Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #1 Skrevet 17. desember 2017 Synes faktisk han er litt hot jeg. Så jeg skjønner om Marna synes det samme og ikke vil gå. Er vel mulig at enkelte av de som metoo roper nå i ettertid ikke akuratt mislikte han før da ting skjedde men slenger seg på i klageropa. Eks Dustin Hoffman , ei ble fingret av han i en bil med andre mennesker hvor hun syntes det var ubehagelig men hun dro med han alene på hotellrom etterpå og hadde sex med han, dette sier hun nå hun ikke husker om hun syntes var ubehagelig... virkelig? 2 minutes of fame liksom.. Anonymkode: fc173...144
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #2 Skrevet 17. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes faktisk han er litt hot jeg. Så jeg skjønner om Marna synes det samme og ikke vil gå. Er vel mulig at enkelte av de som metoo roper nå i ettertid ikke akuratt mislikte han før da ting skjedde men slenger seg på i klageropa. Eks Dustin Hoffman , ei ble fingret av han i en bil med andre mennesker hvor hun syntes det var ubehagelig men hun dro med han alene på hotellrom etterpå og hadde sex med han, dette sier hun nå hun ikke husker om hun syntes var ubehagelig... virkelig? 2 minutes of fame liksom.. Anonymkode: fc173...144 Så alle "hotte" kan gjøre som de vil og regne med at kona blir? Anonymkode: 99ae1...84e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #3 Skrevet 17. desember 2017 Smaken er som baken... 😂 Anonymkode: 2948e...af1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #4 Skrevet 17. desember 2017 Du er tydeligvis ute etter å provosere. Han finnes ikke hverken hot eller morsom. Og han er nå beskyldt for å bedrive overgrep og seksuell trakassering i følge artikkelen i «Natt og Dag» og diverse podcaster. Hans egen kone bekreftet at det var han i et blogginnlegg hun senere slettet. Anbefaler deg å høre siste podden til «Støme og Jerman», «Tusvik og Tønne» og den til Erlend Osnes. Kjernekar han der... not!! Motbydelig fyr! Anonymkode: 2b778...2d2
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #5 Skrevet 17. desember 2017 Hot???? NOT!!!! Anonymkode: 7f25e...5dc
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #6 Skrevet 17. desember 2017 HOT??? Har du lest KK reportasje ang alle mindreverdighetskompleksene hans og hvor sjalu han har vært på Marna. Sto at han har veldig dårlig selvtillit og følte at hun var for bra for han. Ikke ordentlige mannfolk som må trakassere andre for å føle makt. Anonymkode: c231d...2c4
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #7 Skrevet 17. desember 2017 Han er en overgriper og bør stoppes. Utrolig at Marna ikke går. Hadde så sansen for henne, men har mistet absolutt all respekt. Motbydelig mann! Anonymkode: 1970c...97e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #8 Skrevet 17. desember 2017 Jeg syns han er gammel og sleten. Skjegget er fælt. Han hadde sikkert vært en ok mann. Men innsiden ødelegger alt Anonymkode: 955a8...b42
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #9 Skrevet 17. desember 2017 Innleget er rapportert. Det ligger så og si i kortene at det er en invitasjon til persontrakassering. Om ikke det er HIs intensjon så ser i av svarene at det er det det ender med.. Anonymkode: b8ea0...4d4
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #10 Skrevet 17. desember 2017 Hva andre skriver er da ikke min skyld. Man kan svare not eller jepp om noen er enig eller uenig. Anonymkode: fc173...144
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #11 Skrevet 17. desember 2017 Kjennerdere han dere som beskylder han for å være overgriper, drive med trakassering etc? Har dere opplevd det selv eller kjenner noen som har vært utsatt for dette? jeg bare spør av nysgjerrighet Anonymkode: 940a1...194
*Miss Marple* Skrevet 17. desember 2017 #12 Skrevet 17. desember 2017 Jeg tror faktisk ikke det at man er hot gir en fripass til å oppføre seg som man vil uten å ta hensyn til andre (på generelt grunnlag, uten å ta stilling til om denne mannen er hot eller skyldig) Man blir vant til et pent ytre, og jeg tror veldig få tenker at 'pyttpytt, han hverken rydder eller vasker, men han er så fiiiiin at det gjør ingenting'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå