Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #1 Skrevet 14. desember 2017 Har inn i mellom lest noen blogger, og det finnes flinke damer og menn der ute som har noe å meddele.. men disse to her? Helt ærlig! Tjener de virkelig penger på å skrive om intetsigende ingenting? Tror jammen jeg har valgt feil yrke. Anonymkode: ed634...393
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #2 Skrevet 14. desember 2017 Folk følger vel bare Pilotfrue pga graviditetsprøvingen tipper jeg. Anonymkode: 02b3a...527
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #3 Skrevet 14. desember 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Folk følger vel bare Pilotfrue pga graviditetsprøvingen tipper jeg. Anonymkode: 02b3a...527 Er hun blitt gravid ? Anonymkode: 5d1fc...d73
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #4 Skrevet 14. desember 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er hun blitt gravid ? Anonymkode: 5d1fc...d73 Tror ikke det. Men de er litt hemmelighetsfulle akkurat nå da, så kan jo hende... Tidligere i uken var de hos Spiren igjen i hvert fall. Anonymkode: 02b3a...527
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #5 Skrevet 14. desember 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har inn i mellom lest noen blogger, og det finnes flinke damer og menn der ute som har noe å meddele.. men disse to her? Helt ærlig! Tjener de virkelig penger på å skrive om intetsigende ingenting? Tror jammen jeg har valgt feil yrke. Anonymkode: ed634...393 Pilotfruen har faktisk hatt mange bra innlegg når de var åpne rundt det å prøve å få barn, men nå som de er mer lukket rundt det temaet så kan det til tider bli litt kjedelig. Anonymkode: 4a144...380
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #6 Skrevet 14. desember 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pilotfruen har faktisk hatt mange bra innlegg når de var åpne rundt det å prøve å få barn, men nå som de er mer lukket rundt det temaet så kan det til tider bli litt kjedelig. Anonymkode: 4a144...380 Enig. Hun har gjort samfunnet en stor tjeneste ved åpenheten rundt prøvingen. All ære til henne og ektemannen for det! Ellers har jeg liten interesse av innleggene om hår, hund, hustomter og båt. Anonymkode: 8609f...56a
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2017 #7 Skrevet 15. desember 2017 Pilotfrue har åpenbart fått flere samarbeidspartnere og nå er omtrent alle innlegg reklame. Gidder ikke lese mer. Det eneste interessante med hennes liv var at hun var åpen om prosessen med å få barn. Ellers er hun en kjedelig person. Og hun er en smule «ung og dum» rundt enkelte temaer. Anonymkode: 8969f...559
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2017 #8 Skrevet 15. desember 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pilotfrue har åpenbart fått flere samarbeidspartnere og nå er omtrent alle innlegg reklame. Gidder ikke lese mer. Det eneste interessante med hennes liv var at hun var åpen om prosessen med å få barn. Ellers er hun en kjedelig person. Og hun er en smule «ung og dum» rundt enkelte temaer. Anonymkode: 8969f...559 Enig! Anonymkode: 2bdc0...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå