Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 Hei alle sammen Vi vurderer å bli fosterhjem om noen år. Flytter inn i ett stort hus med mange soverom. Har tre barn men ganske stort sprik på barna. Jeg hadde hat ett stort ønske om ett barn til men dessverre takler ikke kroppen min en graviditet til. Så da tenkte vi å gi noe tilbake til en som virkelig trenger det. Hvordan går vi frem Anonymkode: 492f6...da7
Serepta Skrevet 16. desember 2017 #2 Skrevet 16. desember 2017 Sjekk bufetat.no, og bestill informasjonsmateriell. Dere bør delta på et Pride-kurs hvor dere får informasjon og kan stille spørsmål. Disse arrangeres ganske ofte, så sjekk der dere bor.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #3 Skrevet 17. desember 2017 Så fint at dere kunne tenke dere det. Det er enorm mangel på fosterhjem og mange små som står på vent. Dere kontakter lokal Bufetat eller Barne- og familieetaten om dere bor i Oslo/nærområdet til Oslo. Veldig lurt å begynne prosessen tidlig, så kan dere delta på PRIDE-kurs og være klare i god tid. Når man først er kurset og velger å gå videre og stille seg på listen over familier som kan ta i mot barn, er det bingo om man blir stående der lenge eller plutselig får telefon om et aktuelt barn. Anonymkode: 75f04...d06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå