Gå til innhold

Du som skriver stygge ting til folk på Internett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er nok den samme som peller deg i nesa og klør deg i rumpa, for så å lage middag til gjester etterpå. 

Integritet, vet du.

Anonymkode: f0251...cdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du ironien i ditt eget innlegg?

Anonymkode: 64972...a92

Skrevet

Skal aldri spise middag hos deg. 🤢🤮

Anonymkode: a6b09...d54

Skrevet

Integritet, faktisk! Morsomt ordvalg etter den første setningen du lirer av deg.

Anonymkode: 51736...cf7

Skrevet

Jeg tror at de som skriver dritt til alle og enhver her inne er triste mennesker uten jobb som bor alene. Derfor later de som de er skolelys med perfekt jobb, perfekt hjem, perfekt mann og perfekt liv. Samtidig som de hater alle andre. Det er bare trist. 

Anonymkode: 328c2...567

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror at de som skriver dritt til alle og enhver her inne er triste mennesker uten jobb som bor alene. Derfor later de som de er skolelys med perfekt jobb, perfekt hjem, perfekt mann og perfekt liv. Samtidig som de hater alle andre. Det er bare trist. 

Som Hi vil jeg anta at heller ikke du ser ironien i ditt svar?

Skrevet

Hi, kanskje du ikke skal la anonyme fremmede bety så altfor mye for din selvfølelse? Hva med å tillegge dem akkurat så mye makt som de faktisk har over livet ditt, nemlig null? Da ville du slippe å gå og bli såra over ting som du ikke trenger å ta til deg.

Anonymkode: 69caf...132

Skrevet

Mange som føler seg truffet her 🙈

Anonymkode: 58c56...c6d

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det? Virkelig? 

Anonymkode: 6127e...d0a

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gjør du det altså

Anonymkode: 83d3b...620

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som Hi vil jeg anta at heller ikke du ser ironien i ditt svar?

Jeg skriver da ikke dritt? 

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser du ironien i ditt eget innlegg?

Det er ikke noe ironi der, siden jeg ikke har skrevet noe stygt til andre på Internett i denne tråden ;) trodde du det, du, da?

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal aldri spise middag hos deg. 🤢🤮

Anonymkode: a6b09...d54

Nei, du skal nok ikke det... vi kjenner ikke hverandre, mest sannsynlig :)

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er mye trist bak en tøff fasade. Mange brukere her inne (med synlig brukernavn) er mennesker som egentlig ikke har det så greit, men det de gjør og skriver til andre er jo fortsatt galt og slemt.

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi, kanskje du ikke skal la anonyme fremmede bety så altfor mye for din selvfølelse? Hva med å tillegge dem akkurat så mye makt som de faktisk har over livet ditt, nemlig null? Da ville du slippe å gå og bli såra over ting som du ikke trenger å ta til deg.

Anonymkode: 69caf...132

Jeg bryr meg ikke om hva folk skriver til MEG, men jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett en person få "overhaling" i tråder her inne. Bare fordi noen liker å være slemme.

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er altså så gjennomført bitter at du klarer å få bitterheten din til å tyte ut i hver eneste tråd du deltar i, uten unntak. Det er sånn bortimot uslåelig rekord i bitterhet, faktisk.

Anonymkode: ac595...564

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du er altså så gjennomført bitter at du klarer å få bitterheten din til å tyte ut i hver eneste tråd du deltar i, uten unntak. Det er sånn bortimot uslåelig rekord i bitterhet, faktisk.

Hver eneste tråd jeg deltar i? Altså, alle anonyme som deltar i alle tråd? Hva består bitterheten i, egentlig? 

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er nok den samme som peller deg i nesa og klør deg i rumpa, for så å lage middag til gjester etterpå. 

Integritet, vet du.

Bor du i kjellerleilighet? 

Anonymkode: 7f498...665

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hver eneste tråd jeg deltar i? Altså, alle anonyme som deltar i alle tråd? Hva består bitterheten i, egentlig? 

Å nei, ikke alle anonyme. Du, spesifikt og helt nøyaktig. Hva den består i er psykologmat så det får du spørre annensteds om.

Skrevet

Er det bare meg som blir tommelumsk av denne tråden?

Anonymkode: 71c46...e27

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det? Virkelig? 

Anonymkode: 6127e...d0a

Hihihi

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gjør du det altså

Hihihi 

Forum er gøy!

Skrevet

Å nei, ikke alle anonyme. Du, spesifikt og helt nøyaktig. Hva den består i er psykologmat så det får du spørre annensteds om.

Helt nøyaktig Anonym :) hehe :) kanskje du kan få hjelp for din paranoia hos psykolog. 

Skrevet

Du har vel gått feil, her er forumet du hører til siden du er synsk

http://www.klikk.no/forum/foreldre/forum/4982-spå-horoskop/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...