Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 Gutta mine på 7 og 9 år skal få kjelke til jul! Men, hvilke av disse bør man gå for? Står mellom ultimate pro og SX (?), den ene er en god del dyrere! Noen anbefalinger? Anonymkode: 27674...f3a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #3 Skrevet 16. desember 2017 Jeg og søskna mine hadde Stiga classic hele barndommen vår. Og det fikk barnet vårt også. Så vi er veldig fornøyde med den klassiske modellen til Stiga. Anonymkode: 7ff09...c4e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #4 Skrevet 16. desember 2017 Det ene barnet mitt har arvet min 26 år gamle stiga classic, mens den andre har en ny ultimate pro. De eneste forskjellene jeg klarer å finne på de to kjelkene er at pro har tau som ruller seg automatisk inn og at har fjær på skia framme, slik at kjelken stopper om man faller av. Begge de to tinga er jo veldig praktiske. Men det er jo ikke store ting. Når det gjelder den andre du nevnte så syntes jeg den så upraktisk ut. Jeg tenker at det er en grunn til at rattkjelker alltid har hatt ratt og ikke sykkelstyre. Nå har jeg ikke prøvd den, men etter å ha akt parallelt med en gjeng 13 år gamle gutter i noen uker, så tenker jeg at de evt begrensningene en gammel stiga setter i akebakken er begrensninger man skal være glad for... Anonymkode: 0d5df...a08
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #5 Skrevet 17. desember 2017 Takk for svar 😊 Anonymkode: 27674...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå