kjøpe bunadsølv, 25% i sportsbutikken når vi skulle kjøpe sykkel, spis to og betal for en i flere restauranter, 30% på et kjøp på Cubus osv, vi sparte ihvertfall en del penger på det. Ingen spesielle vilkår heller bortsett fra at det stort sett gjelder på fullprisvarer da selvfølgelig. Anonymkode: aeb16...946
soleia Skrevet 17. desember 2017 #7 Skrevet 17. desember 2017 Vi "måtte" kjøpe to, og har spart inn det eine på 2 mnd, så likte det betre enn div lodd vi har fått. Vårt kort varer frå oktober - oktober, så då har du evt gått glipp av 2 mnd allereie, men kan vere ulikt frå stad til stad.
Deterbaremeg:):) Skrevet 17. desember 2017 #8 Skrevet 17. desember 2017 Her er det desember til desember, og vi har hvertfall spart inn de to siste årene. Første året glemte jeg det🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå