Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 Jeg skal kjøpe basisvarer til en venninne som skal flytte fra samboeren sin og som da blir alenemor til en 4 åring. Hun står på bar bakke og må kjøpe at hun trenger på nytt. Så langt har jeg tenkt: sukker mel krydder olje spagetti macaroni ris potetmos hakkede tomater knekkebrød makrell i tomat leverpostei tomatsuppe blomkålsuppe dopapir kjøkkenpapir zalo oppvaskbørste tannbørste tannkrem håndsåpe Trenger tips til flere basisvarer.. Anonymkode: fe2c2...7a3
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #2 Skrevet 16. desember 2017 Jeg ville og hatt : vaskemiddel salt stekesmør ketchup chilisaus vaniljesukker bakepulver tørrgjær bakepapir aluminiumsfolie fryseposer plastfolie couscous tomatpure smøreost på tube Anonymkode: db89c...18b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #3 Skrevet 16. desember 2017 buljong soyasaus skinkeboks nudler frokostblanding havregrøt semulegryn buljong kaffe kakaopulver eddik div sauser gryterett, kyllinggryte eller lignenede potetmel eller maizenna etter hva man liker å bruke ananas på boks mais på boks Anonymkode: db89c...18b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #4 Skrevet 16. desember 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville og hatt : vaskemiddel salt stekesmør ketchup chilisaus vaniljesukker bakepulver tørrgjær bakepapir aluminiumsfolie fryseposer plastfolie couscous tomatpure smøreost på tube Anonymkode: db89c...18b sweet chilisasaus skulle det stå, ikke bare chilisaus Anonymkode: db89c...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå