Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #1 Skrevet 14. desember 2017 Passer det til en gutt som er 158 cm lang. Tenker mest på hettegensere og t-shirt. Hvor høye var deres barn, da de startet med denne størrelsen? Anonymkode: da7ca...1e5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #2 Skrevet 14. desember 2017 Har kjøpt noe klær i xs til jenta på 12 år i 1 års tid. Hun er sikkert 152-153. Har ikke målt henne på en stund. Men det er jo ikke herre-men damestørrelse. Du må jo nesten bare sammenligne med klær han passer. Vil tro s vil passe han. Anonymkode: aed4a...4e5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #3 Skrevet 14. desember 2017 Sønnen min er ganske nøyaktig 160 cm, jeg kjøpte akkurat to hettegensere (av merke Nike og Volcom) i herre str S til han. De passer helt perfekt synes han. De er nok litt store, men det skal jo hettegensere være. Anonymkode: 370f6...46c
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #4 Skrevet 14. desember 2017 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sønnen min er ganske nøyaktig 160 cm, jeg kjøpte akkurat to hettegensere (av merke Nike og Volcom) i herre str S til han. De passer helt perfekt synes han. De er nok litt store, men det skal jo hettegensere være. Anonymkode: 370f6...46c Takk for svar. Var det jeg tenkte og, at hettegensere og t-shirts gjerne skal være romslige. Da kan jeg prøve da, og kan nok da kjøpe både XS og S. Fant en del hettegensere på salg, men bare i voksen størrelse, derfor jeg lurte. Anonymkode: da7ca...1e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå