Gå til innhold

Må bare le av dere her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her samles kvinner for å slenge dritt. Konkurranse om å formulere de beste svar og heve seg over andre. En måte å markere seg på og få ut dritt. Dritt som dere fint må holde for dere selv ellers i livet der dere går smilende og høflige f.eks på butikken, på jobben, i barnehagen eller hos frisøren. Det er sikkert få av dere som er så tøffe i trynet når dere møter folk ansikt til ansikt.  Heldigvis! For mange av dere fremstår som usmakelige bedrevitere med lav intelligens. Dere klarer stort sett å formulere dere bra, gratulerer.  Men intelligens er også evnen til å se ting i større perspektiv og ikke bare tenke på seg selv. Dere oppfører dere som egoistiske dyr. Hva kjemper dere for egentlig ?

Anbefaler dere å tenke over hva som er viktig. Oppføre seg som et bedrevitende "rasshøl" eller prøve å sette seg inn i andre menneskers følelser og svare med respekt? 

Vi lever en liten stund på jorden,  hva med å spre mest mulig glede og positivitet den tiden vi er her? Gjøre livene til andre litt bedre...

Må prøve å svare med annet enn oppkast på dette innlegget her nå da...

Anonymkode: c2c46...ebb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt enig med deg, men jeg synes absolutt det er flest oppegående, snille mennesker her med gode råd og innsikter, så da siler jeg. Heller bort disse bombastiske bedreviterne.

Anonymkode: fe6c1...dfe

Skrevet

Bla bla og god jul.

Anonymkode: c42d6...831

Skrevet

På seg selv kjenner man andre! 

Anonymkode: 44305...903

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her samles kvinner for å slenge dritt. Konkurranse om å formulere de beste svar og heve seg over andre. En måte å markere seg på og få ut dritt. Dritt som dere fint må holde for dere selv ellers i livet der dere går smilende og høflige f.eks på butikken, på jobben, i barnehagen eller hos frisøren. Det er sikkert få av dere som er så tøffe i trynet når dere møter folk ansikt til ansikt.  Heldigvis! For mange av dere fremstår som usmakelige bedrevitere med lav intelligens. Dere klarer stort sett å formulere dere bra, gratulerer.  Men intelligens er også evnen til å se ting i større perspektiv og ikke bare tenke på seg selv. Dere oppfører dere som egoistiske dyr. Hva kjemper dere for egentlig ?

Anbefaler dere å tenke over hva som er viktig. Oppføre seg som et bedrevitende "rasshøl" eller prøve å sette seg inn i andre menneskers følelser og svare med respekt? 

Vi lever en liten stund på jorden,  hva med å spre mest mulig glede og positivitet den tiden vi er her? Gjøre livene til andre litt bedre...

Må prøve å svare med annet enn oppkast på dette innlegget her nå da...

Men det er jo litt vanskelig å svare med annet enn oppkast når du selv starter med bare oppkast? Syns du virkelig ditt eksempel lyser som noe fyr i mørket her?

Anonymkode: fa8f0...e7a

Skrevet

Jeg er ikke enig. Det er stort sett fine diskusjoner og man kan få svar på det utroligeste her. At noen ser det som sin misjon å oppdra andre klarer jeg lett å overse. Likeså med de som tydelig trenger å få ut litt gruff. Heller her enn irl.

Ikke minst slenger det en og annen hysterisk morsom tråd, enten det er hi's intensjon eller ikke.

Men om du ser så mørkt på de som henger her inne så står det deg jo helt fritt til å scrolle videre? Eller liker du å føle deg litt ovenpå? 

Anonymkode: 65c2a...79a

Skrevet

Det er noen her inne som er slik. 

Jeg blir irritert når du generaliserer slik. Jeg er aldri ufin, og jeg synes det er mange fine folk her inne. 

Jeg tror at oppgulpet kun kommer fra en håndfull mennesker. 

Hadde du rettet denne tråden til de det faktisk gjelder, og ikke dere som i alle hadde jeg ikke engang åpnet tråden din da, det gjelder ikke meg. 

Men hvorfor er du her inne, om alle er lavpannede drittsekker? Det er jo frivillig. 

Jeg bare overser trollene jeg, fungerer helt fint. 

Anonymkode: c106e...530

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er noen her inne som er slik. 

Jeg blir irritert når du generaliserer slik. Jeg er aldri ufin, og jeg synes det er mange fine folk her inne. 

Jeg tror at oppgulpet kun kommer fra en håndfull mennesker. 

Hadde du rettet denne tråden til de det faktisk gjelder, og ikke dere som i alle hadde jeg ikke engang åpnet tråden din da, det gjelder ikke meg. 

Men hvorfor er du her inne, om alle er lavpannede drittsekker? Det er jo frivillig. 

Jeg bare overser trollene jeg, fungerer helt fint. 

Anonymkode: c106e...530

Vel, tråden var selfølgelig ment til de bedreviterene som nebber hver gang de svarer. Greit at det ikke gjelder alle, men har inntrykk av at det er mange

Hi

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men du da, hi. Hva bidrar du med på forumet? Bortsett fra å flire av andre da. 

Anonymkode: 65c2a...79a

Skrevet

Synes ikke det er så ille her inne. Vært her siden 2007 og noen få utmerker seg som rasshøl. Men så er det kjekt å ha et sted å avreagere noen ganger, og må si jeg har fått mange gode svar når jeg selv har postet. :D

Skrevet

Rasshølene er selve grunnen til at jeg er her etter maaange år her inne. Jeg ler meg skall av det du kaller «oppgulp» og synes det er morsomt. Hvis man er «høysensitiv», så får man holde seg unna nettet da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...