Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #1 Skrevet 17. desember 2017 har truffet en mann som jeg snart har kjent et år. Fra mars til mai var vi mye med hverandre og jeg ble hodestups forelsket,noe som endte med en forferdelig kjærlighetsorg. Da han sa han hadde truffet en annen og at vi kunne være venner. Noe som han også tydeligvis hadde ment hele tiden!!! ??? Det gikk skeis med det nye forholdet og vi igjennom tok kontakten som np har vart i 3 mnd.og jeg kjenner på at jeg er så hinsides glad i han og han gjør alle de "kjærestetingene"med meg. Unntaket er han synes det er helt ok at jeg tilfredsstiller HAN,men ikke omvendt. Vi er sammen hver dag og natt,men ifl.han er vi bare venner. Så kommer dilemmaet...jeg er invitert til venner på nyttårsaften,men han kan ikke forstå hvorfor jeg ikke kan være med han...Jeg har lyst å være med han,men ikke bare om vi er venner.... Hva i allverden gjør jeg?Er jeg "sammen" med en egoist son overhodet ikke føler annet enn vennskap? Må sies at jeg har truffet foreldrene han og spist middag med dem mange ganger og de er så hyggelige og han er blitt introdusert for min familie!!! Håper noen kan "se" noe jeg ikke ser!! Anonymkode: f9aeb...8c7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #2 Skrevet 17. desember 2017 Det er jo ingen tvil om at han utnytter deg. Han sier jo med dette at du er god nok så lenge han ikke har en annen. Du kommer til å bli knekt igjen og igjen. Jeg veit hvor vondt det er. Det er faktisk bare et valg. Enten velger han å stå fram som kjæresten din FRA DENNE dag, eller så må du kutte all kontakt. Det gjør fryktelig vondt, men alternativet er verre. Klem. Anonymkode: 1364a...d76
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #3 Skrevet 17. desember 2017 Ja, mest sannsynlig har du rett. Hadde ikke han bare vært så GOD!!!Men mest sannsynlig er han bare veldig kalkurerende og vet akkurat hva han skal si / gjøre i visse situasjoner!!! Tusen takk for svar😊 Anonymkode: f9aeb...8c7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #4 Skrevet 17. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er jo ingen tvil om at han utnytter deg. Han sier jo med dette at du er god nok så lenge han ikke har en annen. Du kommer til å bli knekt igjen og igjen. Jeg veit hvor vondt det er. Det er faktisk bare et valg. Enten velger han å stå fram som kjæresten din FRA DENNE dag, eller så må du kutte all kontakt. Det gjør fryktelig vondt, men alternativet er verre. Klem. Anonymkode: 1364a...d76 Støtter dette svaret helt! Bestem deg for å konfrontere ham - helst i dag! Lykke til! Anonymkode: f1bd6...447
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #5 Skrevet 17. desember 2017 Herre min fred. Ignorer den dusten og livet ditt vil bli langt bedre! Anonymkode: 537ae...1c7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #6 Skrevet 17. desember 2017 Han har deg til underholde og tilfredsstille seg når han ikke har noen andre. Han er garantert aktiv på div sjekkesteder osv for det kan han jo når dere bare er venner, og vips finner han en date og du blir såret igjen Anonymkode: 8a455...a26
LeTwinsA Skrevet 17. desember 2017 #7 Skrevet 17. desember 2017 Sitat: "Unntaket er han synes det er helt ok at jeg tilfredsstiller HAN,men ikke omvendt" say what? hvorfor er du med denne dusten???? Dra på nyttårsparty med denne venner og spill litt hard to get.
Pengetreet Skrevet 17. desember 2017 #8 Skrevet 17. desember 2017 Du er god nok i påvente av noe bedre. Det er det han egentlig forteller deg. Ikke heng deg opp i de tingene han sier - se på hva han gjør. Ord er billige. Og han gidder ikke tilfredsstille deg engang... Nei, den fyren er ikke nærheten av å være god engang.
Evablaum Skrevet 17. desember 2017 #9 Skrevet 17. desember 2017 Du lar deg jo bruke, så da bruker han deg. Enkelt og greit.
Yellow Brick Road Skrevet 17. desember 2017 #10 Skrevet 17. desember 2017 Du kan ikke gjøre noe med ham, du kan bare gjøre noe med deg selv. Du må bestemme deg for om du ønsker å leve i et sånt forhold eller om du vil gå en annen vei. Velger du å bli, har du to valg også. Enten blir du og håper at han skal forandre mening og skjønne at du er den han vil ha. Eller så ha du helt åpne øyne og bestemmer deg for å nyte så lenge det varer, men samtidig begynner å du å legge noen frø for å gjøre deg selv klar for å gå når du er klar for det. Det er rart med det når tanken begynne å gro og underbevisstheten får jobbe litt, så plutselig en dag kjenner du at du er klar til forlate fyren uten at det gjør så vondt som det kanskje gjør nå. Det ene er ikke riktigere eller galere enn det andre, men det som er viktig er at du har et bevisst forhold til dette forholdet.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #11 Skrevet 24. desember 2017 På 17.12.2017 den 11.45, Yellow Brick Road skrev: Du kan ikke gjøre noe med ham, du kan bare gjøre noe med deg selv. Du må bestemme deg for om du ønsker å leve i et sånt forhold eller om du vil gå en annen vei. Velger du å bli, har du to valg også. Enten blir du og håper at han skal forandre mening og skjønne at du er den han vil ha. Eller så ha du helt åpne øyne og bestemmer deg for å nyte så lenge det varer, men samtidig begynner å du å legge noen frø for å gjøre deg selv klar for å gå når du er klar for det. Det er rart med det når tanken begynne å gro og underbevisstheten får jobbe litt, så plutselig en dag kjenner du at du er klar til forlate fyren uten at det gjør så vondt som det kanskje gjør nå. Det ene er ikke riktigere eller galere enn det andre, men det som er viktig er at du har et bevisst forhold til dette forholdet. Veldig bra sagt,tusen takk ❤😊 Anonymkode: f9aeb...8c7
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #12 Skrevet 24. desember 2017 Forventer du ikke noe mer av en kjæreste, HI... "Unntaket er han synes det er helt ok at jeg tilfredsstiller HAN,men ikke omvendt"? Han brukte deg til å tilfredsstille ham i noen måneder før han fant ei han hadde lyst å være med. Så gikk det skeis (ikke rart med tanke på hvordan han bruker kvinner), og da er han tilbake til deg - du som tilfredsstiller ham uten at han trenger å gjøre noe for å tilfredsstille deg... Det Yellow Brick Road sier er for såvidt fornuftig. Men det er flere problemer med det. Plutselig kan du risikere å være gravid med en mann som ikke vil stille opp for deg, eller som vil droppe deg så fort han møter en annen. Eller kanskje blir du bare mer og mer glad i ham slik at kjærlighetssorgen bare blir enda større enn sist når han dumper deg igjen - jo lenger du er sammen med ham, jo verre blir det trolig. En mann som elsker deg, Hi, det er en mann som ønsker at DU skal ha det godt. En mann som elsker deg ønsker at DU skal ha det så godt med han at du ikke ønsker deg andre. Denne mannen gidder ikke en gang å tilfredsstille deg... Hvis han virkelig bryr seg om deg så burde han vært ekstra oppmerksom på at du skal ha det godt med ham, fordi han vet at han såret deg da han dumpet deg og valgte en annen. En følelsesmessig omtenksom mann ville sørget for å forsikre deg om at det var deg han ville ha. Men denne mannen forteller deg jo fremdeles at dere bare er venner! Siden han gjør det så klart at dere bare er venner så synes jeg du skal ta avstand fra ham. Feire nyttårsaftenen i år med dine gode venner, ikke en som bare holder sammen med deg inntil han treffer neste dame han vil være sammen med. Så lenge han forteller deg at dere bare er venner, behandle ham som en venn. Han er ingen spesielt omtenksom pulevenn en gang, for heller ikke når det gjelder det seksuelle er han opptatt av din nytelse. En stor egoist i mine øyne! Beklager å skrive dette så krasst på julaften, men se hva han forteller deg - dere er bare venner. Anonymkode: 6ea5a...b92
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #13 Skrevet 24. desember 2017 På 17.12.2017 den 6.00, Anonym bruker skrev: Ja, mest sannsynlig har du rett. Hadde ikke han bare vært så GOD!!!Men mest sannsynlig er han bare veldig kalkurerende og vet akkurat hva han skal si / gjøre i visse situasjoner!!! Tusen takk for svar😊 Anonymkode: f9aeb...8c7 Han er jo ikke god? Han er jo en dritt. På tide å slå opp begrepene i ordboka. Anonymkode: 93390...0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå