Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 Gutten min blir 1 år 4 januar. Far og farsfamilien bor ett stykke unna(troms), vi bor i trondheim. Barn og far har liten kontakt, litt kontakt med familien. Det jeg lurer på er om jeg skal invitere de i barnebursdag. Vil ha den på selve dagen for jeg har arbeidshelg førstkommende helg, blir da en torsdag. bør jeg invitere dem(ink. far)? bor i en 2 roms leilighet og har ikke mye plass. vet at min mor og far kommer og broren min med kjæreste så da er vi 6stykker med meg og sønnen.. noen som er/har vært i lignende situasjon? Anonymkode: da35f...531
3 i april Skrevet 16. desember 2017 #2 Skrevet 16. desember 2017 Jeg tenker at du bare kan invitere dem, men det spørs om de dukker opp. Om de har veldig lite kontakt med deg og barnet så spørs det om de prioriterer å reise så pass for å feire barnet noen timer.. Men du kan jo sende dem og bf en melding og lufte det for dem om de er interesserte eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #3 Skrevet 17. desember 2017 hadde inivitert,men de kommer vel mest sannsynlig ikke når det blir på en torsdag og de bor et stykke unna Anonymkode: 9ac69...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå