Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 Hva er gøy? Sitter her å planlegger.. hvem inviterer man? Skal brudens mor og svigermor inviteres? Noen yey og ney? Venninne som skal gifte seg i februar. Anonymkode: a51c4...917
lavendelblomst Skrevet 16. desember 2017 #2 Skrevet 16. desember 2017 Jeg var i min søsters utdrikningslag, og jeg husker nesten ingenting. Og jeg var ikke en gang full, men jeg husker nesten ingenting, fordi moren min var der. Ikke inviter mor eller svigermor.
KellyTaylor Skrevet 16. desember 2017 #3 Skrevet 16. desember 2017 Her var både mor, svigermor, flere mødre av venninnene mine med og gud hvor gøy vi hadde. Alle troppet opp på døren med frokost, champis og jordbær. Deretter bar det avgårde på et spahotell for hele gjengen med boblebad, spa og en lettere lunsj. Hadde poster i skjærgården med quiz ang meg som barn, ungdom og voksen. Reker, loff & hvitvin på stranden utover dagen.
Hufsetufsa123 Skrevet 16. desember 2017 #4 Skrevet 16. desember 2017 Hva er innafor per person i kostnader? Takk for at dere kommer med historier 😊😊
klg,2 boys now:) Skrevet 16. desember 2017 #5 Skrevet 16. desember 2017 Har vært i bare tragiske🙈 mitt beste tips hør litt med bruden hva hun ønsker og evt ikke ønsker. å ang pris så synes jeg 1000+ er Ok hvis det skjer noe spesielt. har vært med å betalt 1500kr for å sitte hjem til forloveren og spise first price rundstykker.(prøvde å være med å planlegge,men hadde planen klar hun🙈
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #6 Skrevet 16. desember 2017 Ja, spør bruden! Jeg hadde hatet å delta i mitt eget utdrikningslag dersom jeg hadde skullet måtte ha på meg noen kostymer eller penis på hodet eller noe annet. Det hadde ødelagt det for meg. Samme dersom jeg hadde skullet stått i hoved handlegaten og "driti meg ut" eller noe slikt. Jeg hadde hatet det og det ville vært sårt. Andre elsker sånt. JEG HATER DET. Anonymkode: 90f9f...c71
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #7 Skrevet 16. desember 2017 1000 kr er ok hvis det er aktiviteter og mat inkludert. Spa/behandling er noe de fleste liker👍 Anonymkode: d4bf5...232
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #8 Skrevet 16. desember 2017 Synes faktisk 500kr er max for utdrikningslag. Ville også valgt aktiviteter alle kan delta på,ville ikke betalt 1000kr for at bruden bruker 4 timer alene på spa mens vi andre venter hjemme Anonymkode: a7aa8...7cf
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #9 Skrevet 16. desember 2017 I mitt var vi på spahotell og tok dagspa og spiste lunsj. Deretter måtte jeg gjøre litt småflaue ting, for vi dro hjem til forloveren og grilletog festet på kvelden. Når jeg arrangerte hadde vi sen frokost, natursti gjennom byen, og boblefotball på formiddag/ tidlig ettermiddag. Så dro vi hjem til meg på kvelden, spiste og koste oss. Hør med bruden hva hun tenker. Vil hun ha det rolig og minst mulig oppstyr er det unødvendig å gjøre det motsatte. Anonymkode: 464e0...1a1
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #10 Skrevet 16. desember 2017 I mitt kledde de meg opp i gammeldags badedrakt og vi dro i svømmehallen, så var det fotpleie og så karaoke etter middagen. Jeg var gravid, og var ikke så langt på vei, så måtte ta hensyn til det. Jeg drakk ikke. I de jeg har vært i har det vært seilfly, reker og loff på ei øy i fjorden, spa for alle, shopping med handleliste hvor man skal rappe fra andres handlevogner, tegning mot penger, tigging i stygg dress og plakat om at han trenger ny før bryllupet, bollesalg, samle barn og leke med de, strikkhopp, strippeklubb og sikkert mye mer jeg ikke kommer på. Ingen av de har kostet over 500 og jeg hadde nok ikke betalt mer enn det heller Anonymkode: 6b033...4e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå