Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #1 Skrevet 13. desember 2017 Har dere mange igjen ? Anonymkode: 87082...9ee
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #2 Skrevet 13. desember 2017 Nesten i mål. Bare et par stk igjen som kommer i posten. Anonymkode: 5b1f4...b2a
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #3 Skrevet 13. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nesten i mål. Bare et par stk igjen som kommer i posten. Anonymkode: 5b1f4...b2a Mottakerne sjekker ikke posten? Jeg måtte bestille til naboen, for at mannen min ikke skal se det. Etter avtale med naboen selvsagt..hehe.. har en "postsjekker" her hjemme. Anonymkode: 87082...9ee
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #4 Skrevet 13. desember 2017 Jeg har igjen noe til min søster og hennes samboer, og noe til mine egne barn. Og noe håndarbeid jeg driver på med Som jeg stresser litt med. Men ellers er jeg faktisk i mål snart!!! Anonymkode: 87082...9ee
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #5 Skrevet 13. desember 2017 De siste ligger på posten og venter på meg Anonymkode: 23a2a...fa2
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #6 Skrevet 13. desember 2017 Har igjen mamma og 10-åringen. Mannen har igjen broren sin og meg tror jeg. Anonymkode: 36788...271
tante grusom master of law Skrevet 13. desember 2017 #8 Skrevet 13. desember 2017 Jeg og mannen tok fri en dag i november og handlet alle julegavene da, samt til en av barnas bursdag. Utrolig digg å gå runt nesten alene i butikkene. Koselig lunsj hadde vi og. Så kan vi slappe av i hele desember.
Mumua Skrevet 13. desember 2017 #9 Skrevet 13. desember 2017 Må kjøpe noe lite til bestevenna til datteren min, så må jeg ha julestrømpefyll til samboeren. Men jeg regner med familien min overfører penger i siste liten og ber meg kjøpe gaver for de, så må vel ut på handel rett før jul, ingen som har sendt noe i posten iallefall. 😬
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #11 Skrevet 13. desember 2017 Ferdig for lenge siden 👍🏻 Anonymkode: da8a3...530
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #12 Skrevet 13. desember 2017 Var ferdig før desember! Veldig uvanlig til å være meg. Tror jeg må prøve det i årene som kommer også for deg er veldig digg å slippe å stresse rundt når det er så mye folk i butikkene... Anonymkode: f771d...899
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #13 Skrevet 13. desember 2017 Har ikke så mange igjen tror jeg. 3-4 kanskje. Første året jeg "jobber" uten liste. Har ikke pakket inn alle, men det meste er i boks. Anonymkode: 4633f...101
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #14 Skrevet 13. desember 2017 Har igjen 3. forslag til venninnegave? Anonymkode: cccf0...e9d
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #15 Skrevet 13. desember 2017 Null kontroll, har bestilt noen gaver, men har de fleste igjen 🤔. Har eksamen på fredag, så tenker ikke på gaveinnkjøp før på lørdag 😅, eksamen må fullføres først. Anonymkode: 8211b...f35
cherry coke Skrevet 13. desember 2017 #16 Skrevet 13. desember 2017 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har igjen 3. forslag til venninnegave? Anonymkode: cccf0...e9d Foreslo for en i går å kjøpe en julepose med oster, kjeks, marmelade , rødvin og sjokolade
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #17 Skrevet 13. desember 2017 Alle gaver er kjøpt inn, alle gaver er levert, og gavene til min datter og familien jeg skal feire med er levert der vi skal feire. Anonymkode: 66480...905
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #18 Skrevet 13. desember 2017 Har bare 28 igjen. 😛 Anonymkode: dc609...9b3
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2017 #19 Skrevet 13. desember 2017 2 timer siden, cherry coke skrev: Foreslo for en i går å kjøpe en julepose med oster, kjeks, marmelade , rødvin og sjokolade Pass på at de ikke har migrene 😅 Anonymkode: 00dee...cc0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #20 Skrevet 14. desember 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Har igjen 3. forslag til venninnegave? Anonymkode: cccf0...e9d De har noen deilige nattsett på Lindex for tiden. Shorts, morgenkåpe og slippers i digg stoff og ser bra ut! Litt sexy liksom. Ellers kokebok, skjerf, noe på kitchen, en fin bluse fra selected? Anonymkode: f771d...899
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #21 Skrevet 14. desember 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Har igjen 3. forslag til venninnegave? Anonymkode: cccf0...e9d Jeg kunne ønsket meg noen skikkelig tykke gode myke kosesokker, pulsvarmere og pysjamas med shorts og langermet genser Anonymkode: 2b343...d6b
Lessismore Skrevet 14. desember 2017 #22 Skrevet 14. desember 2017 Har igjen mannen, og to av barna. Vet hva barna skal få, men mannen er en skikkelig nøtt i år. Vurderer å kjøpe en god flaske cognac. Vanskelig i år.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #23 Skrevet 14. desember 2017 6 minutter siden, Lessismore skrev: Har igjen mannen, og to av barna. Vet hva barna skal få, men mannen er en skikkelig nøtt i år. Vurderer å kjøpe en god flaske cognac. Vanskelig i år. Her får han en gammel bok, sjokolade, en kopp. Var vanskelig her og, men ønska seg noe han kan spise. Anonymkode: 87082...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå