Anonym bruker Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 Jeg sto på Meny og vurderte pinnekjøttet frem og tilbake. Jeg landet på pinnebog, men lurer nå litt på: kommer det til å bli tørt? Jeg syns tidligere at mange av bitene i tradisjonelt pinnekjøtt har blitt fett og slarkete, og har endt opp med å kaste mye. Synd det og. Men nå er jeg så i tvil. Noen som har peiling? Anonymkode: 7c16c...506
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 Hvorfor blir det tørt? Anonymkode: 78519...47e
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Skrevet 15. desember 2017 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor blir det tørt? Anonymkode: 78519...47e Fordi det er såpass store kjøttbiter med mye mindre fett. Samtidig syns jeg det er for mye fett på vanlig, tradisjonelt pinnekjøtt. HI Anonymkode: 7c16c...506
soleia Skrevet 15. desember 2017 #4 Skrevet 15. desember 2017 Veit ikkje heilt kva pinnebog er, det er vel ikkje eigentleg pinnekjøt?, men eg pleier å velje ut kjøt der det er ein del kotelettbitar, og ein del pinnar. Eg likar best kotelettane (litt sånn trekanta stykke frå øverst på ryggen), fordi det er mest kjøt og lite fett, medan mannen og svigers vil ha pinnane med meir fett på. Smak og behag.
tante grusom master of law Skrevet 15. desember 2017 #5 Skrevet 15. desember 2017 Jeg ville kjøpt vanlig pinnekjøtt i tillegg å ha oppi gryta, slik at det blir litt fett i gryta. Ellers tror jeg dessverre det blir tørt med kun bog. Har gått på den blemmen selv tidligere.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2017 #6 Skrevet 15. desember 2017 39 minutter siden, tante grusom master of law skrev: Jeg ville kjøpt vanlig pinnekjøtt i tillegg å ha oppi gryta, slik at det blir litt fett i gryta. Ellers tror jeg dessverre det blir tørt med kun bog. Har gått på den blemmen selv tidligere. Ja, du har det? Det er akkurat det jeg frykter. Takk for tips HI Anonymkode: 7c16c...506
Yellow Brick Road Skrevet 16. desember 2017 #7 Skrevet 16. desember 2017 Jeg synes at pinnebog er smakløst rett og slett. Kjøpte det til en førjulsmiddag i fjor, og det var virkelig en skuffelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå