Gå til innhold

Julegave mann 50 år


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen interesser, ikke drikker han alkohol, ikke går han på kino/teater, ikke kan man kjøpe klær for der er han alt for kresen. Samme med mat, så gavekurv utgår. Og alt av verktøy har han.

Jeg er helt blank, kan dere hjelpe meg før fortvilelsen tar overhånd?

Anonymkode: d57fb...9e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bok hvis han leser? Eller en bok om en hobby han ev. har?

Liker han musikk kan kanskje en konsertbillett passe bra.

Anonymkode: d29b7...cf8

Skrevet

Min 50-åring setter pris på bøker. Han ønsker seg også dokumentmappe/PC-veske i skinn. Matlagingskurs er populært, det har han fått flere ganger. Kindle fikk han til bursdagen, det var veldig vellykket.

Hva med sykkelveske, felleski, restaurantgavekort, elektrisk tannbørste, robotstøvsuger, kaffekvern, kjøkkenkniver, tøfler fra Glerups?

Anonymkode: cd6c9...f9d

Skrevet

Har han bil, båt, campingvogn, hytte? Trener han, reiser, går på ski?

verdikort på bilvask
kaffeavtale på bensinstasjon
bok
en god kjøkkenkniv
gavekort på biltema

 

Anonymkode: c4873...a7c

Skrevet (endret)

sjokolade

Endret av Fotballflue
Feil
Skrevet

Årsabonnement på et magasin - hobby/politikk/sport...

Anonymkode: d6302...f95

Skrevet

gavekort på noe kanskje :)

Skrevet

Kommer an på prisklasse da. Statoilkoppen, skinnhansker, skjerf, gavekort der han nå handler, en god hodelykt om han holder på ute, turservice om han er turglad, bøker, konsertbillett, fotogaver, en bedre middag ute

Skrevet
3 minutter siden, sug lut skrev:

Definitivt geit.

Skulle akkurat til å foreslå det!

Skrevet

Høres ut som faren min, og det er helt håpløst! 

Han leser mye, men jobber sted med eget bibliotek, dermed utgår bøker.

Drikker, men for mye, dermed utgår vin etc.

INGEN andre hobbyer. Ser sport på tv. Jobber. Drikker.

Mine søsken, som ikke er hans barn kjøper også til han, så der har jeg gitt tips om sjokolade.

Kom gjerne med flere forslag, for jeg trenger noe mer til han. 

Geit utgår dessverre også. I min familie er det synonymt med å gi ingenting.

Til andre: DAB-adapter kan være et alternativ til denne gruppen menn. Min far har dessverre kjøpt sjøl. Massasjeting ble kjøpt i fjor, også grei gave.

Skrevet

Spise må man jo - mateske med chorizo, pesto, oliven, chutneyer, god marmelade, sånne ting?

Skrevet
Akkurat nå, sug lut skrev:

Spise må man jo - mateske med chorizo, pesto, oliven, chutneyer, god marmelade, sånne ting?

Derfor har lillebror slått til på den tanken...:)

 

Skrevet
7 minutter siden, sug lut skrev:

Spise må man jo - mateske med chorizo, pesto, oliven, chutneyer, god marmelade, sånne ting?

Funker på nesten alle, men ikke min far. Han foretrekker ostepop, cola zero og spagetti på boks. Er det innafor å putte i gaveeske? 😂😂

Anonymkode: d57fb...9e3

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Funker på nesten alle, men ikke min far. Han foretrekker ostepop, cola zero og spagetti på boks. Er det innafor å putte i gaveeske? 😂😂

Anonymkode: d57fb...9e3

Tja, dropp hermetikken og spe på med twistpose og peanøtter 👍

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Funker på nesten alle, men ikke min far. Han foretrekker ostepop, cola zero og spagetti på boks. Er det innafor å putte i gaveeske? 😂😂

Anonymkode: d57fb...9e3

Er jo for å glede mottaker, så gi ham det han liker!

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Funker på nesten alle, men ikke min far. Han foretrekker ostepop, cola zero og spagetti på boks. Er det innafor å putte i gaveeske? 😂😂

Anonymkode: d57fb...9e3

Selvfølgelig, hvis du tror han blir fornøyd med det. Det viktigste er jo å gi noe du tror han liker :)

Anonymkode: c4873...a7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...