Gå til innhold

Er litt lei av at datteren min blir tatt for å være tilbakestående


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fordi hun er lang! 

Hun går i 4. Klasse. Hun er lengst i klassen. På hele trinnet. Det har hun alltid vært. Bestevenninnen hennes er den laveste og de er mye sammen. Hver gang jeg er sammen med de to noe sted, så blir datteren min ansett som en tilbakestående 7. klassing. «Hva gjør hun store der med så små barn...?» eller «hun ligger sikkert litt etter og er sammen med yngre barn». Ja, hun er like lang som de i 7. Klasse, men hun er 3 dager eldre enn bestevenninnen! Hun er bare 40 cm høyere! Hvorfor snakker folk sånn om barn egentlig? Hvorfor dømmer man slik uten å vite? 

Anonymkode: facef...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge jentene mine er lange og: blir alltid satt i siste rekke. Får aldri alt de andre små og søte får. Er noe dritt.  Men de blir flinke barn av å ikke bli dulla med, selv om det er trist 

Anonymkode: fd211...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et barn fra før med en annen mann og hun var alltid veldig liten og søt. Gamle damer satt seg på huk og snakket nesten banyspråk til henne frem til hun sa «jeg er faktisk 6 år og kan både lese og skrive og snakke». Hun ble litt lei det etterhvert. 

Jeg har sagt til disse «hviskerene» at de begge er ni år og at en ar høy og en er lav, men hva skjer da? Jo da dømmes JEG. For så frekk er det ikke mulig å være!

HI

Anonymkode: facef...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, dritprovoserende!

Har noe av samme problem med min eldste gutt. Han har fra fødselen av vært lang. Og opp gjennom sett ut som om han er et par år eldre enn det han er. Ikke ålreit, for han har en språkvanske og det viste seg senere at han også har Asperger. Ikke moro når folk da forventet ALTFOR mye av ham, og han var absolutt ikke på jevnaldrendes nivå..

Drit i de som synes du er frekk, de er vel bare flaue over seg selv.

Anonymkode: 17377...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

hvordan gikk det med henne?...min datter har hele livet vært høyest av alle jenter og gutter i trinnet sitt(5.klasse nå og 173 cm høy) ...ser at hun blir kalt alt mulig...hun klarer å forsvare seg men det er så unødvendig ....trist  å høre hvordan barna kan bli slemme mot noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...