GÃ¥ til innhold

Pynte juletre i kjelleren 😄


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kom akkurat på at eg kan pynte plast-juletreet vårt i kjelleren med barnas juletrepynt. Kjelleren er barnas område i huset.

Så går kanskje endelig mannen med på å kjøpe nytt tre. 🤣 Det treet vi har no, som mannen synes er meir enn godt nok, har vi brukt siden 2006, så har skjedd litt på den fronten i forhold til utseende på trærne. 

Ekstra gøy å gå igang siden kjelleren blei rydda så fint i går. I tillegg så har barna tidligere etterspurt tre i kjelleren.

God jul damer! 😗

Anonymkode: 8791e...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik løyste mor mi "problemet" med sjølvlaga korger og lange lenkjer, vi fekk vårt eige vesle tre (frå skogen), og treet i stova var relativt glanspapirfritt.  Dei tidlegare plastjuletrea var skikkeleg kjipe, er nærare å velje plast no når ein har heilstøypte nåler, men er framleis ikkje heilt der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt litt no. Men føler mye av den fineste pynten havner her nede. Så blir nok å stjele med meg litt av denne pynten opp når vi skal pynte i stua. Eg er altså glad i mye av barna sin pynt. Men blir for mye å bruke alt heimelaga på et tre, så greit med ekstra juletre kanskje.

Har masse perlekunst. Har ikkje vore min favoritt på juletreet tidligare, men no kom eg på å lage remser av de, og da blei det mykje finere. Trur dei også må opp etterkvart. 😀

HI

Anonymkode: 8791e...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fleska til og valgte et dyrt tre i 2006 til heile 800,- Da kosta dei fleste plasttrærne 200,-  - 500,- så det er derfor eg har holdt ut med mitt gamle tre så lenge. Men no var eg klar for utskifting.

HI

 

Anonymkode: 8791e...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...