Gå til innhold

Hvor lang tid bruker dere på leggerituale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva gjør dere? 

Anonymkode: 80cf8...fff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en på 14 mnd. Ammer han i søvn. Gjør meg selv en bjørnetjeneste, men Shit au. Kos for mor og barn :) 

Anonymkode: fd933...5a5

Skrevet

Har en 1 åring og en 5 åring. Bruker 20. min fra vi går opp på badet, til barna sovner etter nattabok, hver for seg. Digg. Gjort siden de begge var 6 mnd ca. Rutiner er gull

Anonymkode: da57f...e06

Skrevet

Eldste: ca 20 min. Leser bok, småsnakker litt og koser/klør på ryggen. Han er helt avhengig av hjelp til å falle til ro. Han sover heller ikke natten igjennom. Snart 5 år.

Yngste: ca 1 min. Legger henne i senga, kysser panna og sier: «god natt, mamma elsker deg», skrur av lyset og går ut. Hun trenger å være alene for å falle til ro. Alltid vært sånn. Sover natta igjennom. Snart 2 år.

Anonymkode: 5dffa...4b7

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har en 1 åring og en 5 åring. Bruker 20. min fra vi går opp på badet, til barna sovner etter nattabok, hver for seg. Digg. Gjort siden de begge var 6 mnd ca. Rutiner er gull

Anonymkode: da57f...e06

Ganske likt her. 1,5 og 4 år. 

Skrevet

12 og 14 åringen ordner seg selv. 3 åringen bruker jeg ca 30 min på. Bad,pysj pusse tenner og lese bok. Han sovner på 2 min. Babyen på 10 mnd er et helt annet kapittel. Han må jeg ligge med på soverommet fra kl 18-23. Hyler om jeg går. Før sovnet han uten problemer men tror han er på slutten av er utviklingstrinn. Håper det hvertfall. Så alle rutiner vi hadde der sank med jorden ved 7 mnd. Da funket ingenting lenger. 

Anonymkode: 2c1d9...691

Skrevet

Begge: fem min på badet+10-15 min lesing.

deretter:

20 sekunder på ett barn, sovner idet hodet treffer puta.

5 min til 2 timer på det andre barnet. Står opp, tørst, redd, ikke trøtt etc....

Anonymkode: 16491...f8c

Skrevet

Fra vi går på badet til hun sover går det 45 min. 3 år. Sover natta gjennom, men tuller mye ved innsovning, har alltid gjort det. 

Skrevet

3 minutter, gir han klem og så går jeg, sovner fort, snart 5

Anonymkode: 8e186...f69

Skrevet

17 mnd gammel her, bruker ca 10-15 minutter.

Går inn på rommet, pusser tenner og bytter bleie, kler av, lar han leke mens jeg retter på lakenet og gjør klar senga hans, så legger jeg han i senga og tar på soveposen, sier god natt, skrur på white noise, trekker for gardinene, sier god natt igjen og skrur av lyset i det jeg går ut døra.

Skrevet

17 mnd:

5 minutter på badet; kveldsstell, tannpuss og bleieskift.

10-20 minutter på soverommet; sitter og synger for henne de første 5-10 minuttene, til hun faller i ro. Deretter kan vi bevege oss ut. 

Sover hele natta, våkner en sjelden gang innimellom.

Anonymkode: e267d...57e

Skrevet

15 mnd, bruker 1 min. Legger ham i seng, sier godt natt, slår av lyset går ut og lukker døra. Sovner fort og sover i ca 12 timer. Har vært slik med alle 4 barna mine fra de begynte å spise fast føde.

Anonymkode: 06b42...be1

Skrevet

Alt fra 30 min til en time fra vi begynner å stelle dem til legging. De sover på samme rom, 2 år og 5 år gamle. De holder hverandre våkne hvis vi ikke sitter inne hos de til de sovner. 5 åringen sovner fort. Værre med 2 åringen som skal tulle og tøyse i senga. 

Anonymkode: 3b9ec...76a

Skrevet

Ca. 45 minutter fra vi starter stellet )etter at Fantorangen flyr avsted). Bad, grøt, tannpuss og maaange bøker.

Anonymkode: 1fc9f...33e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...