Gå til innhold

Har så kraftig hodepine at jeg er kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med det er spenningshodepine siden jeg kjenner det helt ned i bakken. Begynte for et par timer siden og ble verre og verre, men ignorerte det pga besøk. Nå er hele vondt og trykker og det går helt til nakken. Er svimmel og kvalm. Kan ikke sove enda siden barnet mitt ikke har sovnet enda. Hva kan jeg gjøre i mellomtiden? Har tatt paracet og eneste lys og lyd som er på akkurat nå er telefonen 

Anonymkode: 389c0...cd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en ibux og en paracet i kombinasjon. 

Skrevet

press som pokker med fingertuppene i nakken i de punktene som... eh... vel du har nakken, så kjenner du med fingrene oppover langs de to nakkesenene, og når du når toppen der, så trykk som faen på høyre og venstre side. Rett under der du kjenner når du bøyer hodet frem og tilbake. Presser du hardt der så går hodepinen over på 10 sekunder. Men du må selvfølgelig presse lengre og hardere for at det skal hjelpe mer enn 10 sek. Det gjør grisevondt å trykke på de to punktene men det hjelper faktisk..

Anonymkode: 98438...45d

Skrevet

Hvor gammelt er barnet ditt? 

Mobil og lesing osv er ikke lurt. Skru av. 

Anonymkode: f3fb6...1b5

Skrevet

Ibux og paracet i kombinasjon, gjerne med en kvalmestillende. Den blå pakken med reisesyketabletter fungerer fint til det, hvis du ikke har vanlige kvalmestillende. Hvis du har ibuxgele, smører du den i nakken

Anonymkode: e5bf6...56b

Skrevet

Lite spørsmål, hvor i hodet gjør det vondt?

At hodepinen kommer sammen med svimmelhet og kvalme kan indikere migrene, og dersom det er det bør du komme deg til legen for å få ordentlige medisiner.

Uansett, som de andre sier, en kombinasjon av paracett og ibux nå

Anonymkode: 6281a...233

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...