Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 Hvordan få julemenn ekstra fine? Kan de smøres med noe? Anonymkode: d62dd...547
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #2 Skrevet 16. desember 2017 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan få julemenn ekstra fine? Kan de smøres med noe? Anonymkode: d62dd...547 Jeg har laget kakemenn for første gang i år, og synes det var veldig enkelt og at de ble fine. Det jeg synes var viktig var å ikke kjevle så tynt ut. I oppskriften sto det at jeg skulle kjevle ut til 3mm tykt, men jeg lot den være mellom 5mm og 1 cm (forskjellige omganger i ovnen). Alle disse ble tykke og fluffy og veldig gode. Sprø utenpå og myke inni. Før har jeg smakt flate tynne kakemenn, og det var ikke noe særlig. I tillegg brukte jeg kefir, og lot det steke litt mer enn i oppskriften. Noen bakte jeg ut en time etter at deigen ble laget, de ble gode. Men rakk ikke bake ut alle, så halvparten ble bakt ut dagen etter - de synes jeg ble enda bedre 😊 Anonymkode: 22596...39e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå