Anonym bruker Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 Ingen interesser, ikke drikker han alkohol, ikke går han på kino/teater, ikke kan man kjøpe klær for der er han alt for kresen. Samme med mat, så gavekurv utgår. Og alt av verktøy har han. Jeg er helt blank, kan dere hjelpe meg før fortvilelsen tar overhånd? Anonymkode: d57fb...9e3
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 En bok hvis han leser? Eller en bok om en hobby han ev. har? Liker han musikk kan kanskje en konsertbillett passe bra. Anonymkode: d29b7...cf8
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Skrevet 15. desember 2017 Min 50-åring setter pris på bøker. Han ønsker seg også dokumentmappe/PC-veske i skinn. Matlagingskurs er populært, det har han fått flere ganger. Kindle fikk han til bursdagen, det var veldig vellykket. Hva med sykkelveske, felleski, restaurantgavekort, elektrisk tannbørste, robotstøvsuger, kaffekvern, kjøkkenkniver, tøfler fra Glerups? Anonymkode: cd6c9...f9d
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2017 #4 Skrevet 15. desember 2017 Har han bil, båt, campingvogn, hytte? Trener han, reiser, går på ski? verdikort på bilvask kaffeavtale på bensinstasjon bok en god kjøkkenkniv gavekort på biltema Anonymkode: c4873...a7c
Fotballflue Skrevet 16. desember 2017 #5 Skrevet 16. desember 2017 (endret) sjokolade Endret 16. desember 2017 av Fotballflue Feil
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #6 Skrevet 16. desember 2017 Årsabonnement på et magasin - hobby/politikk/sport... Anonymkode: d6302...f95
minken89 Skrevet 16. desember 2017 #8 Skrevet 16. desember 2017 Kommer an på prisklasse da. Statoilkoppen, skinnhansker, skjerf, gavekort der han nå handler, en god hodelykt om han holder på ute, turservice om han er turglad, bøker, konsertbillett, fotogaver, en bedre middag ute
☆☆☆ Skrevet 16. desember 2017 #10 Skrevet 16. desember 2017 3 minutter siden, sug lut skrev: Definitivt geit. Skulle akkurat til å foreslå det!
Virre Vips Skrevet 16. desember 2017 #11 Skrevet 16. desember 2017 Høres ut som faren min, og det er helt håpløst! Han leser mye, men jobber sted med eget bibliotek, dermed utgår bøker. Drikker, men for mye, dermed utgår vin etc. INGEN andre hobbyer. Ser sport på tv. Jobber. Drikker. Mine søsken, som ikke er hans barn kjøper også til han, så der har jeg gitt tips om sjokolade. Kom gjerne med flere forslag, for jeg trenger noe mer til han. Geit utgår dessverre også. I min familie er det synonymt med å gi ingenting. Til andre: DAB-adapter kan være et alternativ til denne gruppen menn. Min far har dessverre kjøpt sjøl. Massasjeting ble kjøpt i fjor, også grei gave.
sug lut Skrevet 16. desember 2017 #12 Skrevet 16. desember 2017 Spise må man jo - mateske med chorizo, pesto, oliven, chutneyer, god marmelade, sånne ting?
Virre Vips Skrevet 16. desember 2017 #13 Skrevet 16. desember 2017 Akkurat nå, sug lut skrev: Spise må man jo - mateske med chorizo, pesto, oliven, chutneyer, god marmelade, sånne ting? Derfor har lillebror slått til på den tanken...:)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #15 Skrevet 16. desember 2017 7 minutter siden, sug lut skrev: Spise må man jo - mateske med chorizo, pesto, oliven, chutneyer, god marmelade, sånne ting? Funker på nesten alle, men ikke min far. Han foretrekker ostepop, cola zero og spagetti på boks. Er det innafor å putte i gaveeske? 😂😂 Anonymkode: d57fb...9e3
☆☆☆ Skrevet 16. desember 2017 #16 Skrevet 16. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Funker på nesten alle, men ikke min far. Han foretrekker ostepop, cola zero og spagetti på boks. Er det innafor å putte i gaveeske? 😂😂 Anonymkode: d57fb...9e3 Tja, dropp hermetikken og spe på med twistpose og peanøtter 👍
sug lut Skrevet 16. desember 2017 #17 Skrevet 16. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Funker på nesten alle, men ikke min far. Han foretrekker ostepop, cola zero og spagetti på boks. Er det innafor å putte i gaveeske? 😂😂 Anonymkode: d57fb...9e3 Er jo for å glede mottaker, så gi ham det han liker!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #18 Skrevet 16. desember 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Funker på nesten alle, men ikke min far. Han foretrekker ostepop, cola zero og spagetti på boks. Er det innafor å putte i gaveeske? 😂😂 Anonymkode: d57fb...9e3 Selvfølgelig, hvis du tror han blir fornøyd med det. Det viktigste er jo å gi noe du tror han liker Anonymkode: c4873...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå