Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 Ble kjent med ei dame for 1 1/2 år siden gjennom en felles fritidsinteresse. Vi har hatt god kjemi fra første stund, og hatt masse gøy sammen. Det er et vennskap som har betydd mye for meg. Vil si at vi har hatt mye kontakt, mye på snap, endel på meldinger og via vår felles interesse. Har også i fellesskap med andre vært på fester sammen o.l. Nå i høst har det plutselig og uten forvarsel skjedd en endring. Og jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Vet ikke om det er noe jeg har gjort eller noe som har skjedd med henne. Men kontakten er nesten ikke tilstede, maks 1-2 snap i løpet av uka, vi sees på interessen vår, men det føles så overfladisk. Før om vi møttes på f.eks. butikken tilfeldig, så pratet vi sammen, men nå er det begrenset til et minimalt hei. Det gjør så ufattelig vondt. Jeg vet at hun har hatt en hektisk høst, men jeg har trukket meg litt tilbake for å ikke være overivrig. Gitt henne "space". Men nå er jeg mer og mer usikker på hva som egentlig ligger bak dette, og det plager meg veldig. Jeg var nok forelsket i henne en periode, og overtolket alt positivt, men dette gikk over for min del for ca. 6 mnder siden. Og det er ikke noe hun har kjent til. Vi er begge gift med menn, så jeg har bare tolket de følelsene som en fase. Men ønsker å ha det gode vennskapet. Men ser ut for at det ikke er ønskelig fra hennes side. Møtte henne og mannen på butikken i kveld. Var så vidt hun så på meg, og sa bare et kort hei. Tok meg selv i å nesten begynne å gråte. Så plutselig kommer det snap fra henne, med noen morsomheter som svar på en snap jeg hadde lagt ut på min story. Skjønner ingenting..... Jeg er ikke en person som er veldig usikker i utgangspunktet. Jeg har mange venner og er både sosial og utadvendt. Det er veldig ulikt meg å overanalysere dette, så kjenner at jeg sliter med det. Hvorfor skal det gå så inn på meg? Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg lengre, for hver gang jeg bestemmer meg for å ikke bry meg, så kommer det en melding. Kan ikke ha det slik....... Anonymkode: 66450...8c6
cherry coke Skrevet 16. desember 2017 #2 Skrevet 16. desember 2017 Jeg synes du høres veldig usikker ut og overanalyserer.. har du skremt henne bort? Vært innpåsliten uten at du kanskje vet om det selv?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #3 Skrevet 16. desember 2017 3 minutter siden, cherry coke skrev: Jeg synes du høres veldig usikker ut og overanalyserer.. har du skremt henne bort? Vært innpåsliten uten at du kanskje vet om det selv? Ja, vet at jeg overanalyserer og jeg hater det, for det er ikke slik jeg fungerer egentlig. Men som jeg skrev, hver gang jeg forsøker å gi faen, så tar hun kontakt igjen og jeg gir etter fordi jeg har et ønske om at ting skal bli som de var for noen måneder siden. Blir helt uvel av dette, har aldri vært i en slik situasjon før.... HI Anonymkode: 66450...8c6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #4 Skrevet 16. desember 2017 Kanskje hun er forelsket i deg? Og så har hun innsett at hun må begrense kontakten med deg, slik hun "kommer over" forelskelsen? Anonymkode: be778...a09
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #5 Skrevet 16. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kanskje hun er forelsket i deg? Og så har hun innsett at hun må begrense kontakten med deg, slik hun "kommer over" forelskelsen? Anonymkode: be778...a09 Har tenkt tanken, og det vil forklare hvorfor hun er så kort mot meg når hun er sammen med mannen..... Men jeg vil heller ha et vennskap enn ingenting. Jeg jobba hardt for å bli kvitt de følelsene for henne, og føler meg ganske snytt nå når jeg ikke får ha henne som venn en gang...... Eller kanskje hun bare er lei av meg. Rett og slett. Føler ikke for å drive med romantisering av situasjonen, jeg er en person som liker å forholde meg til fakta. Og fakta akkurat nå er at hun holder avstand, og kontakten vår har ebbet ut. Jeg gjør nok sikkert henne også usikker med min måte å reagere på. Jeg trekker meg naturlig nok også mer unna når jeg føler at hun gjør det. Så vi blir negative forsterkere av hverandre. Anonymkode: 66450...8c6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #6 Skrevet 16. desember 2017 Har du ikke snakket med henne om det? Anonymkode: 9340a...c6d
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #7 Skrevet 16. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har du ikke snakket med henne om det? Anonymkode: 9340a...c6d Tør ikke, er noe med at det gjør det mer sant om hun plutselig bekrefter at hun har bevisst trukket seg unna. Jeg lever kanskje enda i håpet om at ting skal bli bedre. Og da er det bare vondt om hun bekrefter avvisningen. Har forsøkt å snakke med ei felles venninne av oss, om hun merker noe mtp denne dama. Eneste hun sier, som jeg også vet, er at hun har hatt en hektisk høst. Anonymkode: 66450...8c6
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #8 Skrevet 17. desember 2017 På 16.12.2017 den 20.35, cherry coke skrev: Jeg synes du høres veldig usikker ut og overanalyserer.. har du skremt henne bort? Vært innpåsliten uten at du kanskje vet om det selv? Jeg kan nok bli for mye innimellom. Jeg blir veldig oppslukt i en person, og tenker at når jeg var forelska, så søkte jeg veldig til henne. Fant etterhvert ut at jeg ikke kunne ha det slik. Det ville uansett ikke ha ført noe vei. Nei, jeg vet ikke, bør vel kanskje bare la det ligge helt. Ikke bry meg. Anonymkode: 66450...8c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå