Gå til innhold

Snart ferdig med julegaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere mange igjen :)

Anonymkode: 87082...9ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten i mål. Bare et par stk igjen som kommer i posten. 

Anonymkode: 5b1f4...b2a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nesten i mål. Bare et par stk igjen som kommer i posten. 

Anonymkode: 5b1f4...b2a

Mottakerne sjekker ikke posten? Jeg måtte bestille til naboen, for at mannen min ikke skal se det. Etter avtale med naboen selvsagt..hehe.. har en "postsjekker" her hjemme. 

Skrevet

Jeg har igjen noe til min søster og hennes samboer, og noe til mine egne barn. Og noe håndarbeid jeg driver på med :) Som jeg stresser litt med. Men ellers er jeg faktisk i mål snart!!! 

Skrevet

De siste ligger på posten og venter på meg :)

Anonymkode: 23a2a...fa2

Skrevet

Har igjen mamma og 10-åringen. 

Mannen har igjen broren sin og meg tror jeg. 

Anonymkode: 36788...271

Skrevet

Jeg og mannen tok fri en dag i november og handlet alle julegavene da, samt til en av barnas bursdag. Utrolig digg å gå runt nesten alene i butikkene. Koselig lunsj hadde vi og. Så kan vi slappe av i hele desember.

Skrevet

Må kjøpe noe lite til bestevenna til datteren min, så må jeg ha julestrømpefyll til samboeren. Men jeg regner med familien min overfører penger i siste liten og ber meg kjøpe gaver for de, så må vel ut på handel rett før jul, ingen som har sendt noe i posten iallefall. 😬

Skrevet

Ferdig for lenge siden 👍🏻

Anonymkode: da8a3...530

Skrevet

Var ferdig før desember! Veldig uvanlig til å være meg. Tror jeg må prøve det i årene som kommer også for deg er veldig digg å slippe å stresse rundt når det er så mye folk i butikkene... 

Anonymkode: f771d...899

Skrevet

Har ikke så mange igjen tror jeg. 3-4 kanskje.

Første året jeg "jobber" uten liste.

Har ikke pakket inn alle, men det meste er i boks.

Anonymkode: 4633f...101

Skrevet

Har igjen 3. forslag til venninnegave? :)

Anonymkode: cccf0...e9d

Skrevet

Null kontroll, har bestilt noen gaver, men har de fleste igjen 🤔.

Har eksamen på fredag, så tenker ikke på gaveinnkjøp før på lørdag 😅, eksamen må fullføres først.

Anonymkode: 8211b...f35

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Foreslo for en i går å kjøpe en julepose med oster, kjeks, marmelade , rødvin og sjokolade :)

Skrevet

Alle gaver er kjøpt inn, alle gaver er levert, og gavene til min datter og familien jeg skal feire med er levert der vi skal feire. 

Anonymkode: 66480...905

Skrevet

Har bare 28 igjen. 😛

Anonymkode: dc609...9b3

Skrevet
2 timer siden, cherry coke skrev:

Foreslo for en i går å kjøpe en julepose med oster, kjeks, marmelade , rødvin og sjokolade :)

Pass på at de ikke har migrene 😅

Anonymkode: 00dee...cc0

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

De har noen deilige nattsett på Lindex for tiden. Shorts, morgenkåpe og slippers i digg stoff og ser bra ut! Litt sexy liksom. Ellers kokebok, skjerf, noe på kitchen, en fin bluse fra selected?

Anonymkode: f771d...899

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kunne ønsket meg noen skikkelig tykke gode myke kosesokker, pulsvarmere og pysjamas med shorts og langermet genser

Anonymkode: 2b343...d6b

Skrevet

Har igjen mannen, og to av barna. Vet hva barna skal få, men mannen er en skikkelig nøtt i år. Vurderer å kjøpe en god flaske cognac. Vanskelig i år. 

Skrevet
6 minutter siden, Lessismore skrev:

Har igjen mannen, og to av barna. Vet hva barna skal få, men mannen er en skikkelig nøtt i år. Vurderer å kjøpe en god flaske cognac. Vanskelig i år. 

Her får han en gammel bok, sjokolade, en kopp. Var vanskelig her og, men ønska seg noe han kan spise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...