Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #1 Skrevet 14. desember 2017 Noen med gode tips til hordan jeg kan bruke det, jeg trenger litt variasjoner Hva ville du lagd, hva ville du hatt til? Anonymkode: f663d...e92
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #2 Skrevet 14. desember 2017 Jeg tåler ikke kylling lenger, men det er jo bare fantasien som stopper deg. Du kan marinere dem, steke dem litt og så ha dem i ovnen. Du kan lage en slags gryterett med dem. Grillet. Honningglaserte kyllinglår. Du greier ikke ødelegge dem om du lager noe med løk og hvitvin (alkoholen koker bort under tilberedning, så barn kan også spise det). Spinat går godt sammen med kylling, i hvilken form bestemmer du Du kan lage asiatiskinspirert med kokosmelk eller indiske varianter. Ellers er de jo gode som de er, bare steke dem i ovnen slik at skinnet blir sprøstekt, noen sitron-bakte potetbåter og en salat til. Anonymkode: 00d06...451
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Skrevet 15. desember 2017 Krydre dem med krydder dere liker, stek dem i på panna til de er sprø i skinnet. Sett dem i bakeovnen til de er ferdige. De lårene blir saftige og kjempegode. Vi bruker ofte bare ris, potetsalat og sweet chilli saus som tilbehør, av og til pommes frits. Anonymkode: 7ff66...8a4
tante grusom master of law Skrevet 15. desember 2017 #4 Skrevet 15. desember 2017 Skive poteter og legg i ovnsform, hell på olje og salt og pepper, stek i oven i ca 30 minutter. Legg så på kyllinglår oppå potetene, salt og pepre, stek til de er gjennomstekte. Legg så på hakket persille og ost, gratiner kjapt til osten er smeltet Dette blir supergodt! Potetene stekes i fettet fra kyllingen og smaker himmelsk.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2017 #5 Skrevet 15. desember 2017 Må le litt. Folk kjøper ting de egentlig ikke trenger eller kan bruke fordi det er billig😂😂 jeg pleier å bruke en del godt krydder og langsteke de i ovnen og serverer med ris og salat Anonymkode: f7332...2b5
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2017 #6 Skrevet 15. desember 2017 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må le litt. Folk kjøper ting de egentlig ikke trenger eller kan bruke fordi det er billig😂😂 jeg pleier å bruke en del godt krydder og langsteke de i ovnen og serverer med ris og salat Anonymkode: f7332...2b5 Vi er veldig glad i kylling, men har ikke kjøpt kyllinglår så ofte før. Men det er mat vi både trenger og kan bruke, lurte bare på noen tips til variasjon. Så det er ingenting å le av Hi Anonymkode: f663d...e92
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2017 #7 Skrevet 15. desember 2017 Tusen takk for alle gode tips Kom gjerne med flere Hi Anonymkode: f663d...e92
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2017 #8 Skrevet 16. desember 2017 Dytter litt Anonymkode: f663d...e92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå