Gå til innhold

Konatil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som slår meg når jeg leser bloggen er at hun virker så skjør. Skriver mye om sykdom, er hun litt sykelig? Folk flest springer vel ikke på legevakta av hosting og feber, eller? 

Er det noe jeg ikke har fått med meg? Har hun en diagnose? Er det derfor hun ikke jobber?

Anonymkode: 88293...efa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det som slår meg når jeg leser bloggen er at hun virker så skjør. Skriver mye om sykdom, er hun litt sykelig? Folk flest springer vel ikke på legevakta av hosting og feber, eller? 

Er det noe jeg ikke har fått med meg? Har hun en diagnose? Er det derfor hun ikke jobber?

Hun blogger vel, og det er jo flere bloggere som ikke har jobb i tillegg.  

Jobber mannen da, eller bare blogger han også? 

Følger henne på snap, men har ikke fått med meg noe sykdom. 

Anonymkode: 89948...669

Skrevet

Jeg synes Konatil er artig, hun skriver mye om hverdagen, men alltid med en sånn liten snert! Aner ikke om hun jobber, men noen (psykisk) diagnose tviler jeg på at hun har.

Om man føler seg skikkelig dårlig så er det vel normalt å reise til legen/legevakt? Har lest innlegget og synes ikke hun beskrev bare 'litt hoste og feber', men veldig dårlig form.

Anonymkode: 45dd7...b6a

Skrevet

Hun beskriver seg selv som pinglete, for meg er det et morsomt innlegg. Ikke synes jeg hun er skjør heller. Hvis du har lest bloggen hennes en stund, burde du ikke sitte igjen med det inntrykket. 

Feks da hun mistet bestefaren sin, var det vel et innlegg om det. Ikke var det "stakkars meg" eller syt. 

Konatil har etter min mening den mest jordnære bloggen som samtidig er velskrevet. Hun er den bloggeren som ikke utleverer barna. Digger konatil 🙂

Anonymkode: 531d6...ecc

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun beskriver seg selv som pinglete, for meg er det et morsomt innlegg. Ikke synes jeg hun er skjør heller. Hvis du har lest bloggen hennes en stund, burde du ikke sitte igjen med det inntrykket. 

Feks da hun mistet bestefaren sin, var det vel et innlegg om det. Ikke var det "stakkars meg" eller syt. 

Konatil har etter min mening den mest jordnære bloggen som samtidig er velskrevet. Hun er den bloggeren som ikke utleverer barna. Digger konatil 🙂

Anonymkode: 531d6...ecc

Det med bestefaren har vært nevnt i flere innlegg. Just saying.. 

Skrevet

Slutta å lese den da eg fekk vite at ho i fleire år hadde vore vaksinemotstander. Da gadd eg ikkje meir.

Anonymkode: ae1f4...7a9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Slutta å lese den da eg fekk vite at ho i fleire år hadde vore vaksinemotstander. Da gadd eg ikkje meir.

Anonymkode: ae1f4...7a9

Hun har jo skrevet at hun tok feil i den saken? 

Anonymkode: d1b37...b00

Skrevet

Og nå shamer hun alle som tar ett glassvin til maten.  Herrejesus gi meg styrke! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...